Mika Moring (ent. Olander) - 8 vuoden tuomio useista seksuaalirikoksista ja epäily kahdesta taposta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Jaguaari
Axel Foley

Re: Mika Moring - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

peikkonen kirjoitti: La Joulu 24, 2022 9:41 am
Peni kirjoitti: La Joulu 24, 2022 5:59 am
peikkonen kirjoitti: La Joulu 24, 2022 12:40 amMikä helevetti sut sai tommosen kyytiin lähtemään? 🙄
Komeus? Moni haastateltu nainenhan on iltalehdissä sanonut että "Mikä oli niin komea.."

Tämä kuvahan oli otettu yhden naisen pahoinpitelyn jälkeen.
Komia tukka,hienot ryysyt ja muutenki tosi komea kaveri..

Kuva
Ok, itse kun kysyin muutamalta mahdolliselta ystävältä niin vastaus oli tyylin että saa olla aika eksynyt jos tuollaisen mukaan lähtee tuntematta, eikä pelasta vaikka ois vieläkin hienompi audi, mutta makuja on tietysti monia.
Pitää muistaa että Suomalaiset naiset on äänestäneet mm. Kari Vepsän ja Simo Silmun Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. :lol:
qsym
Lauri Hanhivaara

Re: Mika Moring - vangittu epäiltynä mm. Saara Arvan ja Katja Miinalaisen taposta

Viesti Kirjoittaja qsym »

Jaguaari kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 1:35 am
peikkonen kirjoitti: La Joulu 24, 2022 9:41 am
Peni kirjoitti: La Joulu 24, 2022 5:59 am Komeus? Moni haastateltu nainenhan on iltalehdissä sanonut että "Mikä oli niin komea.."

Tämä kuvahan oli otettu yhden naisen pahoinpitelyn jälkeen.
Komia tukka,hienot ryysyt ja muutenki tosi komea kaveri..
Pitää muistaa että Suomalaiset naiset on äänestäneet mm. Kari Vepsän ja Simo Silmun Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. :lol:
Se seksikkyys kun useimmille on jotain muuta, kuin pelkkä ulkonäkö. Kyllähän tietynlaiset tyypit osaa olla hyvinkin charmantteja, hyväkäytöksisiä ja hauskoja kun koittavat tehdä vaikutusta, mutta sitte alkaakin nyrkit heilumaan ja persoona muuttuu kun ei asiat menekään niinku on halunnu.

Lainausta lyhennetty
-NILS-
Kurpa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Jos peukalo tosiaan puuttuu, vahvistaa se meikäläiselle tulevaa vaikutelmaa että tämä heppu on hankkinut audirahansa trokaamalla viinaa ja / tai huumeita, ja siinä tiimellyksessä tipahtanut peukku kyydistä, niinkuin joskus käy, jos asiat menevät mönkään tai velvoitteita jätetään hoitamatta. Tai jos on kovin impulsiivinen kaveri, ja sattuu impulsoimaan väärälle viinakauppiasryssälle, joka on sellaisessa asemassa että alaisten tulee häntä kunnioittaa - sitten joku suomalainen pikkumyyjä räkänokka alkaa mussuttaan. Sellaisen hinta voi olla peukalo.

Mistään valtavista summista en tässä puhu. Kun jotkut näyttivät maalailevan kuvaa tyypistä jotenkin rahamiehenä Audin perusteella. Muutaman kymppitonnin tienaa äkkiä hyvän myyntisesongin aikana, osaava kaveri vaikka yhdessä illassa tai lepposasti ottaenkin viikossa. Auto on monelle se mihin sitä rahaa tulee laitettua isosti, helppo ostaa käteisellä ja kaaran laatu on monelle tärkeä asia. Varsinkin jos siellä viettää paljon aikaa. Mutta mikä ihmeen rikas mies se tämmöinen on, asuu jossain luukussa, ajelee muiden omistamilla autoilla ja yöpyy jossain metsätien varressa poltellen pilveä ja juopotellen kunnes auton penkillä nukkuminen onnistuu (ei muuten ole mukavaa varsinkaan kookkaalle ihmiselle). Auton arvolla ei siksikään ole merkitystä Mikan varoja arvioidessa että kuten täällä jo useampi huomioi, todennäköisesti kaara on toisen nimellä ostettu / rahotettu, ja päätynyt velkajärjestelyjen vuoksi Mikalle käyttöön. Tällaista tapahtuu paljon. Ehkä auton arvo kertoisi enemmän siitä minkämoisen volyymin kaupankäyntiä Mika on harrastanut, kun on kerran jäänyt kymppejä Mikalle maksettavaa.

