Miten saisin selville prepaid-liittymästä lähetetyn viestin

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
ketsku
Christopher Lorenzo

Miten saisin selville prepaid-liittymästä lähetetyn viestin

Viesti Kirjoittaja ketsku »

lähettäjän? Meillä tuli töissä pomolle omituinen tekstiviesti prepaidliittymästä ja nyt koko työyhteisö kohisee ja miettii syyllistä. Olisi aika mukavaa onkia selville kuka se oli :) En usko, että tää naikkonen on ruvennut mitään puhelimia sen enempää vaihtelemaan joten jäisi varmaan kiinni jos tuon koodin saisi jostain. Mutta tietenkään tähän ei voi mitään poliisia sotkea. Voinko siis tehdä jotain?
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

IMEI-koodi on itse puhelimessa, joten sinun pitäisi pölliä se. Lisäksi tarvitsisit kuitenkin tiedon viestin lähettäjän koodista operaattorilta, jonka saa vain poliisi. Joten ei taida onnistua ilman polliisia.
Every ship must sail a world.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Juurikin noin kuinka ABC sanoi,poliisin avulla saa kyllä selville,mutta tuskinpa poliisi alkaa asiaa tutkimaan yhden omituisen viestin takia jos siinä ei ole mitään henkeentai terveyteen liittyvää uhkausta. Tuskin edes silloin jos kyseessä vain yksi viesti.
One,two,fuck you!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Naisvaltainen työpaikka? :D
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

No voiko olla mahdollista, että viesti on tullut vahingossa pomosi numeroon? Jos ei, miksette vain yksinkertaisesti ota oman numeron lähetystä pois päältä ja soita prepaid-liittymän numeroon?
Tuani ekstiä

...

Viesti Kirjoittaja Tuani ekstiä »

höpö höpö, ei edes poliisi pysty vielä selvittämään prepaid-liittymiä. Tiedän tä män 100% varmasti työni puolesta.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Howler kirjoitti:No voiko olla mahdollista, että viesti on tullut vahingossa pomosi numeroon? Jos ei, miksette vain yksinkertaisesti ota oman numeron lähetystä pois päältä ja soita prepaid-liittymän numeroon?

Juuri näin! :)
Tai hommaa itse prepaid-liittymän ja soittelee numeron kanssa, niin kyllä se uteliaisuuttaan vastaa. :P :wink:
Bombay
Adrian Monk

Re: ...

Tuani ekstiä kirjoitti:höpö höpö, ei edes poliisi pysty vielä selvittämään prepaid-liittymiä. Tiedän tä män 100% varmasti työni puolesta.
Pystyy, jos:

A. Prepaid on rekistöröity
B. Prepaidia on käytetty omasta kännykästään
C. Poliisit kuuntelee prepaidia ja tunnistaa jutuista/äänestä henkilön
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tuani ekstiä kirjoitti:höpö höpö, ei edes poliisi pysty vielä selvittämään prepaid-liittymiä. Tiedän tämän 100% varmasti työni puolesta.
:lol: Joo-o... 100% varma "tieto".
Olin juuri sanomassa samaa mitä Bombay kerkesikin tuossa jo tuumailla.
Poliisi ei pysty selvittämään fiksun konnan käyttämän prepaidin käyttäjää, mutta ääliöt kykenee sössimään helponkin asian todella monella eri tavalla.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Tuani ekstiä kirjoitti:höpö höpö, ei edes poliisi pysty vielä selvittämään prepaid-liittymiä. Tiedän tä män 100% varmasti työni puolesta.
Kyllä pystyy,helposti.
One,two,fuck you!
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

prepaidin ku rekisteröi ni ei sitä omalla nimellään tarvi rekata että puheajan saa, kysykää 020202 david hasselhoffia..... ja toi imei koodiki ni ei siitä tiä kenen puhelin se on jollei oo ilmottanu sitä mihinkää paitti selvitellä puhelujen kautta kuka on soitellu ja mihin.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Tuani ekstiä

...

Viesti Kirjoittaja Tuani ekstiä »

No just. Olen häpeäkseni nrotiedustelussa töissä ja virkavallan edustajat koittaa selvittää rekisteröimättömiä prepaidia päivittäin, joten tiedän, mistä puhun.

Puheaikaa saadakseen ei tarvi rekisteröityä. Kannattais ottaa asioista selvää, ennen ku alkaa vittuilemaan tyyliin tmk ja mike manner.
Eppu74
Hetty Wainthropp

Re: Miten saisin selville prepaid-liittymästä lähetetyn vies

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

ketsku kirjoitti:En usko, että tää naikkonen on ruvennut mitään puhelimia sen enempää vaihtelemaan
Tuskin olisi poliisille suurikaan ongelma selvittää mitä kaikkia sim-kortteja ko puhelimessa on käytetty.
Bombay
Adrian Monk

Tuani ekstiä kirjoitti:No just. Olen häpeäkseni nrotiedustelussa töissä ja virkavallan edustajat koittaa selvittää rekisteröimättömiä prepaidia päivittäin, joten tiedän, mistä puhun.

Puheaikaa saadakseen ei tarvi rekisteröityä. Kannattais ottaa asioista selvää, ennen ku alkaa vittuilemaan tyyliin tmk ja mike manner.
Miten voit olla varma että kyseessä on varmasti virkavallan edustaja? Näkeekö numerotiedustelun työntekijät puhelimen IMEI:n mistä tiettyä prepaid-liittymää on käytetty? Ei tarvitse rekistöröityä mutta pystyy rekistöröimään.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tuani ekstiä kirjoitti:No just. Olen häpeäkseni nrotiedustelussa töissä ja virkavallan edustajat koittaa selvittää rekisteröimättömiä prepaidia päivittäin, joten tiedän, mistä puhun.

:lol: Kylläpä sulla on taas putkimainen kuva tästä setistä... Mutta se takia sinä oletkin nrotiedustelussa töissä ja ne dekkarin hommat hoitaa joku muu.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin