henkilökohtainen kysymys...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tirskis kirjoitti:No, ei. Olin käynyt monesti siellä baarissa, vain kaikki ne olivat: työttömät, maatalouslomittajia, poromiehiä, lasten hoitsuja....se ammatti ja status kyllä paistaa siitä ihmisestä. Kaveri voi olla mies tai nainen- ei ole väliä- mutta pitää olla kiinnostavaa. Kun sanoin joskus Rukalle tulevat turistit ovat ok, mutta he lähtevät aina viikon sisällä.
Kuopio- se on aivan eri juttu. Sieltä löytyy prima-porukkaa, mutta miten pohjoisemmaksi menen, sitten valikoima muuttuu huonompaan suuntaan. Päitsi Tromsö, Tromsö on hyvä paikka, vaikka on pohjoisessa.
Kuulostat siltä, että halveksit noita ihmisryhmiä. Itse kuitenkin olet käsittääkseni työtön? Olisiko aika laskea vähän sitä kuuluisaa rimaa ja tyytyä ihan tavallisten ihmisten seuraan. Persoonia löytyy jokaisesta ammattiryhmästä, työttömistä ja eläkeläisistä. Miten sinun status paistaa sitten? Korkeastikoulutettu bi-seksuaalinen lääkäri kuulostaa henkisesti keskenkasvuisen ihmisen fantasialta, jos ei pysty näkemään hyvää muissakin ryhmissä. Etsit priimaa, mutta itse et tällä hetkellä ainakaan ole yhteiskunnalliselta statukselta "priimaa". Kuulostaa ylimielisen ihmisen puheelta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Siru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Siru »

Tirskis kirjoitti:työttömät, maatalouslomittajia, poromiehiä, lasten hoitsuja....se ammatti ja status kyllä paistaa siitä ihmisestä.
*putos tuolilta* :lol:
Mä voin tuoda sun eteen neljä ihmistä ja olen varma, ettet tasan tarkkaan tule löytämään sieltä erikseen edes sitä maatalouslomittajaa.
Sanot itseäsi suvaisevaiseksi ja vaadit sitä muilta, mutta oma "arvokkuutesi" ei kelpuuta kyseisen ryhmien edustajia edes naapuripöytään?
*repskops*
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Se ei ole totta. En ole ylimiellinen! Vaan etsin jonku, joka on samanl harrastukset. Myös opiskelijat. Olisin iloinen kun täältä löytyisi opiskelija joka haluaa alalle.
Tirskis
Neuvoja-Jack

Täällä on todella vaikea löytää jonkun kenen kanssa svengasi. Myös sen takia haluan muutta isoimman kaupunkiin. Ja matkustan aika paljon vaikka Savossa, kun täällä erakkoituu.
Tengu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tengu »

Tirskis kirjoitti:Savossa, kun täällä erakkoituu.
Sinusta on pikkuhiljaa tulossa savolainen :P Tervetuloa kööriin.
Torture is best at bedtime.
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

Tirskis, sulta menee nyt ammatit ja harrastukset vähän sekasin. Ammatti on se, mitä toimitellaan, jotta saadaan rahaa ja työpaikoilla ei yleensä kauheasti keretä seurustelemaan, ainakaan kovin syvällisesti, ja harrasteet on sitten niitä, mitä tehdään vapaa-ajalla, ne kyllä harvemmin liittyy ammattiin, oli se sitten lääkäri, maatalouslomittaja tai joku muu. :D

Jos sä baarissa tapaisit jonkun kivan ihmisen, ja unohtaisit ensi kättelyssä kysyä ammattia ja asemaa, huomaisit tulevanne mukavasti juttuun, tapailisitte muutaman viikon, kunnes muistaisit kysyä sitä ammattia, niin kuinka reagoisit, kun vastaus olisi työtön/raksa-apulainen/maatalouslomittaja jne.? Hiipuisiko sun mielenkiinto tähän ihmiseen?

En koskaan ole Kuusamossa käynyt, mutta uskon siellä elävän tätä samaa kansaa kun muuallakin suomessa. Olisko sulla vähän väärä lähestymistapa ihmisiin, jos et yhtään sellaista ole löytänyt, jonka kanssa tulisit juttuun?
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

sorsake kirjoitti:Olin taannoin erään hieman boheemin hyväntekeväisyysjärjestön vapaaehtoisena. Siellä asiaan kuului, että lähes kaikki olivat omien sanojensa mukaan ainakin vähän biseksuaalisia (vaikka eivät koskaan olisi tehneet mitään saman sukupuolen kanssa). Tämäkin on mielestäni ok, vaikka olikin vähän teennäistä. Mutta muistan valitettavasti, että jotkut näistä muka-vapaamielisistä suhtautuivat vähättelevästi ihmisiin, jotka olivat "vain heteroita". Ehkä kyseessä oli nuoruus ja tyhmyys, tiedä häntä.
^Aivan samanlaisia kokemuksia täällä. Olen heilunut jos jonkinlaisella huuhaa-taidealalla ja suurinpiirtein 75% niillä olevista tai niille opiskelevista nuorista on (ainakin olevineen) niin biseksuaalisia. Ja niin ahdasmielisiä usein silti - tuo bi-juttu vaan on niiden joku muoti-ilmiö.