Eikä tosiaan taida mihinkään liiviporukkaan kuulua tuollainen juoponretku. Voi kyllä olla "kavereita" sellasten kanssa, ja niiltä oppinut esimerkiksi hävittään ruumiita, tietämään miten selviää murhasta jäämättä kiinni jne. Jos yhtään arvailen tässä oikean suuntaisesti, tuollainen tuttavapiiri valitettavasti tarkoittaa sitä ettei hänen tekemisistään ja menoistaan tule viranomaisille kertomaan juuri ne ihmiset, joiden kanssa hän on eniten tekemisissä ollut. Ei siksi että he olisivat lojaaleja tämmöiselle paskalle vaan siksi että on puuhailtu yhdessä jotain mistä ei haluta hiiskua viranomaisille mitään.

Jos arvailen oikein, ja tämä Mika on osallistunut sanotaan sitten vaikka liivijäbien kanssa törkeiden huumausainerikosten ja alkoholin salakuljetusrikosten tehtailuun, on se avannut hänelle loistavan mahdollisuuden vaikuttaa ystävälliseltä, varakkaalta ja avuliaan anteliaalta "siviileille" eli normi kansalaisille. Nimittäin jos olet juuri kuljetellut ympäriinsä vaikkapa kilon pirilaukkua, siitä voi kuski helposti ottaa palkan pirinä, sanotaan vaikka sata grammaa vaivanpalkaksi - yksittäisannoksina se on valtava määrä, ja siitä on helppo tarjota halukkaille vaikuttaen varakkaalta / kiinnostavalta - ilman että sekään olisi vaatinut Mikalta latiakaan omaa rahaa, mitään alkupääomaa tai mitään. Tämä näin ajatusleikkinä tai esimerkkinä miten asiat voisivat mennä.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Allie
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Allie »

pikseliseli kirjoitti: La Joulu 24, 2022 11:22 pm Liikkumisen ja kehonkielen puolesta on kuin vanha, hauras ihminen. Hätäännyksissään melkein kävelee päin pylvästä kun yrittää väistellä kuvaajia. Liekö adrenaliinia ollut sen verran kierrossa, että laittoi tärisyttämään.
Varsin lihasköyhä tosiaan viisikymppiseksi. Vaatteet noin tyyliltään näyttävät hänen omiltaan, painoa on tullut alas ja paljon. Onko vankilassa pahaa ruokaa, vai alkaisiko todellisuus uppoamaan mieleen? Voisihan tuolla olla vaikka jokin fyysinen sairauskin..?

Onhan tuo ennenkin oikeudessa istunut, tuttu paikka luulisi olevan. Ja vankilassa on istuttu myös. Mutta nyt onkin lehdistö paikalla oikeussalissa. Mikasta on tullut kuuluisa.

Ohi on ne ajat, kun sai vapaasti riehua naisia saalistaen. Siirtymällä lopulta yhteiskunnan laidoilla eläviin naisiin, ei tullut mitään seuraamuksiakaan. Paitsi sitten nyt, kun tuli mentyä liian pitkälle ja naisia jäi kateisiin. Poliisi alkoi kyselemään muiden väkivallan uhrien perään. Ja niitähän alkoi löytyä. Mikan ura on ohi.
Elizabeth
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

Neo7 kirjoitti: La Joulu 24, 2022 11:32 pm
pikseliseli kirjoitti: La Joulu 24, 2022 11:22 pm
qsym kirjoitti: La Joulu 24, 2022 10:45 pm
Aika villejä veikkauksia nyt. Eiköhän tuo oo vaan saanu selkäänsä niin hyvin joltain, että jääny jotain vammoja muistoksi.
Näyttikö muiden mielestä tuolla videolla niinku koko ukko tärisis, vai olisko se niin hermostunu ja hädissään muuten. Jotenki tosi epävarman näköstä liikkumista kaikenkaikkiaan. Ja tosi laiha, niinku ois sairas tai narkannu ittensä luurangoksi.
Liikkumisen ja kehonkielen puolesta on kuin vanha, hauras ihminen. Hätäännyksissään melkein kävelee päin pylvästä kun yrittää väistellä kuvaajia. Liekö adrenaliinia ollut sen verran kierrossa, että laittoi tärisyttämään.

