Ano Turtiainen
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (David Niven)
Re: Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen; twiitit, sanomiset, maskin käyttämättömyys ja VKK
Nyt Ano kertoo viimein ajankohdan Jeesuksen toiselle tulemiselle: "Se on todella lähellä..."
https://www.youtube.com/watch?v=dyI6KxjQ1kY
Se on toukokuu 1. päivä, pilvipoutaa, välillä vähän pilkahtaa aurinko.
Joka katiskassa on ollut jotain. Hauki nousee kutemaan tuonne hyvin.
Haluan nyt sanoa, koen velvollisuudekseni sanoa semmosia asioita joita olen jo joillekin ihmisille lähipiirille sanonut. Sain siitä rauhan kun sanoin. Niitäki vähän pitkitin sitten ja sain sanottua ja sain rauhan. Nyt tuli tarve että tää viesti pitää tuoda.
Ettei siellä nyt taas joku loukkaannu ja pöyristele ja kuvittele että nostasin itteeni. Se ei oo tarkoitus. Olen niinsanottu ikäloppu voimailija. Mulla on sellainen tunne. Mä itseasiassa haluiaisin jo pois eikä myn täällä tarvi olla yhtään mitään.
Niin kauan puhun kun mut laitetaan puhumaan.
Tähän pohjustukseksi miksi yleensä vajaan neljän vuoden takaiseen aikaan.
Miksi halusin eduskuntaan ja kampanjaa tekemään. Matkan varrella mietin mitä järkee siinä on. Tunne oli niin vahva siitä että meen läpi ja pääsen, se kantoi tekemään.
Ei mulla ollut käryä mitä eduskunnassa on ja millaista se on. Nyt mulla on käryä siitä. Vaalilaskenta oli silloin täpärällä, nippanappa pääsin. Siinä yläkerta antoi mulle korvatillikan: Älähän, Ano, ala keulia. Tajusin jo eduskunnassa että mitä mä siellä teen, miksi mä oon täällä, miks mun elämä on tällaista.
Miks mä oon tällaisessa paikassa? Tällainen paikka jossa vain puhutaan, eikö pitäs olla tekoja eikä puheita. Puheet on tekoja. Suu laiteetaan käymään. Kun paha laittaa sulle sanat suuhun saat pahaa aikaan, hyvä laittaa, niin saat hyvää aikaan.
Aika nopeasti maailma meni ekaisin. Mut vierotettiin voimailusta täysin. Mut laitettiin toimimaan sillä tavala, Monet käänsi selkänsä: “Onpa mulkku jätkä”.
Eduskunnassa alkoi tapahtua asioita joilla ei voinut keulia. Pandemia-aikana tajusin että joku laittaa mut puhumaan. Joku laittaa lähelle ihmisiä joilta saan tietoa, maallinen ymmärrykseni ei riittänyt. Minä oon varoittanut pandemia-aikana kaiken maalman huijauksista ja myrkkypiikeistä. Mut on laitettu se tekemään. Jokainen voi arvioida olenko ollut hyväll vai huonolla asialla.
Sitten alettiin puhua Ukrainasta kun tää homma oli ohi.
Hyvänen aika!
Katsokaa miten se eduskunta on toiminut. Se on ajanut meitä sotaan. Mut on laitettu varottamaan siitä.
Siitä millainen myllerrys tässä on koko aika käynyt. Nyt mut on pantu puhumaan maailman suurimmasta huijauksesta. Samalla tavalla ihmiset käyttäytyy, kun varottelin myrkkypiikeistä ja sotahommasta. Aika vähiin on jääneet ihmiset jotka koko ajan on pysyneet matkassa. Oikeesti.
Nytten mut laitetaan sanomaan se Jeesuksen toinen tuleminen. Se mun tarvii sanoa. Se on todella lähellä. Hyvät kuulijat siellä toisessa päässä: Se on todella lähellä.
Tämä mun tarvii sanoa, ottakaa se tai olkaa ottamatta. Se on todella lähellä. Ei meidän tarvii ihmeellisiä juttuja tehdä. Meidän tarvii ottaa se vaan vastaan ja valmistautua siihen. Meidän täytyy olla koko aika hereillä. Se on oikeesti lähellä. Raamattua - Jumalan sanaa - kannattaa alkaa opiskelemaan jos ei ole vielä alkanut. Sinne ei pidä lisätä mitään ja ottaa pois mitään. Siellä on ne ohjeet siihen. Sieltä selviää miten meidän käy ja miten meidän elämä jatkuu vai jatkuuko se.
Tämä mun piti sanoa ja nyt se on sanottu. Päivä kerrallaan otan asioita vastaan muhun niin kauan kuin mut laitetaan puhumaan. Yhtään en tiedä kuinka kauan, en tiedä milloin on se viimeinen puhe. Palataan mahdollisesti seuraavilla videoilla.
https://www.youtube.com/watch?v=dyI6KxjQ1kY
Se on toukokuu 1. päivä, pilvipoutaa, välillä vähän pilkahtaa aurinko.
Joka katiskassa on ollut jotain. Hauki nousee kutemaan tuonne hyvin.
Haluan nyt sanoa, koen velvollisuudekseni sanoa semmosia asioita joita olen jo joillekin ihmisille lähipiirille sanonut. Sain siitä rauhan kun sanoin. Niitäki vähän pitkitin sitten ja sain sanottua ja sain rauhan. Nyt tuli tarve että tää viesti pitää tuoda.
Ettei siellä nyt taas joku loukkaannu ja pöyristele ja kuvittele että nostasin itteeni. Se ei oo tarkoitus. Olen niinsanottu ikäloppu voimailija. Mulla on sellainen tunne. Mä itseasiassa haluiaisin jo pois eikä myn täällä tarvi olla yhtään mitään.
Niin kauan puhun kun mut laitetaan puhumaan.
Tähän pohjustukseksi miksi yleensä vajaan neljän vuoden takaiseen aikaan.
Miksi halusin eduskuntaan ja kampanjaa tekemään. Matkan varrella mietin mitä järkee siinä on. Tunne oli niin vahva siitä että meen läpi ja pääsen, se kantoi tekemään.
Ei mulla ollut käryä mitä eduskunnassa on ja millaista se on. Nyt mulla on käryä siitä. Vaalilaskenta oli silloin täpärällä, nippanappa pääsin. Siinä yläkerta antoi mulle korvatillikan: Älähän, Ano, ala keulia. Tajusin jo eduskunnassa että mitä mä siellä teen, miksi mä oon täällä, miks mun elämä on tällaista.
Miks mä oon tällaisessa paikassa? Tällainen paikka jossa vain puhutaan, eikö pitäs olla tekoja eikä puheita. Puheet on tekoja. Suu laiteetaan käymään. Kun paha laittaa sulle sanat suuhun saat pahaa aikaan, hyvä laittaa, niin saat hyvää aikaan.
Aika nopeasti maailma meni ekaisin. Mut vierotettiin voimailusta täysin. Mut laitettiin toimimaan sillä tavala, Monet käänsi selkänsä: “Onpa mulkku jätkä”.
Eduskunnassa alkoi tapahtua asioita joilla ei voinut keulia. Pandemia-aikana tajusin että joku laittaa mut puhumaan. Joku laittaa lähelle ihmisiä joilta saan tietoa, maallinen ymmärrykseni ei riittänyt. Minä oon varoittanut pandemia-aikana kaiken maalman huijauksista ja myrkkypiikeistä. Mut on laitettu se tekemään. Jokainen voi arvioida olenko ollut hyväll vai huonolla asialla.
Sitten alettiin puhua Ukrainasta kun tää homma oli ohi.
Hyvänen aika!
Katsokaa miten se eduskunta on toiminut. Se on ajanut meitä sotaan. Mut on laitettu varottamaan siitä.
Siitä millainen myllerrys tässä on koko aika käynyt. Nyt mut on pantu puhumaan maailman suurimmasta huijauksesta. Samalla tavalla ihmiset käyttäytyy, kun varottelin myrkkypiikeistä ja sotahommasta. Aika vähiin on jääneet ihmiset jotka koko ajan on pysyneet matkassa. Oikeesti.
Nytten mut laitetaan sanomaan se Jeesuksen toinen tuleminen. Se mun tarvii sanoa. Se on todella lähellä. Hyvät kuulijat siellä toisessa päässä: Se on todella lähellä.
Tämä mun tarvii sanoa, ottakaa se tai olkaa ottamatta. Se on todella lähellä. Ei meidän tarvii ihmeellisiä juttuja tehdä. Meidän tarvii ottaa se vaan vastaan ja valmistautua siihen. Meidän täytyy olla koko aika hereillä. Se on oikeesti lähellä. Raamattua - Jumalan sanaa - kannattaa alkaa opiskelemaan jos ei ole vielä alkanut. Sinne ei pidä lisätä mitään ja ottaa pois mitään. Siellä on ne ohjeet siihen. Sieltä selviää miten meidän käy ja miten meidän elämä jatkuu vai jatkuuko se.
Tämä mun piti sanoa ja nyt se on sanottu. Päivä kerrallaan otan asioita vastaan muhun niin kauan kuin mut laitetaan puhumaan. Yhtään en tiedä kuinka kauan, en tiedä milloin on se viimeinen puhe. Palataan mahdollisesti seuraavilla videoilla.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
-
Suontakanen
- Hetty Wainthropp
Re: Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen; twiitit, sanomiset, maskin käyttämättömyys ja VKK
Jotenkin tuttua tarinaa nuo ajankohdat....kohta....pian....10 päivä...kun maa sulaa tai jäätyy...jne,jne
Taktik sano ryssä kun Hersonista lähti
- Tarkastaja Levisi
Parasta olisi jos kohudosentti vielä alkaisi myötäilemään Anon päivityksiä.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
- Tarkastaja Levisi
Ja paatos on VL:n Ossi Tiihosen porukoissakin voimissaan. Korneja nuo Ossin kannattajien kommentit.
OT: - Nyt Suomestakin on tullut USA:n alusmaa kuten muustakin Euroopasta.
MM: - Suomi liittoutui voittajan kanssa v. 1941. Miten kävi? Nyt Suomi liittoutuu taas voittajan kanssa. Miten tulee käymään?
OT: - Nyt Suomestakin on tullut USA:n alusmaa kuten muustakin Euroopasta.
MM: - Suomi liittoutui voittajan kanssa v. 1941. Miten kävi? Nyt Suomi liittoutuu taas voittajan kanssa. Miten tulee käymään?
- Tarkastaja Levisi
https://www.youtube.com/watch?v=A6mWolb5dTE
Ei arvostella keskeneräistä työtä..
Koko päivän on satanut vettä kunnolla.
Nyt tuli taukoa. Tulin sahaamaan pöytälevyä.
Tytär on halunnut kissoille parvekkeelle jotain.
Pöydästä sahasin palat.
Tämmöstä puuhastelua tänään.
Tässä on mielenkiintosta puuta.
Isoa pihakuusta. 90 cm on halkaisija.
Noise on tarkoitus tehdä jotain, vaikka pitkospuita mökille.
Kasvihuoneeseen hirsiä.
Kissa on eläinlääkärillä, sitä tutkitaan Mikkelissä.
Löytöeläinkissa.
Seuraan mielenkiinnolla hallitusneuvotteluja.
Enpä lähde arvostelemaan keskeneräistä työtä.
Puolueillahan on mahdollisuus parannukseen kuten meillä kaikilla ihmisillä.
Tulkoon se hallitus mistä aineksista tahansa sitä ei pidä tuomita.
Pitää katsoa hallitusohjelmaa.
Jos niillä on sellainen ohjelma että ne sanoutuu irti Natosta ja EU:sta ja aletaan niin kuin rauhan tielle niin tässähän voi alkaa seisaaltaan taputtaa sille porukalle.
Vähän epäilen mutta ei mennä tuomitsemaan ennenkuin nähdään millainen ohjelma on.
Tuskinpa Ano olisi muutoin tyytyväinen jos eduskunnassa ei aleta lukemaan ja puhumaan pelkästään Raamattua, ja yhteiskuntaa laiteta toimimaan maallisten lakien sijasta Jumalan laeilla.Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Touko 02, 2023 6:47 pm Puolueillahan on mahdollisuus parannukseen kuten meillä kaikilla ihmisillä.
Aika hassun yllättävästi sanottu Anolta. Hänhän kun usein vaikeroi tyyliin että "kansa valitsee eduskuntaan vain löperöä ja sinne sopimatonta porukkaa".Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Touko 02, 2023 6:47 pmTulkoon se hallitus mistä aineksista tahansa sitä ei pidä tuomita.
Anon katkeraksi pettymykseksi voi jo ennakkoonkin kyllä todeta sataprosenttiseksi asiaksi, että tulevaan ohjelmaan ei tule sisältymään mitään Natosta eroamisia.Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Touko 02, 2023 6:47 pmJos niillä on sellainen ohjelma että ne sanoutuu irti Natosta ja EU:sta ja aletaan niin kuin rauhan tielle niin tässähän voi alkaa seisaaltaan taputtaa sille porukalle.
Vähän epäilen mutta ei mennä tuomitsemaan ennenkuin nähdään millainen ohjelma on.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Tämä varmaan Anon kirjoissa tarkoittaa myöskin sitä että kaikkien puolueiden, ja samalla koko Suomen valtiona, pitäisi "parantua" toimimaan näin:Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Touko 02, 2023 6:47 pm Puolueillahan on mahdollisuus parannukseen kuten meillä kaikilla ihmisillä.
- Suomi pitää maata litteänä.
- Suomi ei usko painovoimaan.
- Suomen mielestä kuussa ei olla käyty.
- Suomi nauraa myöskin niille väitteille, että tässä muka jotenkin aurinkoa niinku kierrettäisiin.
...ja sitten erottaisiin Natosta juuri kun siihen on vasta liitytty.
En voi välttyä kyllä ajatukselta, että tällainen Anon halujen mukaisesti "parannuksen" tehnyt Suomi kuullostaisi kyllä aika helvetinmoisen naurunalaiselta.
"Ilmoitan, että eroan tänään 3.5.2023 Valta kuuluu kansalle -puolueesta.
Lue, mitkä kolme syytä johtivat eroratkaisuuni: https://joukopiho.fi/politiikka/
tai katso video https://youtu.be/poSIfiZ_TY0."
https://twitter.com/JoukoPiho/status/16 ... 48098?s=20
Anolla niitä riittää ongelmia oman laumansa kanssa. Nyt sitten Piho on pihalla.
"Viimeisin niitti oli se, kun huomasin tänään, että VKK:n puheenjohtaja Ano Turtiainen oli poistanut minut Facebook-kavereistaan."
Vielä hetki sitten Jouko kelpasi oikein mainiosti Anon tiimiin eduskuntaehdokkaaksi, mutta nyt hän ei kelpaa Anon tiimiin edes Facebookissa. Ano ei todellakaan tykännyt kun Jouko ei ollut samaa mieltä hänen kanssaan maan muodosta.
Lue, mitkä kolme syytä johtivat eroratkaisuuni: https://joukopiho.fi/politiikka/
tai katso video https://youtu.be/poSIfiZ_TY0."
https://twitter.com/JoukoPiho/status/16 ... 48098?s=20
Anolla niitä riittää ongelmia oman laumansa kanssa. Nyt sitten Piho on pihalla.
"Viimeisin niitti oli se, kun huomasin tänään, että VKK:n puheenjohtaja Ano Turtiainen oli poistanut minut Facebook-kavereistaan."
Vielä hetki sitten Jouko kelpasi oikein mainiosti Anon tiimiin eduskuntaehdokkaaksi, mutta nyt hän ei kelpaa Anon tiimiin edes Facebookissa. Ano ei todellakaan tykännyt kun Jouko ei ollut samaa mieltä hänen kanssaan maan muodosta.
- Tarkastaja Levisi
Luonnossa ääniä.
Lintuja on monenlaista.
Kannattaa jo ottaa tää.
Ihan hyvän kokonen hauki.
Se hyppäs tuosta laatikosta.
Lähti menojaan.
Morjes, kolmas päivä toukokuuta.
Tänään en ole uutisia lukenu.
Uutisotsikoita oon nähny.
Onhan tuo ihan järkyttävää paskaa mitä on tullut tuutin täydellä otsikkomuodossa ainakin.
Se Ukrainan antikristus on muka nyt täällä yllätysvierailulla ja sit palvotaan niin ettö tuntuu.
Tässä näkee merkillisiä unia.
Vitostie oli venäläisten käytössä. Ne roudas kalustoo tonne pohjoseen.
En tiedä onko asiat niin paljon mielessä että tulee tollasta mieleen.
Viikko sitten näin hölmön unen.
Riikka Purran ja Halla-Ahon kanssa halailtiin ja itkettiin kaikki.
Onko niille tulossa semmoinen tuomio mitä minäkään en haluais.
Harmittaa kun oli iso hauki tuossa.
Lähti loikkimaan.
Siinä ois ollu iso syömäkala.
Jahas, siellä on VKK:ssa kevätpuhdistus menossa. Hankkiudutaan eroon Puolueen sisälle luikerrelleista Vihollisen Agenteista, kunnes jäljellä on enää Profeetan uskollisimmat tukijat (niistä toinen on tietysti Mirkhe, mutta kukas se toinen mahtaa olla).
Pihon osalta odotettavissa on jonkun "Meidänpä jumala lyö teidän jumalaa raamatulla päähän" -sirpalepuolueen perustaminen ennestäänkin niin rikkaaseen "Muut" -puoluekenttään.
