Insestin lopputulos se täällä jaksaa huudella. Paskaa tulee tuutista niinkuin aina. Otappa lapsenraiskaaja itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuo suvulle ominainen käytös. Hyvä olis tuo kierre katkasta nyt, menet sinne wagnerien insestikerhoon pyssy kädessä ja alat lähettelemään sieltä kunnon warblogia, katsotaan pysytkö päivääkään elossa.sikakoira kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 1:12 amKyllä ne seuraukset siellä omassakin taloudessa tulet vielä huomaamaan kunhan tokenet tuosta sakeimmasta häröilystäsiKummisetä kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 12:53 amAivan varmasti harmittaa -kuten jokaista ryssää, paljon ja pitkään.sikakoira kirjoitti: Ma Touko 01, 2023 11:53 pm Minua lähinnä harmittaa se mitä tuosta päätöksestä seuraa.
Hitaammat eivät toki sitä tunnu tajuavan kiihkoissaan kun ovat niin pyörällä päästään kaiken levittämänsä propagandan takia![]()
![]()
![]()
https://i.imgur.com/fyDW8uu.mp4
sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
On huomattu jo, mm. varsin mukavasti kasvaneiden tulojen muodossasikakoira kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 1:12 am Kyllä ne seuraukset siellä omassakin taloudessa tulet vielä huomaamaan kunhan tokenet tuosta sakeimmasta häröilystäsi![]()
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Eikö tuon vajakin voisi antaa keskustella itsensä kanssa?Miksi sen kanssa pitää vängätä, kun ei sen juttuja kukaan kuitenkaan usko.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 5:55 pm Eikö tuon vajakin voisi antaa keskustella itsensä kanssa?Miksi sen kanssa pitää vängätä, kun ei sen juttuja kukaan kuitenkaan usko.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
- Um-pah-pah
- Armas Tammelin
Näköjään täytyy ottaa kiinni parin kk bännit, ja suoltaa se sama paska tänne sivulle.. huhhuh 100 viestiä vrk.
kyllä pitää kiirettä että saa kaalisoppansa ansaittua.. oikein joutuu ristus painaa ylitöitä kieli vyön alla.
vai orottaako ikkuna komennus
kyllä pitää kiirettä että saa kaalisoppansa ansaittua.. oikein joutuu ristus painaa ylitöitä kieli vyön alla.
Um-pah-pah kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 7:39 pm Näköjään täytyy ottaa kiinni parin kk bännit, ja suoltaa se sama paska tänne sivulle.. huhhuh 100 viestiä vrk.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Marjastaja
- Scooby-Doo
Sitten kun ottaa huomioon sen, että varmaan syytää samaa ylilaudalle ja someen, niin sikakoira on malliesimerkki mihin syrjäytyminen ja mielenterveysongelmat johtavat.sikakoira kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 8:32 pm Näköjään täytyy ottaa kiinni parin kk bännit, ja suoltaa se sama paska tänne sivulle.. huhhuh 100 viestiä vrk.
Opettele lainaamaanMarjastaja kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 10:40 pmSitten kun ottaa huomioon sen, että varmaan syytää samaa ylilaudalle ja someen, niin sikakoira on malliesimerkki mihin syrjäytyminen ja mielenterveysongelmat johtavat.sikakoira kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 8:32 pm Näköjään täytyy ottaa kiinni parin kk bännit, ja suoltaa se sama paska tänne sivulle.. huhhuh 100 viestiä vrk.
-
Don MC
Ihmettelen samaa. Ketjut vain täyttyvät turhasta paskasta.hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 5:55 pm Eikö tuon vajakin voisi antaa keskustella itsensä kanssa?Miksi sen kanssa pitää vängätä, kun ei sen juttuja kukaan kuitenkaan usko.
Itse olen laittanut sikiksen ignoreen. Eipähän tarvi sitäkään paskaa lukea. Paitsi kun joku muu menee lainaamaan niitä tekstejä. Silloin se paska taas näkyy.
Don MC kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 11:30 pmIhmettelen samaa. Ketjut vain täyttyvät turhasta paskasta.hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 5:55 pm Eikö tuon vajakin voisi antaa keskustella itsensä kanssa?Miksi sen kanssa pitää vängätä, kun ei sen juttuja kukaan kuitenkaan usko.
Itse olen laittanut sikiksen ignoreen. Eipähän tarvi sitäkään paskaa lukea. Paitsi kun joku muu menee lainaamaan niitä tekstejä. Silloin se paska taas näkyy.
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Parempihan siitä on päästä kokonaan eroon. Ei se tuolla valehtelun, trollaamisen ja paskanpuhumisen määrällä toivottavasti enää kauaa kestä että loma napsahtaa jouluun asti.Don MC kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 11:30 pmIhmettelen samaa. Ketjut vain täyttyvät turhasta paskasta.hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 5:55 pm Eikö tuon vajakin voisi antaa keskustella itsensä kanssa?Miksi sen kanssa pitää vängätä, kun ei sen juttuja kukaan kuitenkaan usko.
Saisiko olla nenäliinaOnyxPhoenix kirjoitti: To Touko 04, 2023 1:06 amParempihan siitä on päästä kokonaan eroon. Ei se tuolla valehtelun, trollaamisen ja paskanpuhumisen määrällä toivottavasti enää kauaa kestä että loma napsahtaa jouluun asti.Don MC kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 11:30 pmIhmettelen samaa. Ketjut vain täyttyvät turhasta paskasta.hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 5:55 pm Eikö tuon vajakin voisi antaa keskustella itsensä kanssa?Miksi sen kanssa pitää vängätä, kun ei sen juttuja kukaan kuitenkaan usko.
-
PaikallaOnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Miksi? Sehän on iloinen asia että sinä lennät kohta helvettiin täältä jouluun asti.
Insestin rakkaudenhedelmä on taas saanut näppäimistön komerosta. Jokos oot saanut siskollas pysymään siemenet tuoreena sisällä vai alkaako tuo ristiinnaiminen jo olemaan fyysisestikkin mahdotonta?sikakoira kirjoitti: To Touko 04, 2023 1:13 amSaisiko olla nenäliinaOnyxPhoenix kirjoitti: To Touko 04, 2023 1:06 amParempihan siitä on päästä kokonaan eroon. Ei se tuolla valehtelun, trollaamisen ja paskanpuhumisen määrällä toivottavasti enää kauaa kestä että loma napsahtaa jouluun asti.Don MC kirjoitti: Ke Touko 03, 2023 11:30 pm
Ihmettelen samaa. Ketjut vain täyttyvät turhasta paskasta.
Itse olen laittanut sikiksen ignoreen. Eipähän tarvi sitäkään paskaa lukea. Paitsi kun joku muu menee lainaamaan niitä tekstejä. Silloin se paska taas näkyy.![]()
Pelkäätkö sinä sikahuora minua koska et usein uskalla vastata kysymyksiini 
Koitetaan täällä, mitäs mieltä olet siitä että puolustelet putinia joka on omien sanojensakin mukaan pedofiili ja nauttii pikkupoikien panemisesta? Harrastatko sinäkin poikien nussimista? Vai onko agendasi vaan tuottaa valheita muutaman ruplan tähden?
Koitetaan täällä, mitäs mieltä olet siitä että puolustelet putinia joka on omien sanojensakin mukaan pedofiili ja nauttii pikkupoikien panemisesta? Harrastatko sinäkin poikien nussimista? Vai onko agendasi vaan tuottaa valheita muutaman ruplan tähden?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"