OYKS Oulu: "On se kumma jos ei paprikasumute tehoa"
Vastaavia tapauksia tuli aikoinaan nähtyä ihan riittävästi, kun jengi oli poistanut noita isomman setin ja pisti sit sopivaan hintaan eteenpäin. Kellekään ei tainnut koskaan ihan tarkkaan selvitä, että mitä kaasuja ne oikein oli, mutta sellasella kun tosiaan vähän sohi toisen naamaan, niin se putos katuun suorilta jaloilta kirjaimellisesti paskat ja kuset housuissa. Vei kaiken lihaskontrollin. Tosi hämärää tsiigattavaa.Mike Manner kirjoitti: Lisäksi olen kuullut tapauksessa jossa oli katutappelussa käytetty jotain virosta laivattua armeijan kaasusumutinta sillä seurauksella, että kun sitä oli osunut uhrin naamaan kunnon osuma, niin hän oli tippunut suorilta jaloilta tajuttomana tonttiin...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Oisko noinkatupoika kirjoitti:...Tosi hämärää tsiigattavaa.
Se varmasti pistää miettimään sumuttajaakin, että lähtikö kohteelta henki, tai onnistuiko hän lyömään päänsä sopivasti siihen ainoaan lähettyvillä olevaan terävään kiveen kaatuessaan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kyllä katupoika heittää nyt kaupunkilegendaa.Mike Manner kirjoitti:Oisko noinkatupoika kirjoitti:...Tosi hämärää tsiigattavaa.![]()
![]()
Se varmasti pistää miettimään sumuttajaakin, että lähtikö kohteelta henki, tai onnistuiko hän lyömään päänsä sopivasti siihen ainoaan lähettyvillä olevaan terävään kiveen kaatuessaan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Puhuin siis jutuista joita oon omin silmin nähnyt hyvin läheltä.Jack the Ripper kirjoitti:Kyllä katupoika heittää nyt kaupunkilegendaa.Mike Manner kirjoitti:Oisko noinkatupoika kirjoitti:...Tosi hämärää tsiigattavaa.![]()
![]()
Helvetin hyvä että oli jengiä paikalla taltuttamassa tuollaista aivotonta idiootti-junttia. Monessa terveyskeskuksessa tai osastolla ei näet ole. Silloin ainoa turva on kahvihuoneessa lusmuileva hellä ja empaattinen sairaanhoitaja, jolla sattumalta on karvainen selkä, 95KG massaa, sekä kivekset jalkojenvälissä.
Voi tietysti kysyä, miksi terveysala on ainoa ala, jossa työsuojelu on tuolla tapaa järjestetty...tekisi mieleni tietysti vihjata jotakin terveysalan sukupuolijakaumasta ja sen vaikutuksesta loogiseen päätöksentekoon
, mutta ehkä jätän väliin tällä kertaa. Tai no...
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Sumutteista sen verran että niitä kyllä tuntuu olevan joka lähtöön. Jossain vaiheessa Virosta tuli semmoisia kaasuja (en muista nimeä) missä oli aina numero purkin kyljessä kertomassa sumutteen vahvuudesta 1-8 (1 = löysää 8 = jotain aivan uskomatonta). Kerran olen nähnyt kun tuota 8 on päästetty purkki tyhjäksi aukiolla joka on täynnä ihmisiä ja voin kertoa että jos tuota myrkkyä joku saisi suoraan naamallensa niin hyvä jos enään elävien kirjoissa pysyttelisi. Virosta ja Venäjältä saa kyllä aika tujuja sumutteita, ei taida Suomessa vartijoilla olla ihan yhtä tiukkaa tavaraa.
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Noi on todennäkösesti tainnutuskaasuja, joissa on aika iso prosentti jotain hermokaasua. Eräs toverini oli saanut tsekeistä ostettua tavaraa ja helvetin fiksuna tapauksena suihkuttanut humalapäissään itseään, oli kuulemma suhteellisen jännä olo herätä kuset ja paskat housussa, järkyttävästä kuolalammikosta ja silmät umpeen turvonneena. Krapulakin vielä paukkas.katupoika kirjoitti:Vastaavia tapauksia tuli aikoinaan nähtyä ihan riittävästi, kun jengi oli poistanut noita isomman setin ja pisti sit sopivaan hintaan eteenpäin. Kellekään ei tainnut koskaan ihan tarkkaan selvitä, että mitä kaasuja ne oikein oli, mutta sellasella kun tosiaan vähän sohi toisen naamaan, niin se putos katuun suorilta jaloilta kirjaimellisesti paskat ja kuset housuissa. Vei kaiken lihaskontrollin. Tosi hämärää tsiigattavaa.Mike Manner kirjoitti: Lisäksi olen kuullut tapauksessa jossa oli katutappelussa käytetty jotain virosta laivattua armeijan kaasusumutinta sillä seurauksella, että kun sitä oli osunut uhrin naamaan kunnon osuma, niin hän oli tippunut suorilta jaloilta tajuttomana tonttiin...
