Helpottaisi sun hakua nimittäin aika reilusti, kun tinkisit tuosta ammattikriteeristä
henkilökohtainen kysymys...
Lisäksi täällä aika korkea työttömyys, ja niistä työttömistä naisista paistaa se tilanne kaukaa. Opiskelijat se on aivan eri juttu. Oulussa ovat kauniit opiskelija-naisia, täällä tuntuu että heti kun opiskelu loppuu, töitä ei ole, ihminen mennetää statuksensa, ja se ihmisessä näkee- se ei ole vain kiehtovaa.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Sinun on varmasti vaikea löytää seuraa, koska sinun "kohderyhmäsi" on melko rajallinen. Lisäksi vastapuolen pitäisi pitää miehekkäistä naisista (kuten muistaakseni itseäsi olet kuvaillut). Kyse ei ole välttämättä suvaitsemattomuudesta tai syrjinnästä. Makuja vain on monia. Eivätkä ihmiset välttämättä ole kaikki kiinnostuneita sinun tyylisistä ihmisistä, etkä sinäkään ole heistä kiinnostunut. Suurissa kaupungeissa on enemmän ihmisiä, jotka näyttävät persoonansa rohkeammin ja ovat sinut asian kanssa. Siellä niitä vähemmistöjen paikkoja on ja toimintaa laajemmin. Se nyt on itsestäänselvää. Mitä isompi kaupunki, sitä enemmän actionia.Tirskis kirjoitti:On haku päälle. Mutta ne naislääkärit, jotka tunnen seurustelevat jo, ja Kuusamossa en tunne yhtääkään, Kuopiossa vain. Aivan ihana, mukava, tulemme hyvin juttuun, mutta naimisissa. Aina kun tulen Savoon, tavamme kuitenkin, kirjoittamme, soittamme-mutta hän silti ei ole vapaa.
Kuusamossa on eitäin vaikea tuttustua ihmisiin, myös täysin hetero-ihmisiin. Ovat todella sulkeutuneet, tai sitten heillä on tylsät harrastukset- kuten metsästys, kalastus, karaoke..
Kun olin tavannut jonkun kiinnostavan, se oli vain talvella, Rukalla, ja hän oli vain turisti.
Koita googlettaa jotain lääkärifoorumeja ja sieltä alat sitten kyselemään, onko lesboja- tai bi-seksuaalisia oikeuslääkäreitä paikalla.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Tämä on kyllä totta. Esim. Praha tai Tromsö- se oli aivan eri juttu.
Tunnen aivan ihanan nais-patologin Tshekinmaasta, mutta hän ei tulisi tännä- kun täällä ei ole töitä, ja mitä hän oli kuulut, Suomi ei ole juuri kiehtova maa- varsinkin kun ei puhu suomea.
Suomessa kun ei ole niitä lääkäri-palstoja. Tunnen ainoastaan tuo:http://epione.fi
Siellä kirjoittavat lääkikseen pyrkivät, kaikki lähes isoista kaupungeistä.
Itse olen isosta kaupungista kotoisin (Praha), ja tuo Kuusamo on mulle vain kulttuuri-shokki. Oneksi muuttaan seuraavana vuonna, kun sain joo riittävästi. Tuo yksinäisyys on pahinta juuri täällä.
Olin asunut monissa paikoissa: Praha, Reykjavik, Kuopio, Tromsä, Kuusamo. Juuri tuo Kuusamo on tyksin paikkaa, missä olin ikinä koko elämänsä asunut.
Tunnen aivan ihanan nais-patologin Tshekinmaasta, mutta hän ei tulisi tännä- kun täällä ei ole töitä, ja mitä hän oli kuulut, Suomi ei ole juuri kiehtova maa- varsinkin kun ei puhu suomea.
Suomessa kun ei ole niitä lääkäri-palstoja. Tunnen ainoastaan tuo:http://epione.fi
Siellä kirjoittavat lääkikseen pyrkivät, kaikki lähes isoista kaupungeistä.
Itse olen isosta kaupungista kotoisin (Praha), ja tuo Kuusamo on mulle vain kulttuuri-shokki. Oneksi muuttaan seuraavana vuonna, kun sain joo riittävästi. Tuo yksinäisyys on pahinta juuri täällä.
