Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Asunnonvälittäjä, joka keksii joka päivä uuden konkelon kaupanteon lisämausteeksi. PRKL!!!!! :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Vitun feikki-loneliness murha.info chatissa, runoilut on vielä paskempia kuin mulla, no huvinsa kullakin...
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Manga ärsyttää minua joka päivä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Manga (jos joku ei muka tiennyt)
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Seniilit vanhukset auton ratissa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Turhaan tehdyt pienennökset. Esim:
Judge Dredd kirjoitti:(jos joku ei muka tiennyt)
Miksi perkeleessä pitää pienentää aivan hullusti niin ettei kukaan saa siitä mitään selvää, jos oikeasti jotain haluaa sanoa? Jos ei voi kirjoittaa niin, että teksti näkyy, niin helkkari voisi olla kirjoittamatta :evil: (Ja tuossa Judgen jutussa lukee "(jos joku ei muka tiennyt)")

Ja ei, tämä ei henk. koht. tarkoita vain Judgea mutta tuosta pienennöksestä muistui taas tuo asia mieleen ja alkoi ärsyttää :D
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

loneliness kirjoitti:
serialist kirjoitti:
niinpä! vanhat vihamiehet suurinpiirtein anelee ystäväkseen. Tänäänkin hämmennyin niin paljon, että en tiedä hyväksyisikö ihan kiusallaan vai ignooraisko kokonaan.. veikkaan jälkimmäistä.:D
Ne koittaa paikata omaatuntoaan kun menneisyyden haamut kummittelee. Ei ehkä humanistisin ratkaisu, mutta hyväksy ja hengaa hetki, esitä ystävää ja sitten vittumainen vastaisku :twisted:
Ignoorasin vaan. Olen niin hienotunteinen.:D Ei se ihan vihamies ole, me ei vaan oikein koskaan tultu kovin hyvin toimeen. Ei tapeltu tai mitään, ei vaan klikannu jostain syystä. No, ihan sama.:D

Mua vituttaa tämä rahapula. Hirmunen sisustusintokin puski ihan puun takaa, että ihan hämmästyin. Täytynee varmaan alkaa lottoomaan. Mutta jurassic rock odottaa reilu vkon päästä kivasti. Se piristää.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kahvi maistuu tänään tupakille (niin ainakin tulkitsen). :evil:
Nothing is quite what it seems
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Liidelin perkekule oli menny nostelemaan graaffenia 30 centtiä :x
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Luckyone
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Luckyone »

Fukin esimies. Olisi kirveellä töitä :twisted:
gravedigger kirjoitti:Liidelin perkekule oli menny nostelemaan graaffenia 30 centtiä :x
Samaa kiroilin äsken kun Lidlistä tulin. Ostin kuitenkin muutaman sikahintaan..
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Jyväskylän rallit! En kestä noita känniääliöitä enää sekuntiakaan!

Olin koiran kanssa äsken koirapuistosta kävelemässä kotiin, tien yli hoipertelee meitä kohti hieman ehkä parhaat päivänsä jo nähnyt humalainen ukkeli. Puhun kaverin kanssa puhelimessa ja tämä tulee holottamaan korvan juureen. Kysyn kohteliaasti, että mitä asiaa, että nopeasti nyt sitten ku puhun puhelimessa.

-Ai sulla on puhelin?
-Ei vaan puhun puhelimessa. : )
- Aiii.. ajattelin vaan iskee sut mut jos sä puhut puhelimessa ni ei sitten mitään.
-Ei se olis onnistunu muutenkaan kun olen avoliitossa.
-Aijaaa...oot avoliitossa? No sitte.
-joo.ok.heippa. *mutisee: go fuck yourself*

*Kaveri räjähtää nauruun langan toisessa päässä.*

MINÄ kaikista muualla kadulla olevista tyttösistä, jotka on oikein laittautunut, minä joka on sitten täynnä koiran kuolaa ja hiekkaa, lisänä vielä kuolainen ja hiekkainen koira. Juuri minua piti tulla lämmittelee. Olin kai niin irtolaisen näkönen, että multa varmasti irtoo ees säälistä.

EDIT: Huomenna, jos sattuu samanlainen tilanne, lyön kuolaisella ja hiekkaisella sandaalilla päähän.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Puraisin äsken poskeeni ja nyt posken limakalvo on turvoksissa ja täytyy koko ajan varoa ettei puraise uudelleen. Rakastan Lidlin Spearmint ksylitolipurkkaa ja sen syönti ei nyt onnistu.
Nothing is quite what it seems
PanCamO
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

ruotsalaiset turistit liikenteessä! :evil: tientukkona ovat.. vissiin ruotsissa laittavat jotkut nopeusrajoittimet autoihin ku enempää ku 80km/h ei vahingossakaan mennä.
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tää saatanan valvominen ja ennen kaikkea keski-ikäiset idioottimiehet potilaina. mikä vittu siinä on, että keski-ikäinen mies on sairaalassa ollessaan ihan perkeleen typerä elikko?????
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No varmaan se, että se on kotona tottunut olemaan niin passattuna, kun vaimokulta huolehtii kaikesta... :lol: :roll:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Tytöttely työelämässä. Tyyliin "minä kerron meidän tytöille, kertokaa te sitten omille tytöillenne". Todella ärsyttävää. Itselläni ei ole yhtään omaa tyttöä (saati poikaa) töissä.
Lukittu