Näillä tiedoilla mitä annettu niin en kallistu. Mahdollista kyllä.loaded kirjoitti: La Helmi 18, 2023 8:54 amVaikuttaako RT sun mielestä psykopaatilta?Birmakissa kirjoitti: La Helmi 18, 2023 8:48 am
Mä itse käytän heistä tällaista lemmikkieläinimitystä. Tarvitsevat erityiskohtelua. Isoja lapsia aikuisten vaatteissa. Tunnistaa myös aika helposti perseilystä.
Naisilla ehkä korostuu enemmän oman viehätysvoiman käyttö manipulointivälineenä kuin miehillä.
Ajattelen samalla radalla kuin ex-vanki toi hienosti esiin, että vuodesta 1974-2022 aikajanan tapahtumat, omat traumaattiset kokemukset, joita ehkä koko elämänsä selvittänyt, niin ei ole päässyt niskanpäälle ja jotkut näitä traumoja nostattavat ärsykkeet elämässä sajavat toimimaan itselle epätyypilliseen ja äärimmäiseen tapaan ja tässä tilanteessa kohdistanut perheeseen.
Trauman ajattelen olevan jokin sairas henkinen väkivalta joltakin lapsuuden auktoriteetilta perheen ulkoa tai sisältä tai puhdas väkivalta alakouluajoilta ruotsinkielisessä. Olen Valkoisen raivon kuunnellut. Se on paras perustelu tähän asti itselle, miten on seurannut elämässä ja selittää pitkän aikajanan suunnitelman.
Ihminen ei toimi aina johdonmukaisesti, mutta mielestäni psykopaatilla on jokin johdonmukaisuus läpi elämän ja epäillyltä tekijältä tällainen läpi elämän sama kaava puuttuu. Ja uhri ei istu psykopaatin aviopuolisovalintaan itsellä.
On se mahdollista, mutta jokin puuttuu siitä, että vielä ostaisin tähän ketjun epäiltyyn vaihtoehdoksi.