Espoo, Iso Omena 7.1.2023: Vartijoiden retuuttama 35-v nainen kuoli - syytteet kaatuivat
Re: Espoo, Iso Omena 7.1.2023: Vartijoiden retuuttama nuorehko nainen kuoli
Tiedän et ei sulje pois. Itteäki ärsyttää tää raskaus jankutus.
Yritin osaltani saada loppumaan mutta taitaa olla turhaa yritystä.
Ei. Vaan raskaana oleva nainen ei pystyasennossa välttämättä näytä lihavalta etenkään takaapäin katsottuna. Vatsa on edessä. Makuuasennossa ylhäältäpäin katsottuna saattaapi jopa näyttää.RoyGrace kirjoitti: La Tammi 14, 2023 5:58 pmHän tuli raskaaksi näiden videoiden välissä?elf kirjoitti: La Tammi 14, 2023 4:53 pm
Minä perustan epäilyni raskaudesta puhtaasti videomateriaaliin, en aikaisemmin sanottuihin väitteisiin. Pisti alunperin vain silmään huomattava ero naisen koossa kaatovideon ja elvytysvideon välillä.
Yritin myös. En edes muista mikä päivä.Zorro7 kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:23 pm Tiedän et ei sulje pois. Itteäki ärsyttää tää raskaus jankutus.
En osallistu enää koko ketjuun, ennenkuin jotain uutta tietoa tulee viralliselta taholta.
Jotenkin arvasin, että pissakin muuttuu lapsivedeksi jollain kohtaa. Joo., niin kävi.
Lapsivettä on jonkin verran enemmän, kuin virtsaa rakossa. Näkyis jo lattiallakin. Huoh!
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
- Säde-Sisko
- Axel Foley
Tai entä jos vaan hyväksyy sen että ihmisiä saattaa kuolla satunnaisesti mitä eriskummallisimmissa tilanteissa liittymättä kohteluun.Vinnåå kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:18 pm Sovitaan niin, että jatkossa Iso Omena on avoinna vain normaalipainoisille, hyvinpukeutuville, hymyileville ja keskimääräistä parempituloisille espoolaisille.
Oville tietysti Securitaksen vaksi 70-80 -lukujen ravintolaelämän malliin tarkistamaan, että sisäänpääsyn edellytykset täyttyvät.
Ja se henkkarien tarkastusjono ovilla ja parkkihallin rampilla, sehän on tietysti ohikulkijoille pelkkää mainosta, että tuonhan täytyy olla tasokas paikka.
Logiikallasi pitäisi myös kesähelteeseen kuolleet saada ilmastoinnin piiriin ja sellaisen puuttuminen, se on toki muiden syytä.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
Aktiivisimmilla jankkaajilla on selvästi tarkoitus tietoisesti mustamaalata ja häpäistä vainajaa ja hänen perhettään ja esittää samalla naiiveja, vihamielisiä yleistyksiä helluntailaisista, vaikka keskustelijoilla ei selvästikään ole tietoa helluntaherätyksestä tai helluntailaisten tavoista.Amy kirjoitti: La Tammi 14, 2023 5:49 pm Voisko nää raskausjankkaajat mennä vaikka Vauva.fi-palstalle jatkaa tuota jumiin jäänyttä raskauslevyä, alkaa olla raskas ketju lukea noiden takia. Todennäköisesti jatkavat tuota jankkaamista senkin jälkeen kun esitutkinta valmistuu.
-
Veijo Neste
- Olivia Benson
Oli kyllä todella sydäntä kylmäävää ja tuskastuttavaa katsoa tuota videota. Naista kohdeltiin kuin esinettä. Ehkä se johtuu siitä, että nämä vaksit ei erota ihmistä tikapuusta.
Kun on pieni pää, sinne ei mahdu kuin yksi ajatus kerrallaan. Kyky kokonaisharkintaan puuttuu. Nää tyypit tuntuu olevan kuin joukkohysterian vallassa, ketään heistä ei kiinnosta naisen terveydentila.
Tällaisille Securitään akoille ostettakoon pakka hamekangasta. Toivottavasti myös tekonsa tuomitaan ankarimman mukaan, vaikka mites se korppi korpin silmää nokkis...
Kun on pieni pää, sinne ei mahdu kuin yksi ajatus kerrallaan. Kyky kokonaisharkintaan puuttuu. Nää tyypit tuntuu olevan kuin joukkohysterian vallassa, ketään heistä ei kiinnosta naisen terveydentila.
Tällaisille Securitään akoille ostettakoon pakka hamekangasta. Toivottavasti myös tekonsa tuomitaan ankarimman mukaan, vaikka mites se korppi korpin silmää nokkis...
200 sivua sitten joku sanoi, etta iso vatsa naisella oli. Ja jotkut raskausalkkarit, tai synnyttaneen naisen kalsarit, mita ne sitten lieneekaan!
Siita koko tama jarjeton raskaushuhu alkoi ja paisui paisumistaan! Onhan se toki raflaavaa, jos voidaan nyt syyttaa naita vartijoita/ jarkkareita RASKAANA olevan naisen MURHASTA!
Hold your horses, folks!
Siita koko tama jarjeton raskaushuhu alkoi ja paisui paisumistaan! Onhan se toki raflaavaa, jos voidaan nyt syyttaa naita vartijoita/ jarkkareita RASKAANA olevan naisen MURHASTA!
Hold your horses, folks!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Kun ainoa työkalu on vasara, niin kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.Veijo Neste kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:34 pm Oli kyllä todella sydäntä kylmäävää ja tuskastuttavaa katsoa tuota videota. Naista kohdeltiin kuin esinettä. Ehkä se johtuu siitä, että nämä vaksit ei erota ihmistä tikapuusta.
-
Sadenainen
- Susikoski
Tässä vielä hieman joidenkin vihaamaa raskausjankkausta. Oma elämäni on tässä taas tapetilla. Tulen helluntailaistaustasta itse, ja tulin raskaaksi 28-vuotiaana. Olin ottanut seurakuntaan/uskonnollisuuteen etäisyyttä jo 16-vuotiaana (ja saanut tästä haukut +loputtomasti paheksuntaa). Joka tapauksessa, 28-vuotiaana, raskaana ja ei-naimisissa, uskalsin kertoa raskaudesta vanhemmilleni ja sisaruksilleni tekstiviestillä vasta joskus 6kk kohdalla. Se oli ensimmäinen raskaus, ja vaikka en ole ylipainoinen, se ei näkynyt helpolla; 4,5kk kohdalla tapasin vanhempiani (oli joulu) mutta he eivät huomanneet raskautta. Vanhenpieni uskonnollisuus oli se syy miksi raskaudesta ei huvittanut kertoa. Ja jotenkin tunsin itseni "syntiseksi" kun tosiaan olin raskaana enkä naimisissa, kun koko elämän oli tolkutettu että seksi ilman avioliitto on syntiä jne. Ja vanhempieni reaktio raskauteeni oli myös täyttä paskaa, mutta eipä siitä sen enempää. Tiedän myös joitain helluntailaisnaisia (oikeita uskovaisia.. itsehän olen vain tällaisen kasvatuksen saanut), jotka on hankkineet lapsia keinohedelmöityksellä, moni kun on kunnollinen ja lapsirakas, mutta seurakunnista puuttuvat usein miehet ja noi kaikista hartaimmat eivät voi kuvitella seurustelevansa ei-uskovaisen miehen kanssa, ja monelle tavalliselle miehelle kiihkouskovaisuus on naisella myös erittäin epätoivottava piirre.
Minua ei kiinnosta pysäköintikeissi tippaakaan. Hassua ettei tule mieleen alkaa määräilemään muita keskustelijoita menemään autoilufoorumille jankkaamaan pysäköintilevyä. Minun on hyvin helppo vain skipata pysäköintikeissejä koskevat viestit.Marttakerttu kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:06 pmÖö minkä takia just raskausjankkaajat?? Onhan täällä näitä jankkaajia moneen lähtöönAmy kirjoitti: La Tammi 14, 2023 5:49 pm Voisko nää raskausjankkaajat mennä vaikka Vauva.fi-palstalle jatkaa tuota jumiin jäänyttä raskauslevyä, alkaa olla raskas ketju lukea noiden takia. Todennäköisesti jatkavat tuota jankkaamista senkin jälkeen kun esitutkinta valmistuu.
Tuo pysäköintikeissi kyllä kuvastaa, että nimenomaan tuolla firmassa tuntui olevan erikoinen vartiointikulttuuri. Eikö oo vielä mistään vuotanut tapaukseen liittyvien vartijoiden/järkkäreiden nimiä? Ois mielenkiintoista tietää, onko muita kyseenalaisia kokemuksia juuri noista kyseisistä vartijoista.![]()
Keskusteluketjut ovat täynnä rasittavia keskustelun aiheita jotka eivät kiinnosta. Onni onnettomuudessa että elämä on valintoja täynnä ja saa ihan itte valita mitä viestejä lukee, mihin keskusteluihin menee mukaan ja mihin kommentoi.
-
sivullinenvain
- Hetty Wainthropp
Vaikka itse olen kommentoinut asian faktataustaa, itsellä ei ainakaan ole mitään tavoitetta estää spekulointia.Gfh kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:18 pm Olen huomannut että tässä ketjussa saa spekuloida kaikesta muusta uhriin liittyen paitsi raskaudesta.
Heti jos mainitsee siitä että viranomaiset eivät ole yksiselitteisesti kiistäneet raskautta ja/tai kupu näyttää raskausvatsalta, tulee tähän 50 paheksuvaa viestiä ja suurin osa vasta tämän teeman myötä vasta rekkautuneilta. Ja muistutellaan että on mukamas faktatieto että ei ollut raskaana… toivottavasti koko keissi selviää ja uhri saa oikeutta.
Jos jotain niin lähinnä se, että häveliäisyyssyistä itse olen varovainen tällaisissa.
Totuus varmaankin tulee aikanaan esiin joka tapauksessa.
Kyllä. Kun ei ole järkeä eikä puhekaan suju, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin väkivalta.AlmaR kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:38 pmKun ainoa työkalu on vasara, niin kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.Veijo Neste kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:34 pm Oli kyllä todella sydäntä kylmäävää ja tuskastuttavaa katsoa tuota videota. Naista kohdeltiin kuin esinettä. Ehkä se johtuu siitä, että nämä vaksit ei erota ihmistä tikapuusta.
Kyllä niin rajusti nainen lyötiin maihin että varmasti löi päänsäkin. Ja muitakin vammoja epäilemättä tuli.
Iso Omena on syytä kiertää isosti. Onneksi on muitakin kauppoja.
-
sivullinenvain
- Hetty Wainthropp
Tämä vartijoiden/jv:n työkalupakin kapeneminen poisto/kiinniottorituaaliin on kieltämättä yksi keskustelussa toistuvasti esiinnousseista teemoista. Siinä huolessa lienee hyvinkin perää. Tätä täytyisi laventaa koulutuksella.AlmaR kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:38 pmKun ainoa työkalu on vasara, niin kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.
-
Sadenainen
- Susikoski
Ja tämän uhrin helluntailainen perhetausta vaikuttaa juuri niin epäterveeltä, ettei siellä välttämättä tieto (esim. raskausuutiset) kovin hyvin kulje. Oma helluntailainen taustani on äärimmäisen epäterve, mutta jos siskoni tapettaisiin, niin kyllä vanhempani kertoisivat siitä mulle viipymättä, näin uskon. Tässä keississähän uhri tapettu, vanhemmille ilmoitettu, ja nämä eivät kertoneet asiasta uhrin veljelle (ainakin mediatietojen mukaan hän joutui itse soittamaan poliisille ja tiedustelemaan onko uhri siskonsa). Hyvin, hyvin kummallista.
Viimeiseen kohtaan todisteena se, että kun naisen helluntailaisuus paljastui niin sen jälkeen ei oo oikeestaan muita häirintätapoja täällä edes mietitty kun että pakko olla tuputtanut uskontoa niin että mieheltä paloi hihat ja kutsui vartijatSadenainen kirjoitti: La Tammi 14, 2023 6:39 pm Tässä vielä hieman joidenkin vihaamaa raskausjankkausta. Oma elämäni on tässä taas tapetilla. Tulen helluntailaistaustasta itse, ja tulin raskaaksi 28-vuotiaana. Olin ottanut seurakuntaan/uskonnollisuuteen etäisyyttä jo 16-vuotiaana (ja saanut tästä haukut +loputtomasti paheksuntaa). Joka tapauksessa, 28-vuotiaana, raskaana ja ei-naimisissa, uskalsin kertoa raskaudesta vanhemmilleni ja sisaruksilleni tekstiviestillä vasta joskus 6kk kohdalla. Se oli ensimmäinen raskaus, ja vaikka en ole ylipainoinen, se ei näkynyt helpolla; 4,5kk kohdalla tapasin vanhempiani (oli joulu) mutta he eivät huomanneet raskautta. Vanhenpieni uskonnollisuus oli se syy miksi raskaudesta ei huvittanut kertoa. Ja jotenkin tunsin itseni "syntiseksi" kun tosiaan olin raskaana enkä naimisissa, kun koko elämän oli tolkutettu että seksi ilman avioliitto on syntiä jne. Ja vanhempieni reaktio raskauteeni oli myös täyttä paskaa, mutta eipä siitä sen enempää. Tiedän myös joitain helluntailaisnaisia (oikeita uskovaisia.. itsehän olen vain tällaisen kasvatuksen saanut), jotka on hankkineet lapsia keinohedelmöityksellä, moni kun on kunnollinen ja lapsirakas, mutta seurakunnista puuttuvat usein miehet ja noi kaikista hartaimmat eivät voi kuvitella seurustelevansa ei-uskovaisen miehen kanssa, ja monelle tavalliselle miehelle kiihkouskovaisuus on naisella myös erittäin epätoivottava piirre.
Eli joo, ymmärrän hyvin että uskovaisen naisen on vaikea löytää miestä uskonnon ulkopuoleltakaan..