Minfoon TYKKÄÄ painike

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yxkaksvaan
Roger Murtaugh

Minfoon TYKKÄÄ painike

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

Olisi hyvä painike niin ei ketjuihin tulisi tätä mihin itsekin syyllistynyt että olipa hyvin kirjoitettu yms.
Näin ketjuja saataisiin lyhyemmiksi ja selkeämmiksi kun hyvän kommentin kohdalla voisi vain painaa tykkää nappia/peukkua.
inka
Theo Kojak

Re: Minfoon TYKKÄÄ painike

Viesti Kirjoittaja inka »

Taas!
Näitä aloituksia/ehdotuksia on ollut aikaisemminkin, mutta yp on ilmoittanut ettei tämä ole mikään naamakirja tms.
Mikä on ihan hyvä asenne mielestäni.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

inka kirjoitti: Ke Touko 17, 2023 5:26 am Taas!
Näitä aloituksia/ehdotuksia on ollut aikaisemminkin, mutta yp on ilmoittanut ettei tämä ole mikään naamakirja tms.
Mikä on ihan hyvä asenne mielestäni.
No just tämä.
Toisaalta sellane "Vetele turpiin"-painike vois olla ihan kätsy kun joitain keskusteluja seuraapi.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Zorro7
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Itse nykyään sitä mieltä että Minfo ihan hyvä tällaisenaan.

Keskustelun sisältö voisi jossain tapauksissa lähteä tykkäysten toivossa tiettyyn suuntaan ja laajempi spekulaatio jäisi ehkä vähemmälle.
Niitä sivustoja on jo ihan tarpeeksi missä voi tykätä viestistä jos siltä tuntuu.
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Zorro7 kirjoitti: Ma Touko 22, 2023 9:57 am Itse nykyään sitä mieltä että Minfo ihan hyvä tällaisenaan.

Keskustelun sisältö voisi jossain tapauksissa lähteä tykkäysten toivossa tiettyyn suuntaan ja laajempi spekulaatio jäisi ehkä vähemmälle.
Niitä sivustoja on jo ihan tarpeeksi missä voi tykätä viestistä jos siltä tuntuu.
Olen samaa mieltä.
Toisekseen täällähän on jo lautamiehissä mahdollisuus sekä kehua, että moittia (ihan suoraselkäisesti omalla nikillään, eikä anonyymisti peukuttelemalla), sekä mahdollisuus merkitä vihamiehiä. Mulla ei ole ketään vihamieslistalla, tämä on ihan hyvä paikka altistua erilaisille mielipiteille.

Peukuilla ja alapeukuilla paikka kuin paikka alkaa muuttua itsekeskesemmäksi oma profiilin nostoksi ja itse asiat jäävät toissijaisiki; postaukset on pelkkiä välineitä päteä ja seurata omaa pörssikurssiaan. Keskusteluissa lkaa ääripäät korostua ja vastustajiksi koetuissa ei nähdä enää mitään hyvää.

Mitä meille ihmisille tämä kaikkialle rantautunut toistemme arvioiminen tekee? Lisääkö tuomitsevuutta? Pystyykö kohta kukaan kohtaamaan ketään pisteyttämättä häntä? Miksi näin pitää kaikkialla tehdä?
Olen kasvanut toisenlaisessa maailmassa (olen sen verran vanha) ja mulle on todella vaikeaa käsittää, miksi mun pitäisi tehdä arviointitöitä koko ajan.. Postipoika kun käy nakkaamassa paketin ovelle, ilmestyy puhelimeen linkki, jossa tämä suoritus pitää pisteyttää ja antaa palautetta. Ja jos annan vaikka täydet 5 tähteä, ruudulla paukahtaa hymynaama "mahtavaa"!

Olen aika varma, että tämä arviointi, tuomitseminen ja armahtamnen alkaa huomaamatta vaikuttaa siihen miten ihmiset kohtaavat toisensa naamakkainkin.
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Zorro7 kirjoitti: Ma Touko 22, 2023 9:57 am Itse nykyään sitä mieltä että Minfo ihan hyvä tällaisenaan.

Samaa mieltä, ihan hyvä on murha.info tällaisena. Kelpaa miulle!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Jo vain kelpaa ja mitkään copetus peukutukset eivät ainakaan tosiasioita paremmaksi muuta johtuen multinikkeilevistä muutamasta kirjoittajasta. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin