Idols-finalisti raiskattiin Kuusankoskella - ei syytettä, tapaus raukesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

rimma kirjoitti:
Niin et tosiaan tunne. Pitäisikö siis olla kateellinen naiselle joka on raiskattu ja että tästä ilmoitetaan lehdessä? Missä kohtaa tuossa nyt kateellinen voisi olla? Vai tarkoitatko että olisin kateellinen Johannalle hänen urastaan? En ole. Ei sellaiseen ole minulla tarvetta.
Mietipä oikein tarkasti. Jospa kuitenkin olet.

Kirjoituksesi sävy oli sellainen, että oikein muutakaan ei tule mieleen.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Marsalkka kirjoitti:
rimma kirjoitti:
Niin et tosiaan tunne. Pitäisikö siis olla kateellinen naiselle joka on raiskattu ja että tästä ilmoitetaan lehdessä? Missä kohtaa tuossa nyt kateellinen voisi olla? Vai tarkoitatko että olisin kateellinen Johannalle hänen urastaan? En ole. Ei sellaiseen ole minulla tarvetta.
Lukutaitoinen huomaisi että topicin aihe käsittelee nyt idols-finalistin raiskaustapausta eikä minun elämääni taikka kateutta ketään kohtaan. Lukutaitoinen myös löytää paljon yhtäläisyyksiä sinun, Marsalkka, ja markjan kirjoituksien välillä. Hieno saavutus :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Marsalkka
Horatio Caine

rimma kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
rimma kirjoitti:
Lukutaitoinen huomaisi että topicin aihe käsittelee nyt idols-finalistin raiskaustapausta eikä minun elämääni taikka kateutta ketään kohtaan.
Mutta kun asia alkaakin olla kovin ilmeinen ja kiinnostava ja tuo lisävaloa kirjoittamaasi tekstiin.
Marsalkka
Horatio Caine

Marsalkka kirjoitti:
Lydia07 kirjoitti:
Toimittaja on saanut nimettömän vihjeen raiskauksesta ja soittaa julkkikselle, joka välttyäkseen juoruilta ja väärinkäsitykseltä päättää kertoa oman versionsa tapahtuneesta.
Ai! Eikö uhri soittanutkaan itse Hymy-lehdelle sekä iltapäivälehdille ja repostellut raiskauksellaan?
Osaako kukaan vastata?
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Marsalkka kirjoitti:
debbie kirjoitti:Uhria tuskin kukaan tässä syyllistää, mutta useasti uhrin osaan joutuvan on syytä myös harrastaa itsetutkiskelua ja ottaa vastuu omasta käytöksestään niin pitkälle kuin sen voi tehdä. Valitettavasti tämäkin lause ymmärretään helposti uhria syyllistäväksi, mitä se ei ole, siinä oikeasti ollaan uhrin puolella.
Onko mielestäsi tämän tapauksen uhri toiminut jotenkin hupsusti?
Vastaus tähän kysymykseen löytyy jo aiemmista kommenteistani tässä keskustelussa.
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Poliisi: Oikea henkilö pidätetty Idols-Johannan raiskauksesta
6.8.2008 16:33

Epäilty raiskaus tapahtui sunnuntain vastaisena yönä Kuusankoskella.

Idols-finalisti Johanna Hämäläisen raiskauksesta epäilty on 27-vuotias pohjois-kymeenlaaksolainen mies.

Poliisikuulusteluissa vahvistui, että eilen pidätetty mies on oikea henkilö.

Tapahtumien kulusta poliisi ei esitutkinnan tässä vaiheessa kerro. Öistä päällekarkausta tutkitaan yhä raiskauksena.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008080 ... 5_uu.shtml
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Shrewd
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Shrewd »

Marsalkka kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Lydia07 kirjoitti:
Toimittaja on saanut nimettömän vihjeen raiskauksesta ja soittaa julkkikselle, joka välttyäkseen juoruilta ja väärinkäsitykseltä päättää kertoa oman versionsa tapahtuneesta.
Ai! Eikö uhri soittanutkaan itse Hymy-lehdelle sekä iltapäivälehdille ja repostellut raiskauksellaan?
Osaako kukaan vastata?
Kun tuolla Johannan irc-galleria sivuilla selaa hänen päiväkirjaansa, hän on kirjoittanut sinne:

Tiistai 05.08.2008
17:47

sanaton

jouduin viimeviikon lauantain tapahtumien takia perumaan hymyn kuvaukset.. kerroin asiasta miksi en pääse tulemaan.. haastattelua en ole antanu millekkään lehdelle.. kiitos huorittelusta eräälle ihmiselle jonka iän puolesta jo luulisi olevan aikuinen..
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Todella hienoa hymy!! Nainen on raiskattu, eikä pääse teidän kuvauksiinne, niin päätetäänpä tehdä myyvä juttu, jossa kerrotaan henkilölle kipeästä asiasta niin, että varmasti koko Suomi tietää. On tämä sensaatiolehdistö aika julmaa ja välinpitämätöntä julkisuuden henkilöä kohtaan. Kyllä Suomessakin pian mennään kunnon jenkkien paparazzi-tyyliin. Kameroita sohitaan verhojen välistä pienen skandaalin saamiseksi ja pientä kuvankäsittelyä vielä suurentelemaan tapahtumia, jos otollisia tilanteita tulee.

Johanna heikkona hetkenä järkyttyneenä meni sitten ilmeisesti sanomaan kuinka kävi, mitä ei ikinä pitäisi tehdä akselilla, hymy, seiska, katso, oho yms paskalehdet.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Juu mutta kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa niin kun sanotaan.
Usein nämä roskalehdet suurentelevat asioita, saavat monet näyttämään tyhmälle ja sattavat häpeään. Jotkut taas itse nimenomaan haluavat lehteen keinolla millä hyvänsä jotenka siksi aiemmin tein tietyt johtopäätökset.
Mitenkähän tämä oikeasti meni?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Kannattikohan sille paskalehdelle kertoa koko asiasta? Ei niihin voi luottaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Shrewd kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Ai! Eikö uhri soittanutkaan itse Hymy-lehdelle sekä iltapäivälehdille ja repostellut raiskauksellaan?
Osaako kukaan vastata?
Kun tuolla Johannan irc-galleria sivuilla selaa hänen päiväkirjaansa, hän on kirjoittanut sinne:

Tiistai 05.08.2008
17:47

sanaton

jouduin viimeviikon lauantain tapahtumien takia perumaan hymyn kuvaukset.. kerroin asiasta miksi en pääse tulemaan.. haastattelua en ole antanu millekkään lehdelle.. kiitos huorittelusta eräälle ihmiselle jonka iän puolesta jo luulisi olevan aikuinen..
Tämä saattaa herättää ajatuksia monelle tännekin kirjoittaneelle...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Marsalkka kirjoitti: Tämä saattaa herättää ajatuksia monelle tännekin kirjoittaneelle...
Mulla heräsi mm. sellaisia ajatuksia, että onkohan galleriakirjoitus totta, ja kannattiko ylipäänsä kertoa lehdistölel raiskauksesta.
Marsalkka
Horatio Caine

vandt kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Tämä saattaa herättää ajatuksia monelle tännekin kirjoittaneelle...
Mulla heräsi mm. sellaisia ajatuksia, että onkohan galleriakirjoitus totta, ja kannattiko ylipäänsä kertoa lehdistölel raiskauksesta.
Mahtoiko tuosta olla järin kauheasti haittaa? Muuta kuin että nyt netissä asiasta tietämättömät jauhavat paskaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
chiller
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja chiller »

Ihan hyvin lehti on voinut kuulla muuta kautta asiasta ja sitten kysynyt tältä Johannalta asiasta. Miksi raiskauksista pitäisi vaieta? Tuollainen asenne juuri aiheuttaa sen että Suomessakin jää vuodessa luultavasti satoja raiskauksia ilmoittamatta... Kyllä vikaa on oltava raiskatussa, hame oli lyhyt, miksi käveli pimeässä yksin, se on mielisairas, miksi kertoi asiasta, miksi oli lehdessä, kuitenkin tykkäsi siitä, lähti tuntemattoman mukaan... Haluaisinpa nähdä ne ihmiset jotka eivät koskaan tee virheitä. Kyse on vaan siitä kenen kohdalla onni loppuu ja joutuu maksamaan kalliin hinnan. Olen minäkin kulkenut yksin pimeässä, onneksi tuuri on riittänyt.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

vandt kirjoitti:Kannattikohan sille paskalehdelle kertoa koko asiasta? Ei niihin voi luottaa.
Niinmutta kun pitiperuuttaa sovittu kuvaaminen niin halutaanhan siihentietää tietenkin syy vaimitä
Vastaa Viestiin