...Niinhän se sitten meni, että jotakuta ilmeisen paljon V*TUTTAA meidän onnellisuus, uusi elämä ja Mikko Juhani Mäkinen kirkas ja rehellinen meininki.
Nyt heti kärkeen totean, että Mikko E.I. ole naisten hakkaaja, eikä mitään muutakaan ala arvoista.
Ja totean, että meidän suhteen alussa, me ollaan riidelty kerran, johon liittyi kolmas henkilö ja hyvin epäselvät olosuhteet. Siis vuonna 2019, kohta V.I.I.S.I. vuotta sitten!!!!
Ne ketkä meidät tuntee tietää, sen kuinka hyvin viihdytään kaksin, nautitaan toisistamme ja eletään toisillemme. Halutaan jakaa toistemme kanssa aivan kaikki ja antaa toisellemme kaikki.
Ei me oltaisi naimisissa ja yhdessä jos kyse olisi lööppien hehkuttamista asioista. Tässä me ollaan, naimisissa ja rakastuneempia kuin koskaan, päämäärätietoisina kävellään kohti sitä tavoitetta joka yhdessä on asetettu.
Meidän suhdetta on sabotoitu alusta saakka, hyvinkin suurilta osin mun OMAN ÄITINI tiimoilta.. Sekä siellä puolen olevien ihmisten tiimoilta. Jopa niin, että kotipihassa on päivystänyt virkavalta. Perättömiä rikosilmoituksia, taloudellista haittaa, you name it we got it.
Se mitä meidän suhde on käynyt läpi, väitän että harvempi sitä olisi kestänyt.
SAIRAUS; mun täysi kyvyttömyys toimia, läheltä liipannut kuolema ja sittemmin Mikon mun kuntouttaminen. TAAS kaikki yhdessä!
MIKON VANKILATUOMIO; Kotietsintä, tutkintavankeus, tuomio. TAAS YHDESSÄ!!!
Jokainen joka nimittää Mikkoa hakkaajaksi tai muuksi, SOITTAKAA MULLE. Ja kysykää onko hän sitä, kerron teille mitä Mikko on!
(laita yv ja saat mun numeron!)
Ja yksikin kun teistä lyö sen leiman Mikon otsaan, no se kertoo teistä.
Mikko on rakastava ihminen, joka on taistellut 5 vuotta läpi helvetin oman tyttönsä takaisin, taistellut irti päihteistä, ja löytänyt täysin uuden elämän jota joka päivä kulkee valitsemalla sen.
Te voitte kuka tahansa tulla ja kokeilla kulkea sitä.
MÄ SEISON MIKON VIERELLÄ JA SANON TEILLE JOKAISELLE ETTÄ TÄN TÄYDELLISEMPÄÄ MIESTÄ EI OLE!
Me mentiin Unelmahäät ohjelmaan SEN TAKIA, että näette juurikin sen meidän polun, kuinka rakkaus voi voittaa KAIKEN ja kuinka tää pari on taistellut tiensä läpi kaiken P*SKAN, ei sen takia että jengi voi mällätä ja rällätä sekä leimata meitä.