Oikean käden käyttämättömyys näyttää omaan silmään juuri jonkinlaiselta vammalta. Siis enemmänkin koko käsivarren tai kyljen, kuin kämmenen vammalta. Mutta mahdotonhan sitä on tuosta sanoa.

Pohdin aikaisemmin, että onko tiedossa onko hänellä ollut pidempäänkin tapana pukeutua noin huonosti istuviin, ylikokoisiin vaatteisiin. Mikään langanlaiha kaveri ei kuitenkaan ole kyseessä, hupun alta näkyy harmaantunut kaksoisleuka. Mutta tuon kokoinen keho tuon kokoisissa vaatteissa ei voi koskaan näyttää muulta kuin reppanalta. Tarkoituksellisesti ylikokoiset "sympatiarytkyt" tuskin ovat olleet suunnitelmana, joten veikkaisin suhteellisen nopeaa painon putoamista.
Varmaankin viinapöhötys lähtenyt ja paino pudonnut sen vuoksi, onhan Mika jo jonkin aikaa ollut vangittuna.
Eikös se joulukuun alussa vangittu eli about kuukauden kohta ollut vangittuna. Jos viinaa veti säännöllisesti ni vieroitusoireet laittaa tärisyttämään.
Allie
Lauri Hanhivaara

Se "Sanna", joka vastentahtoisesti asui tuon kanssa puoli vuotta, ihmetteli kerran, kun tuo puhui puhelimessa ja lähti ulos. "Sanna" näki ikkunasta, että meni pakettiautoon ja päätteli heti ( :shock: ), että ilmoittautui ehdonalaisvalvojalleen. Mika myönsikin näin olleen, mutta sanoi istuneensa huumeista. Huumeet olivat ilmeisesti ihan ok selitys naiselle. No ainakin parempi kuin totuus olisi ollut..

Mikahan raivopäissään hajotteli naiselta puhelimen, telkkarin, kameran ja auton tuulilasin. Pätkihän tuo kyllä naista turpaankin muutamaan otteeseen, ennen kuin nainen lopulta koirineen lähti menemään. "Sanna" kertoi, että pelko piti hänet suhteessa. Mika kyllä varmaan osaa uhkailun taidon. Ja kun on luonteeltaan niin arvaamaton, kukaan ei voi olla täysin varma, että dynamiitit ym. ovat vain bluffia.

Lainaus poistettu tarpeettomana
-NILS-
maaco

Viesti Kirjoittaja maaco »

Vanhemmilla tässä käymässä ja äiti muisti tämän sankarin vuosien takaa. Kävi kuulemma useamman kerran päivässä ostamassa Tolua impattavaksi mun tädin työpaikalta, Vesannolla asuessaan. Tämän veljet ovat kuolleet jo vuosia sitten huumeisiin.
Allie
Lauri Hanhivaara

lukutoukka kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 4:00 pm Niinhän on maailmansivu syytetty äitejä ja tyttöystäviä, jos mies ei osaa käyttäytyä vähäisemmässäkään määrin. Naiset ovat jopa nielleet tämän syyttelyn jo liian pitkään. Eiköhän se 'geenivirhe' tässäkin tapauksessa löydy ihan miespuolisesta henkilöstä itsestään. :roll: Meidän naisparkojen on valintamme tehtävä siitä tarjonnasta, joka miehistä löytyy täällä Suomessakin. Moni päätyykin elämään yksin.

Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.

