Mä en edelleenkään ole enemmän sitä mieltä että oli raskaana, mutta se että veli (jolle ei edes kuolemasta kerrottu ennen kun itse kysyi) ei asiasta tiennyt ei mun mielestä todista vielä yhtään mitään. Ehkä jopa päinvastoin. Jos veljeltä on kysytty raskaudesta ja se on ollut silleen "no ei todellakaan ollu raskaana!!" Niin voi tarkottaa sitä että ei todellakaan meidän helluntailainen harras sisko joka ei ollut naimisissa eikä muutenkaan miehen kanssa voinu mitenkään olla harjoittanut moista haureutta! Ja se voi olla just se syy samalla miksei sisko ole sille asiaa edes kertonu..Hauki kirjoitti: Su Tammi 15, 2023 11:09 amTäällä spekuloitu kohdunrepeämä tai istukan irtoaminen olisi kyllä näkynyt, sieltä kun on suora reitti ulos.
Ja kyllä, raskaus on kunkin oma asia, mutta tuskin veli olisi sitä kieltänyt, koska jossain vaiheessa se olisi julki tullut muutenkin.
Minulla on omat ajatukseni, mistä tuo pömpeys vatsan alueella voisi lähtökohtaisesti johtua, mutta en avaa asiaa enempää. Mutta en myöskään sulje pois sitä mahdollisuutta, että vatsa-aortta esim olisi revennyt ja pullistuma olisikin vatsaontelon täyttämää verta. Toki vatsa-aortta aneurysma on varsin harvinainen tuossa iässä, mutta ei mahdoton. Mutta patologi selvittää...
Pointti nyt oli kuitenkin se, että se että veli sanoo ei ei ole musta mikään todiste. On miljoona syytä ja tapaa miksi ja miten veli ei asiasta edes tietäis.
Musta ainakin enemmän "todistaa" se että nainen ei tuonut sitä tossa tilanteessa koko ajan ilmi vartijoille, etenkin kun alkavat pistää maahan ym.