Kaverikin seurusteli yhden tällaisen bi-kundin kanssa vähän aikaa sitten ja jätkällä oli 27 ikää eikä minkäänlaisia mies-kokemuksia, mutta oli kuitenkin bi. En siis sano, että välttämättä pitäisi harjoittaa sitä seksuaalista suuntautumistaan just sillä hetkellä ja siinä elämäntilanteessa, mutta jotenkin tuosta kundista näki, että hänen mielestään oli todella cool olla bi ja ilmoitti siksi olevansa.

Itse täällä tavallinen ja tylsä hetero.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Tirskis kirjoitti:Mulle aivan sama, mistä ihminen tulee, mutta tärkeä on että on kiinnostavaa, mielenkiintoinen, värikas ja persoonallinen.

Ja kunhan ei ole Kuusamosta eikä työtön, maatalouslomittaja, poromies eikä lastenhoitaja. Sen sijaan pitää olla oikeuslääkäri tai patologi. Mielellään tromsöläinen tai sydän-Savosta. Kissoja, olutta ja kunnon makkaraa (ei suomalaista) pitää rakastaa. Lidlin asiakkuus on plussaa. Ja suvaitsevainen, sitä pitää olla, että on yhteinen asenne kanssaihmisiä kohtaan!

Alan pikku hiljaa ihan tosissani ihmettelemään mikset löydä seuraa! :?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tirskis
Neuvoja-Jack

Ei se tarvitse niin olla. Vain mulla on myös huonot kokemukset.
Esim. kerran olin tavanut baarissa yhden ent. vanhusten hoitajan, nyt työttömän. Hän oli minusta kiinnostunut, mutta paljon vanhempi kun mä. Sanoin ok, tulimme mun kotiin, hän oli jo aika kännissä, kotona juomme vähän wiskyä- hän oli jo päihtynyt ja koko ilta ainakin 5 tuntia puhunut vanhusten hoitaamisessa, sitten örvelsi, sitten halusi "rakastella"- haisi aika paljon viinalle, ja sitten sammui...
Toista kertaa olimme tavanneet ja taas sama juttu. Nyt, vaikka hän aina tervehtii ja kutsuu mut kotiin, niin en ole hirveesti kiinnostunut. Kun aina juo niin paljon, ja koko ajan puhuu siitä vanhuksista, ja hoito-työstä. Se on joku ammatti-kompleksi. Hän ei ole enää hoitajana, mutta ne jutut jäävät päälle.

Nii, kun sitten tavan jonkun ihanan, mukavan patologin- ongelma on vain että asuu satojen tai tuhansien kilometrien päästä...niin se vaan on.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Yhdestä ja samasta aiheesta kännissä jauhavat on justiin sitä seuraa jota minäkin vältän. En kestä sitten yhtään pelkästään "kuunnella" toisen koiraharrastuksesta tai parisuhdeongelmista, duuneista jne, jos iltaa istutaan. Toinen pitää osata ottaa huomioon ja jos ei osaa, yleensä häippäsen aika pikaseen.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Niih ja se hlökohtainen kysymys on, että kumman kaa vietät mieluummin iltaa ja juttelet työasioista: vanhustenhoitajan vai patologin?

Ota Tirskis mustalainen ryyppykaveriksi, niin ei tarvitse jutella työasioista :D
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Voisin kyllä keskustella koko illan murhista ja kadonneista..Vaikkapa patologin tai miksei aiheeseen "perehtynyt" mustalainen tai "hoitajakin" kävisi juttuseuraksi!
Josta tulikin mieleeni, että syksyllä tulet kyllä Loka turisemaan tänne Tampereelle! :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Hetero. Valitettavasti, homona näet olisi paljon helpompaa kun ei tarvitsisi yrittää ymmärtää naisia tai heidän oikkujaan.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:Hetero. Valitettavasti, homona näet olisi paljon helpompaa kun ei tarvitsisi yrittää ymmärtää naisia tai heidän oikkujaan.
Ei tuollainen naistenhalveksija voi kohdella hyvin naisia. Miten ihmeessä sä voit olla kiinnostunut naisista kun ne on niin kamalia JA VAARALLISIA (ties vaikka sutkin kohta joku nainen raiskais) eikä edes armeijaan niiden ole pakko mennä?

Itse vastaan, että hetero olen ja arvostan miestäni (ja muutamaa muutakin miestä :lol: )
Tirskis
Neuvoja-Jack

[quote="Doctor Lecter"]Niih ja se hlökohtainen kysymys on, että kumman kaa vietät mieluummin iltaa ja juttelet työasioista: vanhustenhoitajan vai patologin?

Tietysti, että valitsisin patologin, ilman muutta. Aivan sama, onko mies tai nainen- kun vaan löytyisi sellainen täälläkin.
Vastaa Viestiin