Asenteissa on vielä paljon tehtävää.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009268102.html
Kahdesta taposta epäillyn Mika Moringin arvellaan valinneen uhreikseen eritoten päihdeongelmaisia naisia. Entiset huumeidenkäyttäjät kertovat, että kauhistellut rikosuutiset ovat vain jäävuoren huippu paljon suuremmasta ongelmasta. IS 15.12. 19:35

Mielestäni tässä artikkelissa kerrottiin paljon asioita, miksi Mikan viimeaikaiset naiset eivät vain ole ottaneet ja lähteneet. Mies on voinut mahdollistaa huumeiden käyttöä, huumepiireissä huonokin mies on parempi kuin ei miestä, väkivalta on lamaannuttanut naisen ym.

Ne syyt, miksi aiemmin Mikan naiset ovat sietäneet tuota mulkeroa, voivat olla eri. Jos he siis ovat olleet työssäkäyviä ihmisiä, joilla kyky pärjätä yksinkin. Joilla ollut oma asunto, luottotiedot, hyvät suhteet läheisiin, ehkä auto ym.

Mika on voinut vielä silloin olla erilainen, toisin sanoen teot eivät ole olleet noin makaabereja. Hän on hillinnyt itsensä paremmin ja pidempään. Hän on voinut pyydellä käytöstään anteeksi, luvata parantaa tapansa jne. Huomionarvoista toki on, että lopulta ne naiset ovat lähteneet. Vaikka sitten lähestymiskiellon kera. Mikan piti siirtyä haavoittuvammassa asemassa oleviin.
Ullis
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Ullis »

Mietin kyllä tosiaan että jos täällä kirjottelevat puhuu totta että ovat olleet uhreja niin kertokaa miten te ootte edes uponnu 50v pauloihin?tai mikä tässä ukossa on vedonnu teihin? Tuskin täällä kirjoittelijoista ykskään on kuitenkaan yli 30v?
Ja mietin myös kun täällä puhutte että ootte uhreja niin miksi vasta nyt kerrotte näistä keisseistä kun niistä olisi voinnut jo vihjata kun käyneet?👀
Ja myös miettinyt kun nyt poliisi on pyytänyt keissejä julki niin miten poliisi tulee todistaa mitkä on oikeasti käynnyt & mitkä ovat vain jonkun huomion hakua eli täysin puppua jota käyty kertoilee👀😴
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

maaco kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 4:06 pm Vanhemmilla tässä käymässä ja äiti muisti tämän sankarin vuosien takaa. Kävi kuulemma useamman kerran päivässä ostamassa Tolua impattavaksi mun tädin työpaikalta, Vesannolla asuessaan. Tämän veljet ovat kuolleet jo vuosia sitten huumeisiin.
Nyt on ihan pakko jo takertua, mutta minä vuonna Mika on mukamas asunut Vesannolla? Ja en nyt kysy vaan yhdeltä vaan mielestäni muutamakin näin väittänyt. Ja tää on kyllä jo ihan uus tieto että oisi ollut veljiä. Joko muut puhuvat eri Mikasta, tai sitten minä itse. Tosin, en usko että oisi olemassa kahta M.C.O nimistä, syntynyt samana vuonna, sukua Vesannolla ja että vielä samoja kasvonpiirteitäkin.

Ja sitten tuon toisen kysymykseen. Itse olen reippaasti yli 30v, ja satuin sekaantumaan kyseiseen jo ennenkuin Mika oli 20v. Mutta mikäli omaa vielä samanlaiset puheenlahjat ja osaa käyttäytyä alussa kuten ennen, en ihmettele että vieläkin saa nuorempia tyttiksiä.
Annabelle
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Sanie kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 12:23 am
Annabelle kirjoitti: La Joulu 24, 2022 7:25 pm
Allie kirjoitti: La Joulu 24, 2022 7:07 pm
Totta. Mutta jos lähtisi huijailemaan, niin miksi tyytyä sähkömieheen? Jos voisi olla ihan mitä vain (no tuskin nyt ihan presidentti sentään). Tuskin kukaan alkaa kyselemään kovin vaikeita sähköalaan liittyviä kysymyksiä juuri tapaamaltaan sähköasentajalta, tuskin vaikka kirurgilta tai lakimieheltäkään.

