Oletko koskaan ollut rattijuoppo?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko ajanut autoa humalassa?

Kyllä olen
28
43%
En ole
37
57%
 
Ääniä yhteensä: 65

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Eipäs nyt takerruta pikkuseikkoihin. :)

...Kirjoitin tietysti noin, etten vaikuttaisi AIVAN nynneröltä. :P
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ShipWreck kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:en ole koskaan ajanut kännissä enkä varmasti aja, koska pienessäkin humalassa jo tulee olo, ettei mahdu auton ovistakaan sisään, miksi siis kykenisin ajamaan.
Jaa, että alkoholi turvottaa noin pahasti? :D

Jos et aja, otat. Jos et ota, ajat. :lol:
joo-o, kyllä se näin on :wink: sen takia mä en hirveästi julkisesti juokaan, kun turpoa ryhävalaan kokoiseksi ja sehän se vasta noloa onkin.... :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huh, en tiedä olenko suojelemisen arvoinen yksilö, mutta en kerta kaikkiaan ikinä uskaltaisi ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena. Olen muuten ihan hyvä kuski, siis kohtuullisen varovainen. :shock:
Nothing is quite what it seems
Walrus
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: To Touko 15, 2008 4:24 pm
Paikkakunta: Soome

Viesti Kirjoittaja Walrus »

Traktorilla... :?
:shock: :shock: :shock:
oolu
Nikke Knakkertton
Viestit: 189
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 4:13 am
Paikkakunta: en arrière de lumiere

Viesti Kirjoittaja oolu »

hipsulainen kirjoitti:En ole koskaan ajanut humalassa (itse asiassa en ole koskaan ajanut autolla koska mulla ei oo ajokorttia :) )
Samma här 8) Vaikka ikää olisi kyllä reilusti jo Alkoon ja korttia varten mutta ei ni ei ;)
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

En tietenkään.
Luckyone
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Pe Helmi 29, 2008 6:40 pm
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Luckyone »

Valehtelisiin jos väittäisin, että en ole.

Nuorempana kun ei paikalliseen kauppaan jaksanut kävellä olutta ostamaan, niin auto alle ja olutta ostamaan paikallisesta kaupasta.
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

en tietenkään ole..
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Joskus "lapsena" 17v ostin valmiiksi oman auton kun olin juuri korttia saamassa,hommasin kuskin ja kylille pilistämään. Jossain vaiheessa iltaa oli pari tyttöä kyydissä ja lähdettiin pienelle hiekkatielle,kuski antoi minun ajaa kun sitä intin pitkän aikaa. 300m ja ysikymppinen mutka,auto 3 kertaa katon kautta ympäri,kuin ihmeen kaupalla kenellekkään ei sattunut mitään vakavaa. Pieniä haavoja mutta ei sen kummempaa. Aamulla poliisit tulivat kaverille johon mentiin yöksi (joku vasikoi missä oltiin) ja puhalluttivat "kuljettajan" joka oli auton katolleen kipannut,sakot liikenteen vaarantamisesta. Minä selvisin kuin koira veräjästä,auto tosin meni korjaus kelvottomaksi mutta se oli pieni hinta siitä ettei kenellekkään sattunut mitään. Asiaa ajateltuani ja sitä mitä olisi voinut sattua päätin se oli ensimmäinen ja VIIMEINEN kerta rattijuoppona. Kiitos kaverille ja tytöille että tarina piti,jos joku näistä henkilöistä jutun lukee niin varmasti muistaa. Ei aiheuta ylpeyden tunteita tuo reissu.
One,two,fuck you!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Luulisin, että krapulakännissä on varmaan tullut ajettua :oops: Nykyään en lähde rattiin ottamista seuraavana päivänä ja jos on pakkoniin vasta myöhäänmyöhään illalla.
Nannalee
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 9:06 pm

Viesti Kirjoittaja Nannalee »

Ei ole tullut ajettua humalassa. Olen joskus niin seko kuski jo ilman alkomahooliakin, että en haluaisi tietää mitä siitä seuraisi. :lol: Varmasti niitä ruumiita.

On monesti ollut tilanne, missä olisi pitänyt ajaa kun on ottanut ja joka kerta on löytynyt onneksi muukin ratkaisu kuin tuo humalassa ajaminen. Minulla on yksi huonoin tuuri mitä monet tietävät ja siksikin onneksi on vältytty tuolta ja toivottavasti vältytäänkin.
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Epäilen, että ainakin kerran. PE-ilta oli venyny vähän pitkäksi, ja nukuin kaksi tuntia yli kaverin kanssa sovitun tapaamisajan. Paniikissa juoksin suoraan auton rattiin, mutta matkan aikana aloin epäilemään, että ehkä en ole ihan selvinpäin. Onneksi perille pääsin suuremmitta kommelluksitta.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Vastaa Viestiin