Ettei Sirpa vaan itse..
Poliisin Madeleinen-kansiossa on kuulemma asiakirjoja 30 000 sivun verran!!, joten ilmeisesti kestää hetken ennenkuin toimittajat saavat kiinnostavammat kohdat lehteen.
Juu. Pitäisikö nyt luottaa BBC:n tietoihin vai mihin?Sirpa kirjoitti:Melkoinen ristiriita tutkiskelijan tämän väitteen kanssa:
"Syyttäjä väittää että Madeleine kuoli asuntoon, mutta kuka teki mitä, ne todisteet puuttuvat täysin, ei voi kytkeä keneenkään henkilöön."
Täytyy alkaa tutkimaan asiaa! Tämähän oli vasta tällainen hämmästynyt huudahdus!
Eikö sitä näekään DNA-testeistä tai koirien haisteluista? Olen melko tyrmistynyt!MissHolmes kirjoitti:[and most dramatically - to determine whether she is still alive, or dead, as seems more probable."
katkaisit taas lainauksesi pikku sievästi.
On hyvin vaikeaa yleensäkään osoittaa ketään kuolleeksi, jos ei ole ruumista. Kuoleman mahdollisuus, esim. veri tai muiden jäänteiden perusteella on mahdollista, mutta jos ruumis puuttuu pitäisi olla edes esim. ilmeinen tappoväline.
Osaako kukaan vastata?Marsalkka kirjoitti:Eikö sitä näekään DNA-testeistä tai koirien haisteluista? Olen melko tyrmistynyt!MissHolmes kirjoitti:[and most dramatically - to determine whether she is still alive, or dead, as seems more probable."
katkaisit taas lainauksesi pikku sievästi.
On hyvin vaikeaa yleensäkään osoittaa ketään kuolleeksi, jos ei ole ruumista. Kuoleman mahdollisuus, esim. veri tai muiden jäänteiden perusteella on mahdollista, mutta jos ruumis puuttuu pitäisi olla edes esim. ilmeinen tappoväline.
En ajatellut, että 'yönselkä' tarkoittaa aina ulkoilmaa. Okei, jättivät lapset yksin yöksi.Marsalkka kirjoitti:MissHolmes kirjoitti:Marski,
joku voima Madeleinen sieltä ajoi yönselkään, koska huoneestaan häntä ei löytynyt.On todella ikävää, että jotkut tahallaan vääristelevät totuutta. Tällainen tosiaan pilaa ketjun. Miksi ei vain voisi kirjoittaa rehdisti luomatta vääriä ja valheellisia mielikuvia tapahtumista? Onko tämä liikaa vaadittu?he uskalsivat jättää lapset keskenään yön selkään..
Teen poikkeuksen tapoihini ja laitan Correio da Manhan linkin tähän. Muita linkkejä en ehdi nyt etsimään.Sirpa kirjoitti:Tutkiskelija: Tiedän, ettei asiaa koskaan viety syyttäjälle McCannien osalta, vain Amaralin, josta luettiin keväällä syytteet, samoin tiedän, ettei syyttäjä ole koskaan sanonut sitä minkä väität hänen sanoneen, ja se on fakta.