Eipä siinä taida säästämisestä olla kysymys, vaan yksinkertaisesti siitä ettei nykypäivänä kuolleet enää pruukaa heräilemään.
Ällöttävää! (nekrofiliaketju)
hehehLuupää kirjoitti:No mutta mutta mikäs se tämmöinen asenne nyt on? Totta kai auttaisit pulassa olevaa: tempaisit riuskoin ottein luukun auki, kiskaisisit kylmettyneen nilkoista ulos, kietaisisit lämpimän filtin ympärille ynnä oman ulsterisi vielä siihen päälle, hoitaisit terästetyn kupin kuumaa onnettomalle, huolehtisit saunan löylyvalmiiksi ja soittaisit päälle päätteeksi perunkirjoitustilaisuuteen että korpit sieltä haaskalta pois!esmes- kirjoitti: kai se nykyäänkin voi olla mahdollista että joku heräisi yhtäkkiä kylmiössä henkiin. jos ei ole kahvaa sisäpuolella ni on vaan pakko odotella että joku saapuu paikalle ja alkaa huhuilla/koputella. en kyl haluis olla sillon paikalla
mut eikös tuolla ruumishuoneella työskentele yleensä ainakin kaksi ihmistä kerrallaan, vai joutuuko siellä paljonkin yksikseen hiippailemaan (tyyliin dana scully hämärästi valaistussa huoneessa puhumassa itsekseen nauhurille)?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Joskus aikoinaan ainakin juuri yöaikaan saattoi joutua menemään yksin. Mutta ei kai siihen ketään voi pakottaa.... Mä ainakaan menisi.esmes- kirjoitti: mut eikös tuolla ruumishuoneella työskentele yleensä ainakin kaksi ihmistä kerrallaan, vai joutuuko siellä paljonkin yksikseen hiippailemaan (tyyliin dana scully hämärästi valaistussa huoneessa puhumassa itsekseen nauhurille)?
Katselin niitä kuvia, mitä oli aikaisemmin. Mulle tuli ihan nenään se avaussalin haju! Dääm!
Ja joku puhui siitä hurtista huumorista.. Sitä se todella oli, mutta EI KOSKAAN halventavasti vainajista, omaisista tms. eikä ne yleensä liittynyt millään tavalla tilanteeseen.
^minkälainen haju? sairaalan ja desinfiointiaineen haju vai kalmanhaju? mulle ei vieläkään ole kukaan selvittänyt tota kalman hajua, se ei siis tarkota mitään mätänemisen tai pilaantumisen hajua, vaan se voi kuulemma haista pakkasessakin. minkälainen se haju oikeen on? pystyykö sitä vertaamaan mihinkään? kummastuttaa tollaset jutut joista itsellä ei ole mitään hajua 
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
combat18
- Martin Beck
Paskalle ne haisee!rapier kirjoitti:Ruumiin haju on sama kuin vaikka poronraadon.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

Avaussalissa taitaa olla päälinmäinen haju formaalini. Ja jokainen voi sitten kuvitella, mille haisee, kun avataan esim. paksusuoli. Avauksen yhteydessä tulee eri hajuja jonkun verran.esmes- kirjoitti:^minkälainen haju? sairaalan ja desinfiointiaineen haju vai kalmanhaju? mulle ei vieläkään ole kukaan selvittänyt tota kalman hajua, se ei siis tarkota mitään mätänemisen tai pilaantumisen hajua, vaan se voi kuulemma haista pakkasessakin. minkälainen se haju oikeen on? pystyykö sitä vertaamaan mihinkään? kummastuttaa tollaset jutut joista itsellä ei ole mitään hajua
Kalloa avatessa, tulee siinäkin oma tuoksunsa.
Mulle taas sitten kalmanhaju on se, mikä on kuolevan (vanhuksen) ihmisen ominaishaju enkä kyllä osaa sitä mitenkään selittää.
Jotenkin multamainen, kellarimainen...Ja siihen sekoitettuna hieman sitä imelyyttä, ei ole niin vahvasti sellainen tunkkainen.