Toki, jos tietyn koulutustason naisia haluaa hurmata, niin ehkä ei kannata arvottaa itseään liian "ylös", koska nainen voi ihmetellä että miksi mies on hänestä kiinnostunut, meillä ei varmaan ole mitään yhteistä jne. Sähkömies on rehellinen perusammatti, josta kaikki tietävät edes suunnilleen, mitä toimenkuvaan kuuluu.
"Toki, jos tietyn koulutustason naisia haluaa hurmata, niin ehkä ei kannata arvottaa itseään liian "ylös", koska nainen voi ihmetellä että miksi mies on hänestä kiinnostunut, meillä ei varmaan ole mitään yhteistä jne. Sähkömies on rehellinen perusammatti, josta kaikki tietävät edes suunnilleen, mitä toimenkuvaan kuuluu."

Sahkomiehena esiintymalla tuskin voisi yrittaa hurmata esimerkiksi minua, joku poliisi nyt viela menee, etenkin kun tama ihminen vaitti v iela omaavansa yliopiston maisterin koulutusohjelman tutkinnon. Tallainen gradu myos loytyi. Olenkin miettinyt, etta jos tama oli Moring, niin varmaankin syyllistyi jonkin sortin identiteettivarkauteen .... edelleen ihmettelen tuota tapailemani henkilon fyysista taydellista yhdennakoisyytta tuohon Moringin tinttikuvaan. Keraan tietoa, etta josko han olisi sittenkin yrittanyt huijata muitakin naisia esiintymalla poliisina...
Tuosta on ilmeisesti jonkin verran aikaa kun olet tapaillut kyseisen ihmisen kanssa? Monesti tuon kaltaiset ihmiset pystyy näyttelemään useita erilaisia rooleja jopa samanaikaisesti. Voisi hyvin kuvitella hänen esiintyneen aikasemmin esim. poliisina ja nykyään kun habitus ei enää ole siihen rooliin uskottava, niin esiintyvän mm. sähkömiehenä. Tuo kyllä kiinnostaisi millä nimellä on esiintynyt silloin, kun on löytynyt myös gradu todisteeksi. Mutta ymmärrän ettei tämänkaltaisilla foorumilla kannata paljastaa nimiä, enkä suosittele sinunkaan niin julkisesti tekevän.
'Identiteetti"varkaus". Taman enempaa en taalla luonnollisesti voi sanoa, mutta tata konseptia tutkailen itsekseni, (ja etsin lisatodisteita ajatuksilleni). Minulla on kuvio mielessani, etta mita siina kohdallani tapahtui; poliisillekin se voi olla ikavaa, jos mietityt kuvioni pitavat paikkansa; poliisista en voi asiaa kysya millaan tavoin, silla tuskin minulle kerrottaisiin sielta, etta loytyyko heilta sen ja sen nimista poliisia, enta minka nakoinen tama tyyppi todella on.

Mutta taas yksi asia pisti taalla murhainfossa silmaani; tama M:n pituus. Muistan, etta kuinka taman poliisin ekan kerran tavatessani (kahvilassa; minua han ei ajeluttanut, koska en mene vieraisiin kyyteihin, eika minua voi poimia kadulta) hammastyin hanen pituuttaan, kun han nousi tuolistaan seisomaan. Sitten havaitsin, etta istualtaan han ei nayta pitkalta, vaan noin ehka 170 senttia pitkalta. Talla poliiislla oli kuitenkin melkoisen pitkat jalat, joten seisaallaan han oli noin 185 ehka mahdollisesti.

Tapailustamme on todellakin 10-13 vuotta aikaa. Eksansa nimeksi han sanoi sen saman, jonka joku taalla jo kirjoitti sellaisten naisten listaan, keiden arvuutteli olevan M:n uhreja. Vuodelta 2007.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
Annabelle
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

pieninainen kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 5:16 pm
maaco kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 4:06 pm Vanhemmilla tässä käymässä ja äiti muisti tämän sankarin vuosien takaa. Kävi kuulemma useamman kerran päivässä ostamassa Tolua impattavaksi mun tädin työpaikalta, Vesannolla asuessaan. Tämän veljet ovat kuolleet jo vuosia sitten huumeisiin.
Nyt on ihan pakko jo takertua, mutta minä vuonna Mika on mukamas asunut Vesannolla? Ja en nyt kysy vaan yhdeltä vaan mielestäni muutamakin näin väittänyt. Ja tää on kyllä jo ihan uus tieto että oisi ollut veljiä. Joko muut puhuvat eri Mikasta, tai sitten minä itse. Tosin, en usko että oisi olemassa kahta M.C.O nimistä, syntynyt samana vuonna, sukua Vesannolla ja että vielä samoja kasvonpiirteitäkin.

Ja sitten tuon toisen kysymykseen. Itse olen reippaasti yli 30v, ja satuin sekaantumaan kyseiseen jo ennenkuin Mika oli 20v. Mutta mikäli omaa vielä samanlaiset puheenlahjat ja osaa käyttäytyä alussa kuten ennen, en ihmettele että vieläkin saa nuorempia tyttiksiä.
"Ja sitten tuon toisen kysymykseen. Itse olen reippaasti yli 30v, ja satuin sekaantumaan kyseiseen jo ennenkuin Mika oli 20v. Mutta mikäli omaa vielä samanlaiset puheenlahjat ja osaa käyttäytyä alussa kuten ennen, en ihmettele että vieläkin saa nuorempia tyttiksiä."

Juurikin nain; itse olin 38 ja tama poliisi oman kertomansa mukaan 35. Jos tyyppi nayttaa olevan 35, ei sita kukaan jarjissaan oleva lahde kyseenlaistamaan. itsehan en ollut "uhri", niin, koska mitaan rikosta ei tapahtunut. Tyyppi oli todellakin hyva puhumaan, kayttaytyi superherrasmiesmaisesti (en tapaile muunlaisia, tai tapaillut, en ole enaa vuosikausiin tapaillut ketaan), mitaan ongelmia ei ollut. Tapaamisissa katselimme elokuvia ja keskustelimme, laitoimme ruokaa. Muutoin onkin hyvin vaikea uskoa, etta kyseessa olisi tama M, muutoin kuin tuon yhden hanen faceprofiilistaan loytyvan kuvan perusteella, mista huudahdin heti sen nahtyani, etta mita ihmetta taman poliisin kuva tekee M:n arkistoissa. Myos ilmeisesti pituus ja eras tietty useasti kerrottu luonteenpiirre tasmaavat, mista ei tosin minulle ollut ongelmaa, koska han ei vienyt kaytostaan pitkalle, mutta silti se kieltamatta aluksi "hairitsi", mutta han osasi kayttaytya minua kohtaan. Hanen kiinnostuksensa sitten vaan yhtakkia tapaamisiimme haipyi, ja itsekin olin etta no ookoo sitten.

Miksi hmeessa siis tallaisesta, herrasmiesmaisesta treffikumppanista ilmoittaisin mihinkaan... :D

EDIT: viela sekin, etta taalla murhainfossa M:n nuoruudenkuvaksi esitelty kuva on itse asiassa taman "poliisin" kuva; han itse sen naytti minulle omalta tietokoneeltaan silloin kymmenisen vuotta sitten (tai sitten kyseessa on erittain samantyyppinen kuva, jossa oleva henkilo on identtisen nakoinen). Tatakaan en saa mielestani pois....

EDIT EDIT: aiemmin kerroin taman poliisin kertoman mukaan aiemmasta tyttoystavastaan, jonka nimi on siis sama kuin eraan tanne murhainfoon postaaman naisen nimi, jonka tama postaaja arvuuttelee tulleenkin M:n surmaamaksi. Tama poliisi itse kertoi silloin minulle, etta tama nimenomainen nainen olisi hanta, siis tata poliisia, pahastikin pahoinpidellyt, ja etta suhde olisi loppunut siihen. Koska itse omaan ammattitietoa muun muassa lahisuhdevakivallasta, niin epailin tuota tarinaa jo silloin, koska useimmissa tapauksisa mies pahoinpitelee naista todellakin, eika toisinpain, mutta koska en tiennyt keissista mitaan, niin en voinut ottaa kantaa sinansa.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
scnade
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja scnade »