Olin asunut monissa paikoissa: Praha, Reykjavik, Kuopio, Tromsä, Kuusamo. Juuri tuo Kuusamo on tyksin paikkaa, missä olin ikinä koko elämänsä asunut.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Jaa-a, mistähän lienee kuullut?Tirskis kirjoitti: ja mitä hän oli kuulut, Suomi ei ole juuri kiehtova maa-
Olenko käsittänyt väärin vai etkös sinä Tirskis ole naimisissa tai ainakin parisuhteessa? Hämmentävää jos niin on. Joko se on ihan feikkiä eikä syystä tai toisesta merkitse teille mitään, tai sitten on olemassa suuri riski, että pahoitat puolisosi mielen.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Olen naimisissa, mutta olemme vain hyviä ystäviä- ei mikään tyypillinen parisuhde. Respektoimme tosiaan, molemmilla on eri harrastusket ja mielenkiinto, ja hänkin ei viihty Kuusamossa, ja etsii muita naisia. Se on hyvä juttu. Ihminen ei voi olla koko elämä vain yhden ihmisen kanssa, vaihtelu tekee hyvää molemmille.
Miksi sitten olette naimisissa? En minä ainakaan ajattele avioliittoa kahden hyvän ystävyksen liittona (juujuu, kyllä puolisoitten pitää ystäviäkin olla), vaan jonain ihan muuna... Ja vaikka hyvin harva on sen yhden ja ainoan kanssa koko ikänsä niin en lähtisi yleistämään ettei sellaista koskaan tapahdu tai ettei se ylipäätään ole mahdollista.
Jos olen ymmärtänyt koko avioliiton idean väärin on ruvettava ajamaan moniavioisuutta Suomessakin, sen verran monta aviokumppania on sitten jonossa!
Jos olen ymmärtänyt koko avioliiton idean väärin on ruvettava ajamaan moniavioisuutta Suomessakin, sen verran monta aviokumppania on sitten jonossa!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mikä ihme tää lääkärijuttu on? Olen kerran aikaisemminkin tavannut naisen, joka haki vain ja ainoastaan lääkäriä (tosin miestä). Oli itse töissä sivuavalla alalla, ilmeisesti lääkärit sitten on tosi kingejä niissä piireissä. Joo, ja yksi toinen nainen ilmoitti kelpuuttavansa vain lakimiehen miehekseen...
Ettei olisi vaan tullut luettua liikaa Patricia Cornwellia kun naispuolisesta oikeuslääkäristä haaveilet... Noh, vitsi vitsinä, kai sitä voi olla kaikenlaisia kriteerejä.
Ettei olisi vaan tullut luettua liikaa Patricia Cornwellia kun naispuolisesta oikeuslääkäristä haaveilet... Noh, vitsi vitsinä, kai sitä voi olla kaikenlaisia kriteerejä.
Eeei. Itse olin ollut töissä oikeuslääketieteellisessa laitoksessa, ja kun täällä töitä ei ole, ei ystäviä Kuusamossa- niin iski vaan kovaa kaipuu, kun mä tulin aina hyvin juttuun niihen patologien ja oikeuslääkäreiten kanssa. Oli samoja juttuja, ja kaikki. Täällä on kaikki niin vierästä. Niissä Kuusamolaisissa ihmisissä puuttuu sellainen "sähkö"- tai kuinka sanotaan. Mielenkiinto, intohimo jonkun alan kohtaan. Ne ihmiset täällä eivät ole kovin kunniahimoisia, vaan sellaisia vaisuja..
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Siis tarvitseeko Tirskis sinun keskustella lääketieteen asioista lähes pelkästään? Kyllä siellä Kuusamossakin on varmasti ihmisiä, jotka hyväksyvät miehekkyytesi ja kiinnostuksen naisiin. Myös oluenystäviä varmasti sieltä löytyy ja pienessä kaljassa ihmiset kyllä puhuvat. Tuskin siellä jokainen ihminen sinua pois pöydästä ajaa jos kaljasi kanssa menet istuskelemaan ja haet juttuseuraa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
No, ei. Olin käynyt monesti siellä baarissa, vain kaikki ne olivat: työttömät, maatalouslomittajia, poromiehiä, lasten hoitsuja....se ammatti ja status kyllä paistaa siitä ihmisestä. Kaveri voi olla mies tai nainen- ei ole väliä- mutta pitää olla kiinnostavaa. Kun sanoin joskus Rukalle tulevat turistit ovat ok, mutta he lähtevät aina viikon sisällä.
Kuopio- se on aivan eri juttu. Sieltä löytyy prima-porukkaa, mutta miten pohjoisemmaksi menen, sitten valikoima muuttuu huonompaan suuntaan. Päitsi Tromsö, Tromsö on hyvä paikka, vaikka on pohjoisessa.
Kuopio- se on aivan eri juttu. Sieltä löytyy prima-porukkaa, mutta miten pohjoisemmaksi menen, sitten valikoima muuttuu huonompaan suuntaan. Päitsi Tromsö, Tromsö on hyvä paikka, vaikka on pohjoisessa.