Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - 10 v 6 k tuomio taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Carelin
Axel Foley

Re: Mies ammuttiin kadulle Helsingin Puotilassa 23.11.2022 - syyte murhasta

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Luulen et tossa naaman näyttämisessä on se ettei lasten tarvii nähdä isätään iltalehtien kannessa. Toimisin itse samoin.
-eye-for-an-eye-
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja -eye-for-an-eye- »

Carelin kirjoitti: Pe Huhti 07, 2023 1:00 pm Luulen et tossa naaman näyttämisessä on se ettei lasten tarvii nähdä isätään iltalehtien kannessa. Toimisin itse samoin.
KYLLÄ! Esimerkiksi juurikin tämä... Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista kun monet ajattelevat.
Carelin
Axel Foley

Carl Adenauer kirjoitti: Pe Huhti 07, 2023 1:14 pm Kiitos "anti bidi laden"- vastauksestasi.Kerroin miten tapaamiset menevät, itse en kylläkään vetänyt vankilassa mitään, mutta talojen tavat opin tuntemaan.Ja kuten sanottua, yli 5- vuotta siviilissä, kun käytin toisen tuomion avolaitos mahdollisuuden hyväksi.Sinne en olisi päässyt, jos olisin kaveerannut joidenkin jengiläisten kanssa.En ole sanonut tuntevani, vaan tietäväni, kun samalla salilla treenattiin.Jos nyt yllätti, että tiedän miten nitkut toimii vankilassa, niin voi,voi.Olen muuten ollut töissä vankilasta vapauduttuani, käytin ne mahdollisuudet autopuolella hyväksi, mitä Riksu tarjosi.Eli et sinä ole koskaan elättänyt minua verorahoillasi, pärjäisin vankilassa ennen sinne joutumista tienaamillani rahoilla.
Taisit unohtaa, että jokainen vankilavuorokausi jonka siellä vietit maksoi noin 200 e meille veronmaksajille. Hienoa, että olet duunissa, mutta älä nyt helvetissä fanita näitä rottia. Ne ovat yhteiskunnan pohjasakkaa ja maksaneet meille veronmaksajille suuria summia. Ja maksaa tämä mannekin niin kauan kun henki pihisee. Mitään yhteiskunnan eteen ei se pulisonki kuömahousu tehnyt ja tuskin tekee.
Voi vaan kuvitella mitä tämä miladi on tullut sukunsa kanssa maksamaan. Siskoaan ei näyttänyt ihan työssäkäyvältä pulkantuoksuoselta äidiltä.
aarre1234
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja aarre1234 »

Tohon ei ois Miltsi koskenut pitkällä tikullakaan.Täällä kovasti uhrin kuvia jaettu , hänen perheestä yms. Tässä vähän murhaajan perhekuviakin katseltavaksi :) Miltsin ei tarvitse ketään raiskata naisia lapsia yms . Tais olla sen verran pitkä jono hänellä naisten kanssa. Jokainen joka nähnyt koskaan kyseisen Miltsin tietää mitä tarkoitan ;) oli sisko pullantuoksuisen näköinen äiti vai ei , kyllähän sillä munaa on mun käsityksen mukaan ,enemmän kuin monella ulkomaailaisella / suomalaisella miehellä . Tunnen Miltsin suht hyvin kuten aikaisemminkin olen täällä maininnut, sisko on kyl ihan samasta puusta veistetty.Hemmetin kaunis mutta, sama veri virtaa hänessäkin :D

B7B3E983-E936-42BF-B3D5-00F289BCE679.jpeg
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Sleepy_Joe
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Sleepy_Joe »

pikilattia kirjoitti: To Huhti 06, 2023 6:14 pm
JH1985 kirjoitti: To Huhti 06, 2023 6:10 pm Harmi että tuo toinen paskahousu väärennettyjen velkojen perijälle ei käynyt samoin. Noh, ehkä ens kerralla sitten.
Köyhä manne meni piiloon.. lompakko tyhjä kun keksittyjen velkojen perintä kusi reisille ja tuli ruumis. paljonko manne muuten jäi velkaa "Miltsille" ja onko maksanut ne "leskelle"? :lol:
Manne on hyvin perinyt Miltsin velkoja, mutta narkannut itse kaikki. Crack ei ole hyväksi kellekään ja ehkä se kohta päättää sen surkean elämän.
peikkonen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

Carelin kirjoitti: Pe Huhti 07, 2023 1:28 pm
Carl Adenauer kirjoitti: Pe Huhti 07, 2023 1:14 pm Kiitos "anti bidi laden"- vastauksestasi.Kerroin miten tapaamiset menevät, itse en kylläkään vetänyt vankilassa mitään, mutta talojen tavat opin tuntemaan.Ja kuten sanottua, yli 5- vuotta siviilissä, kun käytin toisen tuomion avolaitos mahdollisuuden hyväksi.Sinne en olisi päässyt, jos olisin kaveerannut joidenkin jengiläisten kanssa.En ole sanonut tuntevani, vaan tietäväni, kun samalla salilla treenattiin.Jos nyt yllätti, että tiedän miten nitkut toimii vankilassa, niin voi,voi.Olen muuten ollut töissä vankilasta vapauduttuani, käytin ne mahdollisuudet autopuolella hyväksi, mitä Riksu tarjosi.Eli et sinä ole koskaan elättänyt minua verorahoillasi, pärjäisin vankilassa ennen sinne joutumista tienaamillani rahoilla.
Taisit unohtaa, että jokainen vankilavuorokausi jonka siellä vietit maksoi noin 200 e meille veronmaksajille. Hienoa, että olet duunissa, mutta älä nyt helvetissä fanita näitä rottia. Ne ovat yhteiskunnan pohjasakkaa ja maksaneet meille veronmaksajille suuria summia. Ja maksaa tämä mannekin niin kauan kun henki pihisee. Mitään yhteiskunnan eteen ei se pulisonki kuömahousu tehnyt ja tuskin tekee.
Voi vaan kuvitella mitä tämä miladi on tullut sukunsa kanssa maksamaan. Siskoaan ei näyttänyt ihan työssäkäyvältä pulkantuoksuoselta äidiltä.
Totta :D vaikka tekis lopunikäänsä rehellistä työtä niin ei pystyisi korvaamaan sitä mitä nuo vankilavuodet yms maksoi.
maybellene
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja maybellene »

Aldrig kirjoitti: To Huhti 06, 2023 9:32 pm Tämä Mertsi Isberg eli Mike Soldier taitaa muuten olla Mikko Isbergin poika.Mikko tappoi ollen nuori itsekin 70- luvun taitteessa Linnanmäellä vappu- aattona puukottamalla kuoliaaksi alaikäisen pojan.Mikko istui Riksussa olikohan n 7 vuoden tuomion.
Silloin Lintsi avattiin vielä siihen aikaan vappuaattona.Ikävien tapahtumien vuoksi avaus siirrettiin vähän myöhemmäksi .
Että ihan lapsentappajasukua. Semmosia sekasikiöitä. Mahtaa olla ylpee isoisä.
rakastaja nylkynen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja rakastaja nylkynen »

maybellene kirjoitti: Pe Huhti 07, 2023 3:13 pm
Aldrig kirjoitti: To Huhti 06, 2023 9:32 pm Tämä Mertsi Isberg eli Mike Soldier taitaa muuten olla Mikko Isbergin poika.Mikko tappoi ollen nuori itsekin 70- luvun taitteessa Linnanmäellä vappu- aattona puukottamalla kuoliaaksi alaikäisen pojan.Mikko istui Riksussa olikohan n 7 vuoden tuomion.
Silloin Lintsi avattiin vielä siihen aikaan vappuaattona.Ikävien tapahtumien vuoksi avaus siirrettiin vähän myöhemmäksi .
Että ihan lapsentappajasukua. Semmosia sekasikiöitä. Mahtaa olla ylpee isoisä.
ois manneki joutannu samaa monttuu.
Carelin
Axel Foley

Tämä asia kyllä itseäni hämää. Miten ihmeessä voi mennä lainaamaan mustalaiselle 11000 euroa.
Hai siee, ei sul vipata oliiis yhtätoistatonniiii.
Maksan takaaas nii ettet huomaakaa aaaa.
Luulisi joka ainoan suomalaisen tietävän miten käy kun mannelle antaa rahaa.
Veikkohopee
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Veikkohopee »

Nyt kun oikeudessa käsitellään tätä murhaa niin alkusäkeet oli siis Veijolan lainaama raha jota mietin sillä että annetaan 11,5t velaksi ja kysytään takaisin 7v päästä niin ja jossain sanottiin että Veijola lainailee rahaa jne mutta kuka sitä huvikseen tekee ja ilman korkoa 😁aika laupias samarialainen ja kyllä minä kaipailisin rahaani takasin jo aiemmin !

Rakentaa valtakuntaa ja antaa palkasta linnasta vapautuneelle kohtuu hyvän auton hinnan rahaa ja kysyy joskus takasin !

Jos on jotain jäänyt huomaamatta minulta niin pahoittelut siitä mut tänä nyt tuli het mieleen !
Carelin
Axel Foley

Joo veikkohopee on tuo vähän outoa. Puhutaan kuitenkin isosta summasta. Oliskohan jotain muutakin kauppaa käyty. Joku nyt mättää.
Peni
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Peni »

11,000 paljon? Ja sillä saa kohtuu hyvä auton? En tiedä kuka tässä on autoa ollut ostamassa mutta kohtuu hyvät lähtee sieltä 30,000 ylöspäin ja ovat vielä semi helpojen päästä käytettyinä.Toki 11K auton saa,en minä sitä tarkoita,jonku käytetyn tojotan.

Tuossa aikoinaan therman lainas pokerimies jens kyllöseltä miljoonan ja jäi piikki pystyyn.On se jens kyselly takasin,mutta joku toinen kerta.Jens poisti seurannasta instassa "kumma jätkä ku lainaa eikä maksa takasin sovistusti?" :D

Suomessakin nyt sattuu olemaan ihmisiä joilla on rahaa paljon ja kuten tässäki on todettu "veijolan rahatilanne oli ja on erittäin hyvä",mieshän on tehny aina 2-3 työtä yli 30 vuotta. Ja facesta katsottunu asiat on muutenki ollu mallillaan aina.

Sana "erittäin",tarkoittaa usein virkakoneistossa vähintään kuusnumeroista käteissaldoa tilillä. Jotain kymppitonneja tilillä mainitaan "omillaan toimeentulevaksi".Kaikilla yli 50 vuotiailla pitäis olla yli 100,000€ pankissa/osakkeissa tms. pahan päivän varalle jos on elänyt järkevästi.Ei sillon tarvi vinkua yhen kymppitonnin perään jatkuvasti jos elää perus elämään,syö normaalisti eikä wagyan lihaa ravintolassa,tekee töitä eikä rilluttele niin mikä kiire sillä rahalla on?

Älkää hyvät ihmiset lainatko kellekään rahaa jota itse tarvitsette pian. Lainatkaa sellaisia varoja jotka ei ole poissa omasta toimeentulosta ja elämästä.
Somalit on neekereitten mustalaisia.
Peni
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Peni »

Veikkohopee kirjoitti: Pe Huhti 07, 2023 5:50 pm Nyt kun oikeudessa käsitellään tätä murhaa niin alkusäkeet oli siis Veijolan lainaama raha jota mietin sillä että annetaan 11,5t velaksi ja kysytään takaisin 7v päästä niin ja jossain sanottiin että Veijola lainailee rahaa jne mutta kuka sitä huvikseen tekee ja ilman korkoa 😁aika laupias samarialainen ja kyllä minä kaipailisin rahaani takasin jo aiemmin !

Rakentaa valtakuntaa ja antaa palkasta linnasta vapautuneelle kohtuu hyvän auton hinnan rahaa ja kysyy joskus takasin !

Jos on jotain jäänyt huomaamatta minulta niin pahoittelut siitä mut tänä nyt tuli het mieleen !
Kuka on sanonut että lainaili ilman korkoa? Täällä on sanottu veijolaa koronkiskojaksi joka minusta on mies joka hakkaa ja tekee mitä sattuu ja velat paisuu ja paisuu vaikka lyhentää.Aina tulee joko korko lisää,ihan niinkö UB tekee.Se on koronkiskontaa,ei se että on sovittu pieni extra takaisin maksussa tai osamaksuissa.
Tääällä ei jengi edes tajua mitä on koronkiskonta vaan teidän mukaan sitä on kaikki lainaamiset jotka lainaa jotaki ja saa takasin enemmän kuin lainas.
Tämän ketjun mukaan pankitki on koronkiskojia. No,iteppä sen lainan ottaa ja hyväksyy koron,ketään ei pakoteta käsittäkseni ottamaan velkaa...?
ainakaan minua ei ole ikinä pakotettu miltään taholta.
Mutta että kiskonta.Se on ihan eri asia kuin lainata vaikka 1000€ että saa kuukauden päästä takasin 1100€.Toki se on teidän mielestä koronkiskontaa ja 1000€ pitäs maksaa takasin 900€ tai max 1000€, mutta harvassa on sellaiset hyväntekijät,voitte kysy vaikka omasta pankistanne onnistuuko edes sieltä semmonen koroton laina.vaikka 10,000€ vuodeksi?
Somalit on neekereitten mustalaisia.
Säde-Sisko
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Äkkiseltään asiasta tietämättömänä tulee Veijolan ja Milad/Soldier välisestä suhteesta mieleen huumekaupan rahoittaja ja hankkijoiden välinen suhde. Niin kuin usein voi käydä kamat jää tulliin tai ne joku puhaltaa ohi ja näitä rahoja Veijola on kysellyt takaisin.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
JH1985

Viesti Kirjoittaja JH1985 »

Voihan siinä jotain hämärähommia ollut, kuka täysjärkinen ylipäätänsä tekee mitään tuollaisien paskasakin kanssa.
Vastaa Viestiin