Häiriköt seivästivät siilin ja sytyttivät autohallin tuleen
-
combat18
- Martin Beck
26.7.2008 18:12
Törkeiden häiriköiden epäillään sytyttäneen peltinen autotalli ja tappaneen siili Tuusulan Kellokoskella lauantaiyönä.
Sairaalan kiinteistöihin kuuluva vanha kymmenen paikan autotallirakennus sytytettiin palamaan Kellokosken keskustassa.
Talli on varastokäytössä ja tuli tuhosi kolmen autopaikan sisällön. Poliisin mukaan palo on todennäiköisesti sytytetty tahallaan. Rakennuksen lisäksi paikalla paloi myös mm. puutavaraa ja työkoneita.
Autotallirakennuksen takana on jalkapallokenttä, jossa oli sotkettu ja rikottu kentän maaleja. Kentältä löytyi myös tapettu siili, joka oli keihästetty kahdella metallikärkisellä puukepillä.
Autotallirakennuksen vieressä on sininen kontti, joka oli murrettu auki.
Kontista anastetusta omaisuudesta ei ole vielä täyttä selvyyttä. Poliisi tutkii asiaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008072 ... 1_uu.shtml
Tervettä meininkiä taas.
26.7.2008 18:12
Törkeiden häiriköiden epäillään sytyttäneen peltinen autotalli ja tappaneen siili Tuusulan Kellokoskella lauantaiyönä.
Sairaalan kiinteistöihin kuuluva vanha kymmenen paikan autotallirakennus sytytettiin palamaan Kellokosken keskustassa.
Talli on varastokäytössä ja tuli tuhosi kolmen autopaikan sisällön. Poliisin mukaan palo on todennäiköisesti sytytetty tahallaan. Rakennuksen lisäksi paikalla paloi myös mm. puutavaraa ja työkoneita.
Autotallirakennuksen takana on jalkapallokenttä, jossa oli sotkettu ja rikottu kentän maaleja. Kentältä löytyi myös tapettu siili, joka oli keihästetty kahdella metallikärkisellä puukepillä.
Autotallirakennuksen vieressä on sininen kontti, joka oli murrettu auki.
Kontista anastetusta omaisuudesta ei ole vielä täyttä selvyyttä. Poliisi tutkii asiaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008072 ... 1_uu.shtml
Tervettä meininkiä taas.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question

-
combat18
- Martin Beck
Sinä todellakin olet ``Luupää``Luupää kirjoitti:Natsien touhuja ihan selvästi!!!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM

Ei herranjestas tätä toimittajien tasoa taas (pääsinpäs taas marisemaan siitäTörkeiden häiriköiden epäillään sytyttäneen peltinen autotalli ja tappaneen siili Tuusulan Kellokoskella lauantaiyönä.
Mutta itse asiasta: täysin järjetöntä touhua.
Viimeksi muokannut ShipWreck, Ma Heinä 28, 2008 10:14 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kautta veren ja kunnian, niin olen!combat18 kirjoitti:Sinä todellakin olet ``Luupää``Luupää kirjoitti:Natsien touhuja ihan selvästi!!!
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
"tappaneen siili" -Voivat olla kesätuuraajia. Pari päivää sitten löysin Hesarista jopa kolme kirjoitusvirhettä.
Mutta joo. Muistui mieleen kun aikoinaan meidänkin ala-asteella tapahtui siilin murha. Poloisen nenä oli leikattu pois ja se oli hirtetty puuhun. Tekijät, kaksi poikaa ja tyttö, jäivät onneksi kiinni ja heitä halveksuttiin.
Mutta joo. Muistui mieleen kun aikoinaan meidänkin ala-asteella tapahtui siilin murha. Poloisen nenä oli leikattu pois ja se oli hirtetty puuhun. Tekijät, kaksi poikaa ja tyttö, jäivät onneksi kiinni ja heitä halveksuttiin.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tiedätkö miten näille siilinhirttäjille on tapahtunut myöhemmässä elämässä? Erään teorian mukaan he ovat herkästi vankilassa. Myös sarjamurhaajat ovat lapsena useimmiten rääkänneet eläimiä.Ack kirjoitti:"tappaneen siili" -Voivat olla kesätuuraajia. Pari päivää sitten löysin Hesarista jopa kolme kirjoitusvirhettä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
tjaa, tiedänpä erään joka 18-vuotiaata sitoi siilin ja sytytti tuleen. ei mennyt murrosiän piikkiin, kännissä taisi kyseinen herra olla. osaa ne "aikuisetkin". sakot tuli tälle tekijälle, siili on suomessa rauhoitettu eläin.
komppaan ylläolevia siinä että sarjamurhaajatkin usein alottavat toimintansa lapsena eläimiä kiduttamalla/tappamalla. ei ole loistava tulevaisuus tekijöillä edessä, jäivät tällä kertaa teostaan kiinni tai eivät.
komppaan ylläolevia siinä että sarjamurhaajatkin usein alottavat toimintansa lapsena eläimiä kiduttamalla/tappamalla. ei ole loistava tulevaisuus tekijöillä edessä, jäivät tällä kertaa teostaan kiinni tai eivät.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Järkyttävää sanon minä taas.
Moinen turha eläinten kiduttaminen (tosin, ei ole hyväksyttävää tai tarpeellistakaan kiduttamista olemassa) on säälittävää, halveksuttavaa ja hyvin huolestuttavaa. Mikäli nämä tekijät olivat lapsia tai nuoria, sitä suuremmalla syyllä huolestuttavaa. Jos pystyy tappamaan viattoman eläimen noinkin brutaalilla tavalla, miksei myöhemmin myös ihmistä? Kuten aikaisemminkin tässä on todettu, monet viettävät tulevaisuutensa vankilassa syystä tai toisesta. Murhaajien ura alkaa usein eläimillä kokeilulla kunnes siirrytään ihmisiin, koska tappamisesta tuleva tyydytys ei enää tulekaan eläimiä tappamalla.
Moinen turha eläinten kiduttaminen (tosin, ei ole hyväksyttävää tai tarpeellistakaan kiduttamista olemassa) on säälittävää, halveksuttavaa ja hyvin huolestuttavaa. Mikäli nämä tekijät olivat lapsia tai nuoria, sitä suuremmalla syyllä huolestuttavaa. Jos pystyy tappamaan viattoman eläimen noinkin brutaalilla tavalla, miksei myöhemmin myös ihmistä? Kuten aikaisemminkin tässä on todettu, monet viettävät tulevaisuutensa vankilassa syystä tai toisesta. Murhaajien ura alkaa usein eläimillä kokeilulla kunnes siirrytään ihmisiin, koska tappamisesta tuleva tyydytys ei enää tulekaan eläimiä tappamalla.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Tapoin itse lapsena yhden sammakon ja olen aina katunut sitä.Priora kirjoitti:Kuulostaa kakaroiden touhuilta.
Ihmeen yleistä tuntuu olevan, että lapset tappaa ja kiduttaa eläimiä, tuhoaa lintujen pesiä ym. Kai niistäkin sitten kunnon kansalaisia kasvaa, vaikka mä en henkilökohtaisesti pysty arvostamaan sellaista ihmistä, oli sitten kuinka lapsi tahansa.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Jes, pian aletaan erottelemaan hyönteisten ja nisäkkäiden välistä tasa-arvoa. Siitä sitten käymään debattia lihansyönnin ihanuudesta ja kurjuudesta.
Itse asiaan hieman liittyen: mielestäni eläinten tarpeettomasta tappamisesta ja kiduttamisesta (tästäkin voisi vääntää vaikka kuinka, mikä on tarpeetonta ja mikä ei...) pitäisi ehdottomasti antaa suuremmat tuomiot. Ensinnäkin tietysti siksi, että tapetut eläimet ovat yleensä viattomia ihmisten ongelmiin, ja toiseksi siksi, että muutama potentiaalinen ihmistentappaja E-H-K-Ä jättäisi harjoitusteuraan väliin ja hyökkäisi suoraan itse ongelman kimppuun.
Itse asiaan hieman liittyen: mielestäni eläinten tarpeettomasta tappamisesta ja kiduttamisesta (tästäkin voisi vääntää vaikka kuinka, mikä on tarpeetonta ja mikä ei...) pitäisi ehdottomasti antaa suuremmat tuomiot. Ensinnäkin tietysti siksi, että tapetut eläimet ovat yleensä viattomia ihmisten ongelmiin, ja toiseksi siksi, että muutama potentiaalinen ihmistentappaja E-H-K-Ä jättäisi harjoitusteuraan väliin ja hyökkäisi suoraan itse ongelman kimppuun.