Annabelle kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 7:52 pm
Miksi hmeessa siis tallaisesta, herrasmiesmaisesta treffikumppanista ilmoittaisin mihinkaan... :D
Tässä vastaatkin omaan kysymykseesi:
EDIT EDIT: aiemmin kerroin taman poliisin kertoman mukaan aiemmasta tyttoystavastaan, jonka nimi on siis sama kuin eraan tanne murhainfoon postaaman naisen nimi, jonka tama postaaja arvuuttelee tulleenkin M:n surmaamaksi. Tama poliisi itse kertoi silloin minulle, etta tama nimenomainen nainen olisi hanta, siis tata poliisia, pahastikin pahoinpidellyt, ja etta suhde olisi loppunut siihen. Koska itse omaan ammattitietoa muun muassa lahisuhdevakivallasta, niin epailin tuota tarinaa jo silloin, koska useimmissa tapauksisa mies pahoinpitelee naista todellakin, eika toisinpain, mutta koska en tiennyt keissista mitaan, niin en voinut ottaa kantaa sinansa.
qsym
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja qsym »

"Ja sitten tuon toisen kysymykseen. Itse olen reippaasti yli 30v, ja satuin sekaantumaan kyseiseen jo ennenkuin Mika oli 20v. Mutta mikäli omaa vielä samanlaiset puheenlahjat ja osaa käyttäytyä alussa kuten ennen, en ihmettele että vieläkin saa nuorempia tyttiksiä."

Juurikin nain; itse olin 38 ja tama poliisi oman kertomansa mukaan 35. Jos tyyppi nayttaa olevan 35, ei sita kukaan jarjissaan oleva lahde kyseenlaistamaan. itsehan en ollut "uhri", niin, koska mitaan rikosta ei tapahtunut. Tyyppi oli todellakin hyva puhumaan, kayttaytyi superherrasmiesmaisesti (en tapaile muunlaisia, tai tapaillut, en ole enaa vuosikausiin tapaillut ketaan), mitaan ongelmia ei ollut. Tapaamisissa katselimme elokuvia ja keskustelimme, laitoimme ruokaa. Muutoin onkin hyvin vaikea uskoa, etta kyseessa olisi tama M, muutoin kuin tuon yhden hanen faceprofiilistaan loytyvan kuvan perusteella, mista huudahdin heti sen nahtyani, etta mita ihmetta taman poliisin kuva tekee M:n arkistoissa. Myos ilmeisesti pituus ja eras tietty useasti kerrottu luonteenpiirre tasmaavat, mista ei tosin minulle ollut ongelmaa, koska han ei vienyt kaytostaan pitkalle, mutta silti se kieltamatta aluksi "hairitsi", mutta han osasi kayttaytya minua kohtaan. Hanen kiinnostuksensa sitten vaan yhtakkia tapaamisiimme haipyi, ja itsekin olin etta no ookoo sitten.

EDIT: viela sekin, etta taalla murhainfossa M:n nuoruudenkuvaksi esitelty kuva on itse asiassa taman "poliisin" kuva; han itse sen naytti minulle omalta tietokoneeltaan silloin kymmenisen vuotta sitten (tai sitten kyseessa on erittain samantyyppinen kuva, jossa oleva henkilo on identtisen nakoinen). Tatakaan en saa mielestani pois....

Aika sekavaa luettavaa. Ei tuo ukko ole tuossa käräjäsali videolla kyllä 185 pitkä mitenkään. Ja siis onko se yli kymmenen vuotta sitten nähty valokuva oikeastaan ainoa asia miksi luulet että sama moring vokotteli sua? Ja millä nimellä tunsit tämän tyypin? Jotenki musta tuntuu että puhut eri tyypistä, en tiiä mutta ei kuulosta uskottavalta tarinalta.
jokumummovaan
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja jokumummovaan »

Eräs toinenkin henkilö oli sitä mieltä, että M vietti Vesannolla vain kesää/kesiä. Myöskään veljiä hän ei tiennyt olevan.
Vastaa Viestiin