Slava Ukraini
Noista siviileistä vielä sen verran että mielenkiintoisia tarinoita kertovat Ukrainan toimista kaupungissa. Paljon materiaalia tarjolla mikäli kiinnostaa.
Vetäytyvät strategisesti erittäin tärkeästä kaupungista, josta piti jatkaa etenemistä joka suuntaan? Jatka vaan kiemurtelua tämänkin asian kanssa, sitä tullaan näkemään rutkasti lähiaikoina.sikakoira kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 10:33 pm Wagnerit vetäytyvät kymmenes päivä koska Ukraina on lyöty Bakhmutissa. Ukrainan hallinnassa on tällähetkellä kolme korttelia kaupungista ja Wagnerille annettu työsarka on täytetty. Mielenkiintoista on se mihin Wagner tuolta siirtyy.![]()
Nämä ovat länsipropagandistien esiin kaivamia lukuja joita olen tässä tarjoillutVirdon kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:10 pm Kyllä ne Venäjänkin kärsimät tappiot sitten aikanaan tulevat ilmi ihan luotettavammillakin lukemilla. Se on hassua vaan kun venäjäfanit julistelevat jatkuvasti sen kärsimiä tappioita mahdollisimman lieviksi, koska sehän tekee vain tätä Venäjän jatkuvaa huonoa etenemistä sodassa vieläkin naurettavammaksi.
Ketkä ovat poltettu krematorioissa kokonaan hävöksiin, ketkä ovat jääneet maille ja mannuille lojumaan sikinsokin Ukrainaa. Pensasneuvostoliittolaisten jäänteitä varmaan löydetään Ukrainassa sodan jälkeenkin vielä pitkän aikaa.
Niin siis Wagnerit jatkavat matkaansa ja Venäjän armeija ottaa alueen hallintaansa oliko vielä kysyttävääketunlenkki kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:23 pmVetäytyvät strategisesti erittäin tärkeästä kaupungista, josta piti jatkaa etenemistä joka suuntaan? Jatka vaan kiemurtelua tämänkin asian kanssa, sitä tullaan näkemään rutkasti lähiaikoina.sikakoira kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 10:33 pm Wagnerit vetäytyvät kymmenes päivä koska Ukraina on lyöty Bakhmutissa. Ukrainan hallinnassa on tällähetkellä kolme korttelia kaupungista ja Wagnerille annettu työsarka on täytetty. Mielenkiintoista on se mihin Wagner tuolta siirtyy.![]()
Onhan tämä ollut yksi iso ryssiminen ryssältä mutta kuolleita ei oikein voi selitellä, niin kaiken maailman sadut selitellään ja lampaathan uskoo.Virdon kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:10 pm Kyllä ne Venäjänkin kärsimät tappiot sitten aikanaan tulevat ilmi ihan luotettavammillakin lukemilla. Se on hassua vaan kun venäjäfanit julistelevat jatkuvasti sen kärsimiä tappioita mahdollisimman lieviksi, koska sehän tekee vain tätä Venäjän jatkuvaa huonoa etenemistä sodassa vieläkin naurettavammaksi.
Ketkä ovat poltettu krematorioissa kokonaan hävöksiin, ketkä ovat jääneet maille ja mannuille lojumaan sikinsokin Ukrainaa. Pensasneuvostoliittolaisten jäänteitä varmaan löydetään Ukrainassa sodan jälkeenkin vielä pitkän aikaa.
Niissäkin on eroja, mutta tietenkin venäjäfaneille kelpaavat korkeintaan ne venäläisittäin mahdollisimman lieviä tappioita arvailevat versiot. Itse en joka tapauksessa usko venäjämielisten tahojen esittämien vähäisten lukujen pitävän läheskään paikkaansa.sikakoira kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:25 pm Nämä ovat länsipropagandistien esiin kaivamia lukuja joita olen tässä tarjoillut![]()
Aika moni artikkeli perustuu siihen, olikohan Medusan tjsp. Juttuun jossa oli hurja määrä kuvista ja muista vapaasti saatavilla olevista lähteistä vahvistettuja raatoja. Oisko ollu jopa 16-17 tuhatta silloin ajat sitten jo. Artikkelissa oli korostettu että vain osa raadoista on tuossa(vain todellakin tunnistetut). Se kuinka pieni osa on vain arvailua, mutta ei varmaan pahasti metsään mene että 5x helposti total.Virdon kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:41 pmNiissäkin on eroja, mutta tietenkin venäjäfaneille kelpaavat korkeintaan ne venäläisittäin mahdollisimman lieviä tappioita arvailevat versiot. Itse en joka tapauksessa usko venäjämielisten tahojen esittämien vähäisten lukujen pitävän läheskään paikkaansa.sikakoira kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:25 pm Nämä ovat länsipropagandistien esiin kaivamia lukuja joita olen tässä tarjoillut![]()
Mutta kuten todettua, niin kyllä niitä uskottavampia lukemia varmaan aikanaan selviää, kuten muidenkin sotien savujen hälvettyä on tapahtunut. Voihan sitä sitten vaikka tuumailla uusiksi että millaisia propagandaajia sitä kannatti uskoa, tai olisi kannattanut olla uskomatta.
BBC on aika venäjämielinen tolleen yleisesti ottaen ollut aina.Britannia muutenkin on hyvin Venäjämielinen.Virdon kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:41 pmNiissäkin on eroja, mutta tietenkin venäjäfaneille kelpaavat korkeintaan ne venäläisittäin mahdollisimman lieviä tappioita arvailevat versiot. Itse en joka tapauksessa usko venäjämielisten tahojen esittämien vähäisten lukujen pitävän läheskään paikkaansa.sikakoira kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:25 pm Nämä ovat länsipropagandistien esiin kaivamia lukuja joita olen tässä tarjoillut![]()
Mutta kuten todettua, niin kyllä niitä uskottavampia lukemia varmaan aikanaan selviää, kuten muidenkin sotien savujen hälvettyä on tapahtunut. Voihan sitä sitten vaikka tuumailla uusiksi että millaisia propagandaajia sitä kannatti uskoa, tai olisi kannattanut olla uskomatta.
No aika paha se on mennä tekemään arvioita vainajista joita ei ole tunnistettu ovatkko ne Ukrainan vai Venäjän. Näinpä kannattaakin nyt vain tyytyä lukuihin jotka on kyetty varmistamaan.vituiksmän kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:49 pmAika moni artikkeli perustuu siihen, olikohan Medusan tjsp. Juttuun jossa oli hurja määrä kuvista ja muista vapaasti saatavilla olevista lähteistä vahvistettuja raatoja. Oisko ollu jopa 16-17 tuhatta silloin ajat sitten jo. Artikkelissa oli korostettu että vain osa raadoista on tuossa(vain todellakin tunnistetut). Se kuinka pieni osa on vain arvailua, mutta ei varmaan pahasti metsään mene että 5x helposti total.Virdon kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:41 pmNiissäkin on eroja, mutta tietenkin venäjäfaneille kelpaavat korkeintaan ne venäläisittäin mahdollisimman lieviä tappioita arvailevat versiot. Itse en joka tapauksessa usko venäjämielisten tahojen esittämien vähäisten lukujen pitävän läheskään paikkaansa.sikakoira kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:25 pm Nämä ovat länsipropagandistien esiin kaivamia lukuja joita olen tässä tarjoillut![]()
Eikä siinä tietenkään ole näitä kymmeniä tuhansia kaatuneita wänkereitä.
Eiköhän se ole tarkoitus vain käristää viimeiset rotat sieltä kolmen korttelin loukostaan jossa ovat jumissa ilman huoltoa ja apuja.e18 kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 11:52 pm olikohan tuon bakmutin tulipalon idea nyt se että päästään vetäytymään helpommin ettei ukraina listi viimeisiäkin wagnereita?
tais suunta muuttua itäänpäin.