Poliisi kaipaa havaintoja 15.2.2023 Tampereen keskusta-alueelta kadonneesta naisesta
Re: Poliisi kaipaa havaintoja 15.2.2023 Tampereen keskusta-alueelta kadonneesta naisesta
No ei sitä kuvaa tarvitse kuin vähän suurentaa.
Isohko nenä, tummat silmät. Meidän kylällä on aika paljon ukrainalaisia, näkeehän sen itäblokin jo päältä.
Isohko nenä, tummat silmät. Meidän kylällä on aika paljon ukrainalaisia, näkeehän sen itäblokin jo päältä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Re: Poliisi kaipaa havaintoja 15.2.2023 Tampereen keskusta-alueelta kadonneesta naisesta
"Viikon Suomessa ollut nainen katosi oudosti Tampereella
Poliisilla on perusteltu syy uskoa, että naisen henki ja terveys on vaarassa."
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2 ... 02526.html
Poliisilla on perusteltu syy uskoa, että naisen henki ja terveys on vaarassa."
-
Matti Ja Maija
- Adrian Monk
Viikon Suomessa ollut nainen katosi oudosti Tampereella
Poliisilla on perusteltu syy uskoa, että naisen henki ja terveys on vaarassa.
SISÄ-SUOMEN poliisi kaipaa havaintoja ja vihjeitä 48-vuotiaasta naisesta, joka katosi keskiviikkoiltana Tampereen ydinkeskustasta. Euroopasta kotoisin oleva nainen oli tullut Suomeen viikkoa aiemmin ja ollut tuon ajan tuttavansa luona Tampereella.
– Hän ei ole asunut Suomessa, eikä ole aikaisemmin täällä käynyt. Hän ei puhu suomen kieltä, eikä tietääkseni englantiakaan, kertoo tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Antti Uusipaikka Sisä-Suomen poliisista.
Poliisin mukaan katoamishetkeen liittyy sellaisia piirteitä, että on syytä olla huolissaan naisen hengen ja terveyden puolesta. Poliisi toivookin, että ihmiset ottaisivat pienellä kynnyksellä yhteyttä hätänumeroon 112, jos he tekevät havaintoja tuntomerkkeihin sopivasta naisesta: hänellä on yllään valkoinen polviin asti ulottuva toppatakki, vihreä pipo ja todennäköisesti jaloissaan paljasjalkakengät.
Sisä-Suomen poliisi tiedotti katoamisesta torstain vastaisena yönä kello 2.58. Uusipaikan mukaan nainen katosi tuttavan luota edellisenä iltana noin kello 21.
– Naisesta on tehty havaintoja, mutta ne ovat olleet vanhoja. Jos tulee tuoreita havaintoja, niistä kannattaa soittaa pienellä kynnyksellä hätäkeskukseen, Uusipaikka sanoo.
Nainen on kotoisin Euroopasta, mutta poliisi ei kerro sen tarkemmin henkilön kotimaasta. Tapauksesta ensimmäisenä uutisoineen Aamulehden mukaan katoamiseen ei epäillä liittyvän rikosta. Nainen ei ole vaaraksi muille.
11:15
Veikkaan että itä-euroopasta. Ei mennyt katalysaattori varkaudet putkeen, niin rosvo kuopattu.
Poliisilla on perusteltu syy uskoa, että naisen henki ja terveys on vaarassa.
SISÄ-SUOMEN poliisi kaipaa havaintoja ja vihjeitä 48-vuotiaasta naisesta, joka katosi keskiviikkoiltana Tampereen ydinkeskustasta. Euroopasta kotoisin oleva nainen oli tullut Suomeen viikkoa aiemmin ja ollut tuon ajan tuttavansa luona Tampereella.
– Hän ei ole asunut Suomessa, eikä ole aikaisemmin täällä käynyt. Hän ei puhu suomen kieltä, eikä tietääkseni englantiakaan, kertoo tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Antti Uusipaikka Sisä-Suomen poliisista.
Poliisin mukaan katoamishetkeen liittyy sellaisia piirteitä, että on syytä olla huolissaan naisen hengen ja terveyden puolesta. Poliisi toivookin, että ihmiset ottaisivat pienellä kynnyksellä yhteyttä hätänumeroon 112, jos he tekevät havaintoja tuntomerkkeihin sopivasta naisesta: hänellä on yllään valkoinen polviin asti ulottuva toppatakki, vihreä pipo ja todennäköisesti jaloissaan paljasjalkakengät.
Sisä-Suomen poliisi tiedotti katoamisesta torstain vastaisena yönä kello 2.58. Uusipaikan mukaan nainen katosi tuttavan luota edellisenä iltana noin kello 21.
– Naisesta on tehty havaintoja, mutta ne ovat olleet vanhoja. Jos tulee tuoreita havaintoja, niistä kannattaa soittaa pienellä kynnyksellä hätäkeskukseen, Uusipaikka sanoo.
Nainen on kotoisin Euroopasta, mutta poliisi ei kerro sen tarkemmin henkilön kotimaasta. Tapauksesta ensimmäisenä uutisoineen Aamulehden mukaan katoamiseen ei epäillä liittyvän rikosta. Nainen ei ole vaaraksi muille.
11:15
Veikkaan että itä-euroopasta. Ei mennyt katalysaattori varkaudet putkeen, niin rosvo kuopattu.
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
Mikähän tässä nyt oikein on takana?
Jos häntä joku taho vainoaa ja tulee tuollainen yllättävä katoaminen, ei oikein hyvältä vaikuta.
Jos häntä joku taho vainoaa ja tulee tuollainen yllättävä katoaminen, ei oikein hyvältä vaikuta.
Mitähän ne katoamishetkeen liittyvät asiat minkä perusteella syytä olla huolissaan hengestä ja terveydestä?
Viimeksi muokannut Zorro7, La Helmi 18, 2023 12:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Osaako joku sanoa, onko kuva riistakamerasta? Kuva saa ajattelemaan naisen innostuneen luonnossa liikkumisesta ja joutuneen onnettomuuteen metsässä.
Arvioisin kotimaan olevan Länsi-Euroopassa.
-
Spencer
Veikkaan myös Itä-Eurooppaa. Romanian kerjäläinen tms. Toivottavasti olen väärässä ja onkin hienostorouva Portugalista.
Mutta katoamisen selvittämiseen mun arvailut ei auta. Ehkä poliisi voisi hieman avata asiaa niin Minfon vainukoirat pääsisi jäljille?
Mutta katoamisen selvittämiseen mun arvailut ei auta. Ehkä poliisi voisi hieman avata asiaa niin Minfon vainukoirat pääsisi jäljille?
-
sikakyösti
- Neuvoja-Jack
Ei kyllä näytä Romanian kerjäläiseltä. Enemmin Portugalin hienostorouvalta. Näiden ääripäiden väliin mahtuu monennäköistä kulkijaa.Spencer kirjoitti: La Helmi 18, 2023 12:11 pm Veikkaan myös Itä-Eurooppaa. Romanian kerjäläinen tms. Toivottavasti olen väärässä ja onkin hienostorouva Portugalista.
En saa mitään itäistä vibaa kuvasta. Voisi olla hyvin vaikka espanjalainen tai hollantilainen tai saksalainen.
Kuvassa olevat jalkineet ei varmaan ole ne mainitut paljasjalkakengät? Näyttää tavallisilta kesäkäyttöön tarkoitetuilta lenkkareilta. Tuollaiset lenkkarit jalassa jos on liikkunut hiekoitettujen reittien ulkopuolella, on voinut liukastua pahasti jäisessä kohtaa ja lyödä päänsä.
Kuvassa olevat jalkineet ei varmaan ole ne mainitut paljasjalkakengät? Näyttää tavallisilta kesäkäyttöön tarkoitetuilta lenkkareilta. Tuollaiset lenkkarit jalassa jos on liikkunut hiekoitettujen reittien ulkopuolella, on voinut liukastua pahasti jäisessä kohtaa ja lyödä päänsä.
^^ Ursa, kyllä tuo kovin riistakamerakuvalta vaikuttaa.
Se mulla tuli heti mieleen, kun julkaisun olin nähnyt.
Se mulla tuli heti mieleen, kun julkaisun olin nähnyt.
Juu, kaukana Romanian kerjäläisestä kyllä.sikakyösti kirjoitti: La Helmi 18, 2023 12:24 pmEi kyllä näytä Romanian kerjäläiseltä. Enemmin Portugalin hienostorouvalta. Näiden ääripäiden väliin mahtuu monennäköistä kulkijaa.Spencer kirjoitti: La Helmi 18, 2023 12:11 pm Veikkaan myös Itä-Eurooppaa. Romanian kerjäläinen tms. Toivottavasti olen väärässä ja onkin hienostorouva Portugalista.
Romanialaiselta ei minusta näytä ainakaan pukeutumisen perusteella. Itse veikkaan jotain Puola, Unkari tai sieltä suunnalta.
Harmi kun niin vähän tietoa katoamisolosuhteista tai matkan tarkoitus Suomeen jos tiedossa..?
Edit. Paljasjalkakenkien perusteella voisi olla myös sellaisesta maasta missä ei juuri talvikenkiä tarvita, jos ei niitä matkaa varten ostanut..
Harmi kun niin vähän tietoa katoamisolosuhteista tai matkan tarkoitus Suomeen jos tiedossa..?
Edit. Paljasjalkakenkien perusteella voisi olla myös sellaisesta maasta missä ei juuri talvikenkiä tarvita, jos ei niitä matkaa varten ostanut..
Näyttää tosiaan siltä, että kuva olisi riistakamerasta otettu. Vähän jännä, onko jossain mökillä tms. ollut ennen katoamistaan. Olisiko psyykkisen voinnin takia kova huoli naisesta?
-
Sherlock John Holmes
- Harjunpää
Venäläinen agentti joka ottanut hatkat heti turvapaikan saatuaan
Tai sitten Tampereen bordellin pitäjä vaihdettu voimakkaalla tahtotilalla
Tommosia matameja ne oli jotka siellä pyyhkeitä roudaa asuntoihin
Tai sitten Tampereen bordellin pitäjä vaihdettu voimakkaalla tahtotilalla
"I listen to their story, they listen to my comments, and then I pocket my fee."
Pakko osallistua, kun keskustelu näistä kengistä vain jatkuu.Zorro7 kirjoitti: La Helmi 18, 2023 12:49 pm Romanialaiselta ei minusta näytä ainakaan pukeutumisen perusteella. Itse veikkaan jotain Puola, Unkari tai sieltä suunnalta.