Pihon osalta odotettavissa on jonkun "Meidänpä jumala lyö teidän jumalaa raamatulla päähän" -sirpalepuolueen perustaminen ennestäänkin niin rikkaaseen "Muut" -puoluekenttään.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
"Muka nyt täällä yllätysvierailulla"? Haluaako Ano nyt jotenkin siitäkin väittää ettei Zelenskyi oikeasti olekaan Suomessa? Ihminen ei ole käynyt kuussa, eikä Zelenskyi Suomessa?Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 10:09 pm Se Ukrainan antikristus on muka nyt täällä yllätysvierailulla ja sit palvotaan niin ettö tuntuu.
Ja ei jotenkin yllätä että tällaisenkin asian kanssa Anolla on vaikeuksia: Suomessa ei ole kylässä mikään Ukrainan antikristus, vaan Ukrainan presidentti.
No, kuvitteleehan Turtiainen itsensäkin "veteraanikansanedustajaksi".
"Sitä ennen minua oli jo koeteltu monin tavoin"
Jostakin syystä Jumala vissiin sitten asetti Joukolle koettelemukseksi Ano Turtiaisen.
"Kyseessä on siis Saatanan erittäin ovela juoni, jonka litteän maan kannattajat ja valitettavasti myös Ano Turtiainen ovat ilomielin nielleet pitäen tätä huuhaata Jumalan totuutena."
...Vai oliko se sittenkään Jumala, joka Anon asetti Joukon tielle koettelemukseksi?
Jostakin syystä Jumala vissiin sitten asetti Joukolle koettelemukseksi Ano Turtiaisen.
"Kyseessä on siis Saatanan erittäin ovela juoni, jonka litteän maan kannattajat ja valitettavasti myös Ano Turtiainen ovat ilomielin nielleet pitäen tätä huuhaata Jumalan totuutena."
...Vai oliko se sittenkään Jumala, joka Anon asetti Joukon tielle koettelemukseksi?
Varmaan toinen on ainakin sitten Jani Kuusela. Ellei Kuusela ole sitten aiemminkin jo uskonut litteään maahan, niin kyllähän Ano sitten siihen uskomaan saa vaikkapa Raamatullaan virranjakajaan kumauttamalla.jhou kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 10:13 pm Hankkiudutaan eroon Puolueen sisälle luikerrelleista Vihollisen Agenteista, kunnes jäljellä on enää Profeetan uskollisimmat tukijat (niistä toinen on tietysti Mirkhe, mutta kukas se toinen mahtaa olla).
"Mutta kun tässä on kulunut aikaa, olen tullut yhä surullisemmaksi sen takia, että Ano Turtiainen ja kannatusjäsen Jani Kuusela tuovat jatkuvasti ja niin äärettömän fanaattisesti esille flättäri-oppiaan ikään kuin se olisi maailman tärkein asia. "
"Jumalaton ihminen on järkyttävän tyhmä. Uskovatko he oikeasti, että he ovat polveutuneet apinasta?
"
https://twitter.com/TurtiainenAno/statu ... 36312?s=20
No mutku, juurihan vasta Ano julisti jumalattomille: "Lukekaa apinat Raamattua!"
No, useimmat meistä ihmisistä eivät ainakaan ole jääneet millekkään apinan tasolle(sry apinat).
https://twitter.com/TurtiainenAno/statu ... 36312?s=20
No mutku, juurihan vasta Ano julisti jumalattomille: "Lukekaa apinat Raamattua!"
No, useimmat meistä ihmisistä eivät ainakaan ole jääneet millekkään apinan tasolle(sry apinat).
- Tarkastaja Levisi
Mirkhellä on Facebookissa ainakin kaksi tiliä. Tämä 'Mirja Lehtokumpu' on paras. Toinen FB-tili on nimellä 'Mirja Helo', esittäytyy luontokuvaajana. FB:ssa kunnon tykitystä, jossa lynkataan suomalaiset russofobinatseiksi parin tunnin välein. Kirjoittaja esittelee olevansa "medianomi, vaihtoehtoista tietoa yhden valhenarratiivin natomedialle". Janus Putkosen artikkeleita spämmää.
https://www.facebook.com/mirja.lehtokumpu
M: - USAn natsit miehittäneet Suomen ja varustavat Hitlerin tapaan Suomesta uutta ”ukrainaa”, hyökkäysalustaa Venäjää vastaan. Suomalaisilla ei ole mitään sananvaltaa, heidät kylmästi uhrataan. Suomalaiset hereillä olevat ei voi kuin rukoilla ja vastustaa hellittömättömästi pahan valtaa. Monet aivopestyistä tulee järkyttymään siitä mitä äärimmäistä pahuutta heidät saatiin kannattamaan, tosin se valhe ja pahuus paaduttaa niin että monet ei ikinä tule heräämään.