Espoo, Iso Omena 7.1.2023: Vartijoiden retuuttama 35-v nainen kuoli - syytteet kaatuivat
Re: Espoo, Iso Omena 7.1.2023: Vartijoiden retuuttama nuorehko nainen kuoli
Nuo esimerkit oli patologisista valehtelijoista, kyllä vaan.
Semmoisia olen tavannut aika paljon uskovaisissakin.
Mutta ei tainnut kuitenkaan Eveliina kuulua tähän joukkoon.
Ja tuo DPS on ilman persoonallisuushäiriöitäkin ihan todellinen, joskin harvinainen tila:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4418242/
Onhan se todellista uskon marttyyriutta, jos uhri ei pannut edes sanallisesti tai passiivisesti hanttiin.
Mutta jostain syystä kävi näin.
No, ristiinnaulittiinhan Jeesuskin.
Semmoisia olen tavannut aika paljon uskovaisissakin.
Mutta ei tainnut kuitenkaan Eveliina kuulua tähän joukkoon.
Ja tuo DPS on ilman persoonallisuushäiriöitäkin ihan todellinen, joskin harvinainen tila:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4418242/
Onhan se todellista uskon marttyyriutta, jos uhri ei pannut edes sanallisesti tai passiivisesti hanttiin.
Mutta jostain syystä kävi näin.
No, ristiinnaulittiinhan Jeesuskin.
Jotenki tuli näitä juttuja lukiessa mieleen ilmiö nimeltä Tampereen Tero. Häiritsi varmaan paljonki mm kauppakeskuksissa, mutta taitaa siltä osin olla kuitenki henkissä.
Vaikka palsta on avoin kaikelle spekulaatiolle, niin uskoisin että tämä ylilaudan lista on keskitty, koska kuten aiemmin on mainittu, noilla nimillä ei löydy mitään tietoa netistä. Kyllä jostain jotain löytyisi, senhän todisti jo Myyrmäen postinjakajan tiedot, jos nimet eivät olisi keksittyjä. Itse laittaisin näillä tiedoin pisteen tälle pessaari-keskustelulle. Mutta jatkakaa jos haluatte.Kahvi-Kirahvi kirjoitti: To Tammi 19, 2023 8:55 am Uskon, että tuo Ylilaudan nimet ovat täyttä huijausta. Tämä Пессари nimenomaan vahvistaa sen
Lainaustorni pätkitty. Verso jätetty.
-NILS-
Sehän on huono juttu, jos vartijat tunsivat uhrin ja tämän seurueen. Heidän olisi silloin pitänyt tietää uhrin olevan ns. harmiton. Ja jos itsensä häirityksi kokenut mies oli uhrin tuttavia, hänellä ei ollut mitään järkevää syytä sotkea vartijoita mukaan asiaan. Oliko siinä tapauksessa häiritty mies sittenkin itse sekava mutta vartijat uskoivat häntä?
Uskon ylilaudan nimien olevan sepitettyjä mutta huomasin joltain videolta, että yli-innokas nuori vartija ja sermin ulkopuolella seisoskeleva tumma parrakas vartija näyttävät molemmat kyllä siltä kuin olisi sukua idästä.
Uskon ylilaudan nimien olevan sepitettyjä mutta huomasin joltain videolta, että yli-innokas nuori vartija ja sermin ulkopuolella seisoskeleva tumma parrakas vartija näyttävät molemmat kyllä siltä kuin olisi sukua idästä.
-
da-n7007
Tavallisena tallaajana uskoisin olevan aika iso kynnys tehdä ilmoitusta kenestäkään ventovieraasta sivullisesta, jonka on tavannut kauppakeskuksen käytävällä. En itse ainakaan viitsisi (edes jaksaisi, tuskin ehtisinkään), ellei nyt ihan omaa henkeä uhata. Ja luulisin, että se lähellä ollut vieras on nähnyt että kyseessä ei ole ihan normi tapaus. Onhan kaikenlaisia harmittomia höpöttäjiä. Jos kyseessä on tutun porukan jäsenen ilmianto, ilkeältä sekin tuntuu, jopa oudolta. Eiköhän se sakki ole ollut aina vartijoiden silmän alla ja jokainen on pelännyt oman ulosheittonsa puolesta.
Ilmoituksen tekijän hitaan kuulustelun syynä voi olla myös tyypin oma sairaustila. Huumeet on jo haihtuneet, mutta pää ehkä ei pysty käsittelemään tätä kauheaa asiaa.
Painavan repun isku takaraivoon tai pahimmillaan niskan alueelle tuossa alasheitossa, voi olla sekin taintumisen syy. Pahempi seuraus sitten jatkossa. Tajuton ei pysty enää huutamaan apua, ei edes liikkumaan. Onko kirjastokäynnistä jotain faktaa? Itse ajattelen, että jos olisin tunkenut oman reppuni (samaa kokoa kuin E:n) täyteen kirjoja, se painaisi paljon. Ja jos saisin sen voimalla "vanhaan vaurio" niskaani kovat kannet edellä, se olisi heippa!
Ilmoituksen tekijän hitaan kuulustelun syynä voi olla myös tyypin oma sairaustila. Huumeet on jo haihtuneet, mutta pää ehkä ei pysty käsittelemään tätä kauheaa asiaa.
Painavan repun isku takaraivoon tai pahimmillaan niskan alueelle tuossa alasheitossa, voi olla sekin taintumisen syy. Pahempi seuraus sitten jatkossa. Tajuton ei pysty enää huutamaan apua, ei edes liikkumaan. Onko kirjastokäynnistä jotain faktaa? Itse ajattelen, että jos olisin tunkenut oman reppuni (samaa kokoa kuin E:n) täyteen kirjoja, se painaisi paljon. Ja jos saisin sen voimalla "vanhaan vaurio" niskaani kovat kannet edellä, se olisi heippa!
Eikös tuo digidigiviraston nimihaku karsi pois harvinaisimmat nimet, eli sen nimen kantajia pitää olla useampia?
ei, mutta yksityisyydensuojan turvaamiseksi palvelussa ei näytetä sukunimien tarkkaa lukumäärää eriteltynä mikäli nimen kantajia on riittävän vähän. kokonaislukumäärä näkyy kyllä.Vinnåå kirjoitti: To Tammi 19, 2023 11:02 am Eikös tuo digidigiviraston nimihaku karsi pois harvinaisimmat nimet, eli sen nimen kantajia pitää olla useampia?
allekirjoitus.
Aiemmin muistaakseni nimihaussa oli maininta, että alle xx kpl määrän olevia nimiä ei näytetä.
Pessari sukunimellä Facesta löytyy joitain profiileja vähän ympäri maailmaa esim kreikasta, ranskasta, italiasta ja brasiliasta. Venäläisiä ei näyttäisi olevan mutta toisaalta Facebook ei ole koskaan ollut suosittu siellä. Sinällään tällä nyt ei ole merkitystä, koska Ylilaudan nimet tuskin ovat oikeita.
Pessari sukunimellä Facesta löytyy joitain profiileja vähän ympäri maailmaa esim kreikasta, ranskasta, italiasta ja brasiliasta. Venäläisiä ei näyttäisi olevan mutta toisaalta Facebook ei ole koskaan ollut suosittu siellä. Sinällään tällä nyt ei ole merkitystä, koska Ylilaudan nimet tuskin ovat oikeita.
Jos oikein muistan, veli sanoi, etta kaveripiiri vaihtui usein? Rahaa lainattiin siskolta, joka oli hyvauskoinen, ja sai aina tapella lainaajan kanssa, saako rahojaan takaisin.
Hyvauskoinen MT-kuntoutuja, jota erinaiset "haaskalinnut" kayttivat hyvakseen? Itse sen naen jotakuinkin nain
.
Hyvauskoinen MT-kuntoutuja, jota erinaiset "haaskalinnut" kayttivat hyvakseen? Itse sen naen jotakuinkin nain
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
cassiopeia
- Alokas
Mä olen koko ajan luullut, että Eveliina kuoli siellä paikan päällä Isossa Omenassa, mutta ilmeisesti ei...
"35-vuotias nainen menehtyi pari päivää välikohtauksen jälkeen. Hän kuoli lauantaina 7. tammikuuta sen jälkeen, kun vartijat olivat kohdistaneet häneen voimakeinoja. "
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009334524.html
"35-vuotias nainen menehtyi pari päivää välikohtauksen jälkeen. Hän kuoli lauantaina 7. tammikuuta sen jälkeen, kun vartijat olivat kohdistaneet häneen voimakeinoja. "
-
Satunnainenkulkija
- Scooby-Doo
Onko kirjastokäynnistä jotain faktaa? Itse ajattelen, että jos olisin tunkenut oman reppuni (samaa kokoa kuin E:n) täyteen kirjoja, se painaisi paljon. Ja jos saisin sen voimalla "vanhaan vaurio" niskaani kovat kannet edellä, se olisi heippa!
Ei ole kirjastokäynnistä mitään faktaa tai edes huhuja (toki olisi voinut olla myös vasta menossa, se on kuitenkin vielä auki tuohon aikaan). Perustuu siihen, että siinä kohdin videolla, kun reppu nostetaan pois selästä, sisältö vaikuttaa kirjoilta.
Lainaus korjattu
-NILS-
Viimeksi muokannut Satunnainenkulkija, To Tammi 19, 2023 11:56 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Luetun ymmartaminen...cassiopeia kirjoitti: To Tammi 19, 2023 11:52 am Mä olen koko ajan luullut, että Eveliina kuoli siellä paikan päällä Isossa Omenassa, mutta ilmeisesti ei...
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
--Madonna--
- Remington Steele
Kaksi eri välikohtausta samalla henkilöllä. Ensimmäinen pari päivää aiemmin ja toinen jolloin menehtyi.cassiopeia kirjoitti: To Tammi 19, 2023 11:52 am Mä olen koko ajan luullut, että Eveliina kuoli siellä paikan päällä Isossa Omenassa, mutta ilmeisesti ei...
Bah!
Anteeks mitä? Niinkö tässä sanotaan?cassiopeia kirjoitti: To Tammi 19, 2023 11:52 am Mä olen koko ajan luullut, että Eveliina kuoli siellä paikan päällä Isossa Omenassa, mutta ilmeisesti ei...
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
Se kyseenalaistamatta nöyrtyminen on kuitenkin aika hyvä käyttäytymisohje. Todennäköisesti vähemmän tuskallinen vaihtoehto.Btw. Yllättävän moni tuntuu kuvittelevan, että järjestyksenvalvoja tai vartija on jonkun sortin virkamies, jonka käskytykseen pitäisi kyseenalaistamatta nöyrtyä. Lain edessä järjestyksenvalvoja tai vartija on siviilihenkilö, ei virkavastuulla toimiva virkamies.
Noin yleensäottaen suhtaudun stevareihin ihan kunnon duunareina. Siihen luottamukseen tukeutuminen on ihan hyvä keino. Silloin puhuminen yleensä auttaa. Jos arvon herrat tulkitsevat tilanteen väärin (tai haluavat pullistella) onkin sitten jo kaksi kättä selän takana ja itselle on annettu enää puhumisoikeus, jos sitäkään. Myöhemmin voi tehdä asiasta rikosilmoituksen jos siltä tuntuu (tai siis jos on enää hengissä voi tehdä sen ilmon).
Itselleni on kohdalle sattunut pari tällaista ylilyöntiä, toisesta selvisin kipeällä kädellä ja ilmolla joka ei johtanut miinkään. Sana sanaa vastaan ja hississä ei kameraa.
Toisessa taas raflan vaksi tulkitsi (kun ei ensin humalatilaani vedoten päästänyt sisään) että jäädessäni ovesta noin kymmenen metrin päähän (periaatteessa ei enää vaksin aluetta) palloilemaan, että jäin häiritsemään tai jotakin. Odotin vain kavereitani saapuvaksi että ilmoittaisin etten päässyt sisään, mutta tää sälli tulee raahaamaan mua siihen kapakkiin sisälle jonka sisääntulon hän oli minulta juuri evännyt. Silloin "käytin oikeuttani kyseenalaistaa JMn kiinniotto-oikeutta". Lopputulemana tarvittiin kolme järjestysmiestä ja kaksi partiota poliiseja että mut saatiin nippuun...
Ja mä oon 173 ja 70kg. Yö poliisilaitoksen pahnoilla, aamulla pois päästäessään totesivat että katsoivat tallenteet ja kuulemma mä olin itseasiassa oikeassa kannassani, hyvää matkaa. Eli: Kyseenalaistamalla edes suullisesti vaarantaa lähinnä terveyttään. Myöhemmin voi tehdä sitten ilmon, ja vain toivoa että tallenteilta löytyisi jotain muutakin kuin "sana sanaa vastaan". Maailman parantaminen "hommaamalla kusipäille potkut heti samantien" ei vaan reaalimaailmassa ole se toimiva keino.
Mens malus in corpore sano