^mahtanu olla mukava herätys
no mut eikö tollaset hermokaasut voi olla tappavia? minkälaisissa tilanteissa niitä laillisesti oikeen käytetään? vähän turhan hard corea pelkäksi itsepuolustukseksi/rikollisen taltuttamiseen.
no mut eikö tollaset hermokaasut voi olla tappavia? minkälaisissa tilanteissa niitä laillisesti oikeen käytetään? vähän turhan hard corea pelkäksi itsepuolustukseksi/rikollisen taltuttamiseen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Eipä nuo taida olla laillisia oikein missään päin eurooppaa enää. Paitsi jotkut kyynelkaasut, mutta niissä on tuota vaikuttavaa ainetta n. 1-5% ja niitähän suihkutellaan mellakoissa. Tuo ytympi kama voi helposti vetää hengen pois jos sille altistuu liikaa.esmes- kirjoitti:^mahtanu olla mukava herätys![]()
-
kakojootti
- Olivia Benson
Lars kirjoitti:Noi on todennäkösesti tainnutuskaasuja, joissa on aika iso prosentti jotain hermokaasua. Eräs toverini oli saanut tsekeistä ostettua tavaraa ja helvetin fiksuna tapauksena suihkuttanut humalapäissään itseään, oli kuulemma suhteellisen jännä olo herätä kuset ja paskat housussa, järkyttävästä kuolalammikosta ja silmät umpeen turvonneena. Krapulakin vielä paukkas.katupoika kirjoitti:Vastaavia tapauksia tuli aikoinaan nähtyä ihan riittävästi, kun jengi oli poistanut noita isomman setin ja pisti sit sopivaan hintaan eteenpäin. Kellekään ei tainnut koskaan ihan tarkkaan selvitä, että mitä kaasuja ne oikein oli, mutta sellasella kun tosiaan vähän sohi toisen naamaan, niin se putos katuun suorilta jaloilta kirjaimellisesti paskat ja kuset housuissa. Vei kaiken lihaskontrollin. Tosi hämärää tsiigattavaa.Mike Manner kirjoitti: Lisäksi olen kuullut tapauksessa jossa oli katutappelussa käytetty jotain virosta laivattua armeijan kaasusumutinta sillä seurauksella, että kun sitä oli osunut uhrin naamaan kunnon osuma, niin hän oli tippunut suorilta jaloilta tajuttomana tonttiin...
Hermokaasua noissa sumutteissa ei varmasti ole tippaakaan koska "miedoimmistakin" hermokaasuista yksi pisara riittää tappamaan monta ihmistä. Jotain muuta mielenkiintoista ainetta niistä kyllä voi löytyä, tahtoo olla nuo tuoteselostukset vähän puutteellisia.
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
- Albert Einstein
itselläni oli tuota venäläistä kaasua jolla aikoinani erästä naapuria suihkuttelin(sillä oli tapana potkia joka yö meidän ovea,ja soittaa ovikelloa,ja huutaa postiluukusta,sekä lähetellä, ah niin perversejä kirjeitä)oli kuulemma poliisilabrassa tutkineet sen ja oli niin styrkkaa että olis kuulemma silmät palaneet kuopalle jos ei olis ollut silmälaseja päässä.
sama kaveri sytytti asuintalomme palamaan n .viikko tän tapauksen jälkeen,saadakseen tyttöystävänsä paikalle.hieman häiriintynyt tapaus.
Niin, muutama vuosi sitten oli se teatterin piiritys Moskovassa, ja armeijan erikoisjoukot suihkutti jotain lamautuskaasua sinne. Valitettavasti silloin myös muutama panttivangeista pääsi vahingossa hengestään. Sillloin oli lehdissä noista kaasuista juttua ja ainakin jossain sanottiin aika selkeästi, ettei ole olemassa vaaratonta lamautuskaasua. Niissä kaasuissa jotka pistää ihmisen aivan kanttuvei, on aina melko suuri riski (ainakin tuolla tapaa umpimähkään annosteltuna eikä kontrolloidusti labrassa), että uhri kuolee tai saa muutoin vakavampia seuraamuksia. Sen takia niitä ei missään "kunnon" maissa käytetäkään ainakaan julkisesti.
Niin, että vaikka osa epäili tuossa aiemmin noitten itäkaasujen tms. tehoa, niin se on kyllä taivahan tosi, että lihaskontrolli niistä herpaantui eli pisut ja kakit tuli kohteella housuun vaikka miten pidätteli! Tuotteen sisältöä en minäkään tiedä, mutta 90-l. alussa näin livenä tällaisen tapauksen eikä se ollut mitenkään ylentävää seurattavaa.
Jotain kautta noita sumutteita, mitä sanottiin silloin "pahanolonkaasuiksi" kuitenkin levisi ainakin pääkaupunkiseudulle. Todennäköisesti käymisvaiheessa olleesta ent. Neuvostoliitosta. Tutulla oli niitä jemmassa punkan alla ja sen kissa pahalainen oli mennyt leikkimään niillä purren jonkun purkin puhki ja kuoli raasu siihen! Kaverikin oli tuuletellut kämppää aikas kauan ennenkuin silmät kestivät.
Tuota vartijoilla ja poliiseilla käytössä olevaa pippuria olen itse ottanut vapaaehtoisesti naamalle kolme kertaa erinäisten harjoitusten yhteydessä enkä ole vieläkään tottunut mokomaan
Jotain kautta noita sumutteita, mitä sanottiin silloin "pahanolonkaasuiksi" kuitenkin levisi ainakin pääkaupunkiseudulle. Todennäköisesti käymisvaiheessa olleesta ent. Neuvostoliitosta. Tutulla oli niitä jemmassa punkan alla ja sen kissa pahalainen oli mennyt leikkimään niillä purren jonkun purkin puhki ja kuoli raasu siihen! Kaverikin oli tuuletellut kämppää aikas kauan ennenkuin silmät kestivät.
Tuota vartijoilla ja poliiseilla käytössä olevaa pippuria olen itse ottanut vapaaehtoisesti naamalle kolme kertaa erinäisten harjoitusten yhteydessä enkä ole vieläkään tottunut mokomaan