Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
En usko, että mulla on koskaan varaa valita. Taitaa mennä niin päin, että jos joku suostuisi minut valitsemaan, niin olisin tyytyväinen.ABC kirjoitti:
Mike Manner ei voisi olla mörön kanssa, mutta voisitko sinä?
Sanotaan, että sääli on sairautta. Mutta kuinka paha sairaus on itsesääli? Pitäisikö kaikki itsesäälissä rypevät laittaa suoraan pakkohoitoon?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Joka päivä jotain uutta. Ainakin jotain opittua...
Ps.
Kysymys: Onko ihminen oppivainen eläin läpi elämänsä, vai onko ainoastaan kiva luullotella itselleen, että ei ole enää niin tyhmä, kuin mitä eilen oli?
Ps.
Itsesääli on inhimillistä, mutta siihen ei pidä tuudittautua minuuttia pidemmäksi aikaa yhtäjaksoisesti. Asiat ei etene voivottelemalla...antwerpen kirjoitti:(Itsesäälissä on aina mukava kieriskelle.)
Sanotaan, että sääli on sairautta. Mutta kuinka paha sairaus on itsesääli?
Kysymys: Onko ihminen oppivainen eläin läpi elämänsä, vai onko ainoastaan kiva luullotella itselleen, että ei ole enää niin tyhmä, kuin mitä eilen oli?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ihminen tyhmenee päivä päivältä. Jossan vaiheessa aivojen tila kääntyy laskuun ja joka päivä ihmisestä tulee eilistä tyhmempi. Potentiaalinen paras kuolinikä on, jos haluaa fiksuna kuolla, semmoinen 20-vee. Tämän jälkeen saa vain todeta olevansa niin perkeleen tyhmä, ettei mitään rajaa.Mike Manner kirjoitti:Kysymys: Onko ihminen oppivainen eläin läpi elämänsä, vai onko ainoastaan kiva luullotella itselleen, että ei ole enää niin tyhmä, kuin mitä eilen oli?
Näetkö asioista usein vain yhden puolen, vai osaatko katsoa sitä useammaltakin kantilta?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tarkastelen asioita parhaani mukaan useammalta kantilta...VoDKa kirjoitti:Näetkö asioista usein vain yhden puolen, vai osaatko katsoa sitä useammaltakin kantilta?
Onko tuo sitä "viisautta" mitä ihminen mahdollisesti oppii vanhemmaksi eläessään?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Jos kakskymppisenä kuolee, on vielä siinä vaiheessa niin p....leen tyhmä ettei mitään rajaa. Asioiden punnitseminen usealta kantilta tulee vasta iän kertyessä. Aivojen optimaalitoiminta ei ratkaise. Ne voivat toimia 20-vuotiaalla hyvin, mutta osaako niitä käyttää...
Sama kysymys, oli hyva?
Sama kysymys, oli hyva?
Nothing is quite what it seems
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Joissakin asioissa kokemuksen kertyminen tuo sitä ns viisautta.
Toisissa asioissa huomaa tulevansa tyhmemmäksi ja ennakkoluuloisemmaksi iän myötä. -Että suo siellä, vetelä täällä!
Kun huomaat vääryyden, onko sinun PAKKO puuttua asiaan, vai voitko antaa asian vain olla?
Toisissa asioissa huomaa tulevansa tyhmemmäksi ja ennakkoluuloisemmaksi iän myötä. -Että suo siellä, vetelä täällä!
Kun huomaat vääryyden, onko sinun PAKKO puuttua asiaan, vai voitko antaa asian vain olla?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi