Sala_juonille
SKINIT
Ymmärsit nyt ihan väärin.. En ole vahingoniloinen, koska muut ovat surkeita. Tarkoitin vain, että mielestäni puolustusvoimia pidetään yllä osaksi siitä syystä, että Venäjä on melko epätasapainoinen. Vanhemmalle kansalla venäläiset ovat aina ryssiä yms. joten yleisesti voisi kuvitella Suomen ja Venäjän olevan nk. riidoissa. (jos näin voi sanoa.) Enivei, tarkoitin, että pojat leikkii sotivansa Venäjää vastaan ja siellä on joku venäläinen. Ei kovin vakavasti tarvitse kaikkea ottaa.raippa kirjoitti:Totaalista off topikkia, mutta mielenkiinnosta täytyy takertua tähän: mikä tässä oli niin hauskaa? Olitko kenties vahingoniloinen poikaystävällesi ja hänen joukkuetovereilleen, koska he olivat niin surkeita, että venäläinenkin oli heitä parempi? Myönnän kyllä, että onhan tuo aika noloa, mutta niin se vaan menee, että suomalaisten varusmiesten kunto ja taatusti pollakin ovat jääneet selvästi entisten sukupolvien varjoon.serialist kirjoitti: Kun poikaystäväni oli intissä, hänen joukkueessan venäläinen oli paras taistelija.Se oli mun mielestä jotenkin tosi koomista.
Ei siinä mitään, en minäkään mikään supervarusmies ollut. Hyvä tsemppi ja kunto, mutta äärimmäisen itsepäinen, heh.
Onhan Suomen puolustusvoimissa ruotsalaisiakin. Ja vaikka mitä muita ulkomaalaisia.
Mutta tämä on ihan offtopic. Jatkakaamme itse aihetta.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
-
seppoilmari
- Martin Beck
Re: SKINIT
Onkos jollain koneella tai jossain muualla tuo silminnäkijän juhlalähetys?otus kirjoitti:
Ja dokkarissa esiintyvän silloisen skinien johtohahmon petskun nyky kuulumiset voi katsoa tänään tv2 silminnäkijän 10vuotis juhlalähetyksessä.
eiköhän nää hemmot "ansaitse" tänne ihan oman ketjunsa.
Kiitos 1939-1945-paidan he saattavat sentään vetää päälleen. Veteraanien kauhuksi.Bombay kirjoitti:Heh, minä en kyllä koskaan ole tiennyt/tuntenut skiniä joka olisi suorittanut armeijan.
Itse asiassa omasta komppaniastani kaksikin skiniä sai armeijan kunnialla läpi.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
combat18
- Martin Beck
Mistä tiedät että he olivat skinejä oliko ne kaljuja & valkoisia. Mieluummin kiitos paita kun mikään che-kommari paita. Noin 10%lopettaa intin kesken niin luulen että skinit on siinä kyllä vähemmistö. Itse näin monen muun lopettavan armeijan kesken mutta en yhdenkään skinin.Marsalkka kirjoitti:Kiitos 1939-1945-paidan he saattavat sentään vetää päälleen. Veteraanien kauhuksi.Bombay kirjoitti:Heh, minä en kyllä koskaan ole tiennyt/tuntenut skiniä joka olisi suorittanut armeijan.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question

