taavetti kirjoitti: Ma Heinä 03, 2023 3:28 pm
Moi Annis! Annaanna on eräs harvoista terveen järjen ja edes jonkinlaisen luetun ymmärtämisen tajuavista hahmoista tällä foorumilla. Arvostan. Erimielisyyksiä on ollut eteenkin Ulvila-casen syyllisestä, mutta muutoin ANNA PALAA!
Hei vaan semihörhö!
Kiitos kannustuksesta.
Heinähattunako edelleen tissutellessasi sitä Niiliä kuuntelet, vai oletko päässyt elämässäsi yhtään eteenpäin
Pasifisti taidat edelleen olla, etkä joukkoja edestä suostu johtamaan. Pehmoselkärankareumaksiko sellaista vaivaa nimitetään.
Yksi sonni on edesmennyt, Valhalla on vainaa, mutta reinkarnaationa täällä vielä yrittää sönköttää jotakin Auerin syyllisyydestä

. Sirpan sain aikoinaan niin hermostumaan, ettei ollut ennen sellaista kokenut ja siitä olen pahoillani.
Turunmurre piipahti palstalla serijutun tilanteen tullessa julkisuuteen, kyllä muuten ilahdutti viestinsä.
Pahimmat intohimot laimenneet; meno on ala-arvoista saitilla, kirjoittajat enimmäkseen aivottomia pellejä.
Perhepiirissään raiskattujen lasten henkilöllisyyden selvittelijät viimeksi eniten vituttaneet.
Ton radikalisoituneen äärioikeiston kanssa en aio hellittää, voitto ja kunnia on oleva suvakkifoorumin!
Yksi kerrallaan ja niin edelleen...
Joo tuon Ulvilan olen katsonut loppuun, en ole viitsinyt edes lukea lavialaisen eläkeläisukkelin ketjua, kirjasta puhumattakaan. Näyttää haastattelun mukaan väittävän asioita todeksi ihan vaan jollakin perstuntumallaan
Me taidettiin molemmat tajuta sen lasten serijutun valheellisuuden alkumetreillä.
En aio olla jatkossakaan mikään airut tai viihdyttävä nikki, ihan satunnaisesti ja huvikseni kirjoittelen. Ja kuten olen ennenkin todennut, tässä seurassa on helkatin helppo loistaa älyllisesti. Semihörhöjenkin.