-
albaanisissi
- Frank Drebin
varmaan juur toi kalmanhaju mut tulee äärettömän voimakkaana ku kaltataan sikaa
jollei joku tiiä mitä se kalttaus on ni heitellään napolla kiehuvaa vettä raadolle ja vedetään sellasella teräs suppilolla karvat pois. on aika oksettava haju kyl tulee heit ku possun koppaa mtu sit se vasta alkaa haiseen ku sitä kalttaa.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
-
helinä_keiju
- Alokas
hyi
miten joku voi edes tehdä tuollaista!!
sairasta.
kuvittelen että jos joku raiskaisi jonkun sukulaiseni ruumiin..
en edes pysty ajattelemaan miltä se tuntuisi..
ihmisillä ei ole nähtävästi enää mitään kunnioitusta!!!!
sairasta.
kuvittelen että jos joku raiskaisi jonkun sukulaiseni ruumiin..
en edes pysty ajattelemaan miltä se tuntuisi..
ihmisillä ei ole nähtävästi enää mitään kunnioitusta!!!!
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Öö... kuollut on todennäköisesti ollut elävä joskus ja haisee? Voi nukkekin haista.Pediofiili. Nekrofiili. Siinä on neljän kirjaimen ero. Yllättävän monien perversioiden painopiste nähdäkseni on, että perverssi toimii itse täysin dominoivana osapuolena, eikä suurta eroa tee, mikä on sairaiden himojen kohde (lapsi, kuollut, koira vai paska).markja kirjoitti:Tai ei ole halua sellaiseen (tarpeeksi).esmes- kirjoitti:nää on tarkotettu miehille joilla ei jostain syystä parinmuodostus oikean naisen kanssa onnistu
Miksi muuten mies, jolla on nukke tai tekopimppi, on surkea luuseri, kyvytön saamaan naista, säälittävä tapaus, ehkäpä pervo, jne...mutta nainen, jolla on vibraattori, on edistyksellinen, rohkea, seksuaalisesti viriili, jne.? Miksi näin?
On. Etkö ymmärrä eroa nukella ja kuolleella ihmisellä?tuo ei ole enää kovin kaukana nekrofiliasta.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Elävän olennon hyväksikäyttäminen on kuitenkin eri asia kuin kuolleen. Omaiset tai yhteisö voi tietenkin kokea nekrofilian halventavaksi ja loukkaavaksi. Ymmärrettäviä tunteita.
Kuollutta itseään taas mikään ei voi enää loukata.
Uskova voi ajatella että maalliset siteet jätetään joka tapauksessa ja iäisyydessä odottaa uusi elämä. Ateististillekin on jäänyt muistot, joita ei voi viedä kuin dementia..
Kuollutta itseään taas mikään ei voi enää loukata.
Uskova voi ajatella että maalliset siteet jätetään joka tapauksessa ja iäisyydessä odottaa uusi elämä. Ateististillekin on jäänyt muistot, joita ei voi viedä kuin dementia..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Siitä vaan kaikki halukkaat tulostelemaan... Menisköhän edesmenneen tahto läpi, jos tuollainen löytyy lompakosta?
http://www.crap.fi/?i=2301
http://www.crap.fi/?i=2301
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Juu varsinkin jos kuollut on tehnyt pitkään kuolemaa. Imelyyttä, hieman maakellaria, hieman pesuvoiteen tuoksua. Virtsaa, talia ja ulostetta. Niistä on tuoreet kropat tehty...Bambinos kirjoitti:Olen kuullut sen olevan jotenkin imelähkö haju..
Tuo imelyys tulee ymmärtääkseni siitä, että kuoleva ei ole enää syönyt juuri mitään ainakaan muutamaan päivään ja näin keho on ketoasidoosissa, jossa elimistö polttaa rasvoja hiilihydraattien sijaan ja epätäydellisen palamisen lopputuotteena syntyy asetonia ja sen sukulaisaineita.
Sensijaan äkkikuollut ei välttämättä haise juuri miltään. Paitsi jos lattialla on litra-pari verta. Veri haisee suurina määrinä aika voimakkaasti raudalle...
Mädäntynyt kropsu taas haisee ihmisnenään just samalle kuin mädäntynyt sian- tai poronraato. Itse en oo kuin mätää jänistä haistellut ja samalle se haisee. Ilmeisesti ruumiskoira erottaa ihmisen ja eläimen mädäntyneenäkin?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"