-
loneliness
- Jessica Fletcher
Omana aikanani aika moni kalju lopetti intin kesken
Lisäksi kaljua white power yms tatuointia omaavaa isänmaallista käveli muutamia ulos sieltä, eikä niitä niin paljon omiin silmiin osunutkaan, että jäikö sinne enää jäljelle niitä. Oman muistikuvani perusteella moni skini lopetti, mutta tämä on tietysti helppo nyt kumota, kun en osaa antaa kaverien nimiä teille tänne.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Kertoivat olevansa. En epäillyt. Oli hakaristitatuointeja ja kaikkea.combat18 kirjoitti:Mistä tiedät että he olivat skinejä oliko ne kaljuja & valkoisia.Marsalkka kirjoitti:Kiitos 1939-1945-paidan he saattavat sentään vetää päälleen. Veteraanien kauhuksi.Bombay kirjoitti:Heh, minä en kyllä koskaan ole tiennyt/tuntenut skiniä joka olisi suorittanut armeijan.
Se Kiitos-paita on kyllä nolo. Tai ei paita sinänsä, vaan käyttäjät. Eivät kyllä pystyisi puolustamaan Suomea millään tavalla. Sossun lappuja täytellään ja kaljaa litkitään. Surkeaa väkeä. Eivät ole sellaista porukkaa, jota veteraanit arvostavat.Mieluummin kiitos paita kun mikään che-kommari paita.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
combat18
- Martin Beck
Kiitos paita on mielestäni hieno ja niitä myy: http://www.bikersforveterans.fi/Marsalkka:kirjoitti
Se Kiitos-paita on kyllä nolo. Tai ei paita sinänsä, vaan käyttäjät. Eivät kyllä pystyisi puolustamaan Suomea millään tavalla. Sossun lappuja täytellään ja kaljaa litkitään. Surkeaa väkeä. Eivät ole sellaista porukkaa, jota veteraanit arvostavat.
he eivät ole mitenkään kytköksissä skineihin, en tiedä mistä sait päähän että skineillä on noita kiitos paitoja päällä, en ole ainakaan nähnyt yhdelläkään. Olen samaa mieltä kanssasi kaljan & sossun väestä, kuka semmoista nyt arvostaisikaan. Adolf Ehrnrooth on yksi minun lempi suomalaisista ja tiedän hän on suomen-ruotsalainen, mies joka oli jalkaväenkenraali ja koko ajan lehdissä ei varmaan voisi sanoa mitään positiivista skineistä, mutta sillä ei ole mitään väliä jokaisella on mielipide. En itsekään kauhean monesta skinistä pidä, suurin osa mitä olen tavannut on ihan perseestä mutta on niitä kunnollisiakin tavattu.

Ei paidassa sinänsä vikaa. Käyttäjät vain tuppaavat olemaan luusereita.combat18 kirjoitti:Kiitos paita on mielestäni hieno ja niitä myy: http://www.bikersforveterans.fi/Marsalkka:kirjoitti
Se Kiitos-paita on kyllä nolo. Tai ei paita sinänsä, vaan käyttäjät. Eivät kyllä pystyisi puolustamaan Suomea millään tavalla. Sossun lappuja täytellään ja kaljaa litkitään. Surkeaa väkeä. Eivät ole sellaista porukkaa, jota veteraanit arvostavat.
-
combat18
- Martin Beck
Ei kyllä kauheen moni muukaan nykysuomessa. Suurin osa on selkärangatonta porukkaa nykyään täällä.Marsalkka kirjoitti: Eivät kyllä pystyisi puolustamaan Suomea

Ei sotketa ei. Paidan omistavat ovat keskimäärin melko luuseroitunutta väkeä. Monilta löytyy kaulalta myös Suomen leijona. Ei kyseisessä tunnuksissa mitään vikaa ole. Niitäkin vain tuppaavat käyttämään luuserit, joista ei Suomelle ole juuri mitään hyötyä.Setä kirjoitti:Eipäs sotketa kiitos-keräystä skinihommiin.
T. Paidan omistava, armeijan loppuunasti suorittanut, ei-kalju Suomen kansalainen.
Muutamalla skinillä olen nähnyt kiitos-paidan päällä mutta omassa tuttavapiirissä niitä näkyy normaali biker-porukalla joilla tietyissä olosuhteissa voi olutkin maistua mutta sossulappuja ei ole tarvinnut täytellä ensimmäistäkään. Tästä porukasta maanpuolustustahtoa ja kykyä löytyy enemmän kuin marsalkan koko suvusta.Marsalkka kirjoitti:Ei sotketa ei. Paidan omistavat ovat keskimäärin melko luuseroitunutta väkeä. Monilta löytyy kaulalta myös Suomen leijona. Ei kyseisessä tunnuksissa mitään vikaa ole. Niitäkin vain tuppaavat käyttämään luuserit, joista ei Suomelle ole juuri mitään hyötyä.Setä kirjoitti:Eipäs sotketa kiitos-keräystä skinihommiin.
T. Paidan omistava, armeijan loppuunasti suorittanut, ei-kalju Suomen kansalainen.
Ja verokertymä on huomattava.flynt-one kirjoitti:[
Muutamalla skinillä olen nähnyt kiitos-paidan päällä mutta omassa tuttavapiirissä niitä näkyy normaali biker-porukalla joilla tietyissä olosuhteissa voi olutkin maistua mutta sossulappuja ei ole tarvinnut täytellä ensimmäistäkään.
Muahaaahhahaaaaa!Tästä porukasta maanpuolustustahtoa ja kykyä löytyy enemmän kuin marsalkan koko suvusta.