4v. pojan törkeä kuolemantuottamus 8.6.2023 Joensuu, äidille ja isäpuolelle ehdotonta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Jokukukavaan
Agentti Scully

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittu

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Lapsen kohtaloksi on voinut koitua välinpitämättömyyden lisäksi kielimuuri. Tosi vaikea on tehdä ilmoituksia viranomaisille, jos on yhtään suomen kielen kanssa haasteita.

Voisin väittää, että joku esimerkiksi itsekin huumeista ja rikollisuudesta kunnostautunut vanhempi/vanhemmat olisivat huomanneet perheen tilanteen ja saaneet vietyä huolen todellisena eteenpäin lastensuojeluun ja poliiseille.

Kuka kehtaa astua esiin kuultuaan lapsen huutavan joka aamu puoli tuntia ainakin äitiä putkeen eikä ole varmistanut onko lapsella kaikki hyvin?!?
Touhupuntti
Rico Tubbs

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittu

Viesti Kirjoittaja Touhupuntti »

Mä mietin vieläkin sitä mun esittämää syyhyöunkkia teoriaa. Se tekee ihoon kutisevia jälkiä, leviää päiväkodissa ja vaatii koko perheen hoidon (käsittäkseni) ja ainakin vuodevaatteiden ja muiden pesun ym puhdistuksen. Voinut olla triggeri jos lapsi raapinut ihoa ja ajateltu et helvetti sitä ei saa viedä edes hoitoon tossa kunnossa, ja lääkkeet ym ostettava ja otettava yhteys neuvolaan jne. Et koitettu jotenkin hoitaa itse siinä tilanteessa kun järki mennyt noilla aikuisilla totaalisesti. Sitä ollut alakoulussa ja päiväkodeissa kevään mittaan paljon liikkeellä.
sivusta_seuraaja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:54 pm Mä mietin vieläkin sitä mun esittämää syyhyöunkkia teoriaa. Se tekee ihoon kutisevia jälkiä, leviää päiväkodissa ja vaatii koko perheen hoidon (käsittäkseni) ja ainakin vuodevaatteiden ja muiden pesun ym puhdistuksen. Voinut olla triggeri jos lapsi raapinut ihoa ja ajateltu et helvetti sitä ei saa viedä edes hoitoon tossa kunnossa, ja lääkkeet ym ostettava ja otettava yhteys neuvolaan jne. Et koitettu jotenkin hoitaa itse siinä tilanteessa kun järki mennyt noilla aikuisilla totaalisesti. Sitä ollut alakoulussa ja päiväkodeissa kevään mittaan paljon liikkeellä.
Sitä on aina liikkeellä, mutta miten ajattelet sen liittyvän tähän tapaukseen?
sivusta_seuraaja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

Jokukukavaan kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:54 pm Lapsen kohtaloksi on voinut koitua välinpitämättömyyden lisäksi kielimuuri. Tosi vaikea on tehdä ilmoituksia viranomaisille, jos on yhtään suomen kielen kanssa haasteita.

Voisin väittää, että joku esimerkiksi itsekin huumeista ja rikollisuudesta kunnostautunut vanhempi/vanhemmat olisivat huomanneet perheen tilanteen ja saaneet vietyä huolen todellisena eteenpäin lastensuojeluun ja poliiseille.

Kuka kehtaa astua esiin kuultuaan lapsen huutavan joka aamu puoli tuntia ainakin äitiä putkeen eikä ole varmistanut onko lapsella kaikki hyvin?!?
Kellä on suomenkielessä haasteita?
Touhupuntti
Rico Tubbs

sivusta_seuraaja kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:59 pm
Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:54 pm Mä mietin vieläkin sitä mun esittämää syyhyöunkkia teoriaa. Se tekee ihoon kutisevia jälkiä, leviää päiväkodissa ja vaatii koko perheen hoidon (käsittäkseni) ja ainakin vuodevaatteiden ja muiden pesun ym puhdistuksen. Voinut olla triggeri jos lapsi raapinut ihoa ja ajateltu et helvetti sitä ei saa viedä edes hoitoon tossa kunnossa, ja lääkkeet ym ostettava ja otettava yhteys neuvolaan jne. Et koitettu jotenkin hoitaa itse siinä tilanteessa kun järki mennyt noilla aikuisilla totaalisesti. Sitä ollut alakoulussa ja päiväkodeissa kevään mittaan paljon liikkeellä.
Vanhan narkkien ötököitä ihon alla touhun kautta et ne elukat poltetaan vaikka tässä tapauksessa ettei tarvitse mennä sairaalaan tai neuvolaan ja muuta hoitorumbaa. Myönnän osykoosit tulilla tän sairaan rikoksen vuoksi. Mut mistäpä näistä tietää
Touhupuntti
Rico Tubbs

Jokukukavaan kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:56 pm
Ei helvetti, nyt taas 🙈🙈🙈
Mikä sinusta on riittävä motiivi mahdollisesti murhata oma 4-vuotias lapsi jonka olet synnyttänyt maailmaan kaiken sen kivun kautta? Kerropa onko joku mistään näistä töasö ketjun 80 sivusta esitetystä teoriasta osoitettu vielä poissuljetuksi. Ainut et ehkä se, ettei vangittaisi murhasta epäiltynä jos vapautetaan äänensävyni ei on toinen mutta nyt mietin mikä nuo palovammat aiheutti. Kerropa meille mikä on sinun teoriasi kun noin naurattaa
Ludmina
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludmina »

Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 10:04 pm
Vanhan narkkien ötököitä ihon alla touhun kautta et ne elukat poltetaan vaikka tässä tapauksessa ettei tarvitse mennä sairaalaan tai neuvolaan ja muuta hoitorumbaa. Myönnän osykoosit tulilla tän sairaan rikoksen vuoksi. Mut mistäpä näistä tietää
OMG
ehkä pikku tauko paikallaan..
(Itse muuten näen tuon käden edelleen poltettuna, mutta sama se sille, en muuten kyllä tätä keskustelua jatka)

Mutta ehkä kamalinta ettei näistä tiedä, mutta toisaalta kaikki lääkkeet maksaa sossu kuitenkin niin niitä ei tarvitse ostaa ”omilla” rahoilla ja tarkoitan tällä nimenomaisesti omaa käyttörahaa, mikä jää käytettäväksi vuokrien ym. Pakollisten menojen jälkeen, vaan lääkkeet ostetaan sossun maksamalla maksusitoumuksella
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:43 pm Täällä oli aiemmin kommenttia satanismi-ihannoinnista niin fb tälläinen kuva.. käteen maalattu tollainen risti.. "cool". Kuvaa kun suurentaa siellä istuu joku kaljupää vissiin paskalla tai jotain

IMG_20230615_134154.jpg
Punamusta tukka myös liittyy satanismissa rituaaleihin, joissa uhrataan ja vuodatetaan verta.
Touhupuntti
Rico Tubbs

Ludmina kirjoitti: To Kesä 15, 2023 10:18 pm
Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 10:04 pm
Vanhan narkkien ötököitä ihon alla touhun kautta et ne elukat poltetaan vaikka tässä tapauksessa ettei tarvitse mennä sairaalaan tai neuvolaan ja muuta hoitorumbaa. Myönnän psykoosit tulilla tän sairaan rikoksen vuoksi. Mut mistäpä näistä tietää
OMG
ehkä pikku tauko paikallaan..
(Itse muuten näen tuon käden edelleen poltettuna, mutta sama se sille, en muuten kyllä tätä keskustelua jatka)

Mutta ehkä kamalinta ettei näistä tiedä, mutta toisaalta kaikki lääkkeet maksaa sossu kuitenkin niin niitä ei tarvitse ostaa ”omilla” rahoilla ja tarkoitan tällä nimenomaisesti omaa käyttörahaa, mikä jää käytettäväksi vuokrien ym. Pakollisten menojen jälkeen, vaan lääkkeet ostetaan sossun maksamalla maksusitoumuksella
Ei vaan omaan järkeen käy millään perusteella ajatus et ajatus oman lapsensa murhasta epäillyksi. Tauko kieltämättä paikallaan, vaikka psykoosi nyt vähän kuin kevennys, mut oikeasti on sellainen olo mitä paskaa tuo viaton lapsi on joutunut elämänsä aikana kokemaan ja oäivökotihetket olleet tyyliin ainoita ilonaiheita.t. äiti lapsilleen
Viimeksi muokannut Touhupuntti, To Kesä 15, 2023 10:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Inanna
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Inanna »

Spekuloin hieman muutamalla omaan korvaani särähtäneellä asialla, täälläkin jo linkitetystä poliisin tiedotustilaisuudesta toimittajille.

1. Poliisi aivan selväsanaisesti kertoi, että palovammat olivat laaja-alaiset. Tarkensi toimittajalle vielä, että "sellaiset ettei näin pieni lapsi niistä selviä".

2 Olisiko tämä voinut ola tapaturma ? Poliisin mukaan kaikkea tutkitaan, mutta lapsen saamat vammat kyllä liittyvät tähän murhaan.

3. Aikajana ? Minkäaikaisia pahoinpitelynjälkiä lapsesssa oli ? Siihen vastasi näin " On tuoreitakin."

4. Lapsi oli nähty hengissä varmuudella 7.6. poliisin mukaan.

5. Häkeen soitti mies, ei äiti 8.6. klo 8.20

Itselleni tuli tästä toiminnasta mieleen, että onko mahdollista, että ukko ei edes tiennyt lapsen kuolleen, ennenkuin aamulla. Ja heti siitä teki soiton. Että äiti yksin olisi edellisenä iltapäivänä / iltana murhannut pojan noin raa`asti. Aineissa raivostunut lopullisesti. Ja että tämä hänen lapsen pahoinpitelynsä oli eskaloitunut pidemmällä ajalla, tullut aivan tavaksi huutaa ja pahoinpidellä poikaa monin tavoin ja laiminlyödä perusteellisesti.Nyt hullulla sitten meni yli.

Ukko tiesi muijansa tavat ja taipumukset, muttei ihan murhaa uskonut ja siksi soitti häkeen.

Tämä viittaisi, etteivät hirveän yksissä tuumin ehkä olleet asialla...jos nimittäin olisivat olleet, niin varmaan ensin olisivat yrittäneet hävittää ruumiin ja kehitellä siitä eteenpäin jotain.

Missäköhän "kunnossa" kumpainenkin oli pidätyshetkellä ? Naapurin mukaan tämä äiti olisi ollut pihalla ja huutanut jotain mistä ei saanut selvää ja mies sisällä. RIita häkeen soittamisesta ?

Ainakaan tämä ei suunnitelmalliselta murhalta vaikuta, mutta mistäpä sitä nistien suunnitelmista koskaan tietää...

Niin vastenmielinen kuvatus kuin tuo kehari mohikaani ukko onkin, niin kuka tietää vaikka syytön murhaan...
jepumoi
Alokas

Viesti Kirjoittaja jepumoi »

hipsulainen kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:51 pm https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009658795.html

Joensuun 4-vuotiaan murhasta epäillyn entinen naapuri kuuli asunnosta raastavia ääniä – ”Saattoi mennä puolikin tuntia”
:
:
Olen todistanut juurikin näitä samoja tapahtumia, kun niitä häkepuheluita tehnyt. Meininki oli juuri niin jäätävää mitä aiemmissa viesteissäni olen kertonut. Ja "äiti älä lyö" huuto on juurikin niin totta, vaikka täällä senkin todenperäisyyttä ollaan kyseenalaistettu.

Lainausta lyhennetty reippaasti
-NILS-
Touhupuntti
Rico Tubbs

Inanna kirjoitti: To Kesä 15, 2023 10:26 pm Spekuloin hieman muutamalla omaan korvaani särähtäneellä asialla, täälläkin jo linkitetystä poliisin tiedotustilaisuudesta toimittajille.

1. Poliisi aivan selväsanaisesti kertoi, että palovammat olivat laaja-alaiset. Tarkensi toimittajalle vielä, että "sellaiset ettei näin pieni lapsi niistä selviä".

2 Olisiko tämä voinut ola tapaturma ? Poliisin mukaan kaikkea tutkitaan, mutta lapsen saamat vammat kyllä liittyvät tähän murhaan.

3. Aikajana ? Minkäaikaisia pahoinpitelynjälkiä lapsesssa oli ? Siihen vastasi näin " On tuoreitakin."

4. Lapsi oli nähty hengissä varmuudella 7.6. poliisin mukaan.

5. Häkeen soitti mies, ei äiti 8.6. klo 8.20

Itselleni tuli tästä toiminnasta mieleen, että onko mahdollista, että ukko ei edes tiennyt lapsen kuolleen, ennenkuin aamulla. Ja heti siitä teki soiton. Että äiti yksin olisi edellisenä iltapäivänä / iltana murhannut pojan noin raa`asti. Aineissa raivostunut lopullisesti. Ja että tämä hänen lapsen pahoinpitelynsä oli eskaloitunut pidemmällä ajalla, tullut aivan tavaksi huutaa ja pahoinpidellä poikaa monin tavoin ja laiminlyödä perusteellisesti.Nyt hullulla sitten meni yli.

Ukko tiesi muijansa tavat ja taipumukset, muttei ihan murhaa uskonut ja siksi soitti häkeen.

Tämä viittaisi, etteivät hirveän yksissä tuumin ehkä olleet asialla...jos nimittäin olisivat olleet, niin varmaan ensin olisivat yrittäneet hävittää ruumiin ja kehitellä siitä eteenpäin jotain.

Missäköhän "kunnossa" kumpainenkin oli pidätyshetkellä ? Naapurin mukaan tämä äiti olisi ollut pihalla ja huutanut jotain mistä ei saanut selvää ja mies sisällä. RIita häkeen soittamisesta ?

Ainakaan tämä ei suunnitelmalliselta murhalta vaikuta, mutta mistäpä sitä nistien suunnitelmista koskaan tietää...

Niin vastenmielinen kuvatus kuin tuo kehari mohikaani ukko onkin, niin kuka tietää vaikka syytön murhaan...
Oon aatellut kans et hyvä että edes joku perheestä soitti 112. Ne vammat tuskin on puhelua ennen tulleet, mene ja tiedä, mutta mut pieni hivenen arvostus edes tälle isäpuolelle että on soittanut 112 tapauksen yksityiskohtia tietämättä
Ludmina
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludmina »

En tiedä miksi mutta itse taas pelkään/epäilen että ovat tappaneet lapsen ja yrittäneet hävittää ruumiin joko polttamalla, uunissa tai jollain aineella.
Isäpuoli sitten todennut ettei tästä mitään tule ja soittanut häkeen.
Voihan se olla että päiväkodista ollaan soitettu onko lapsi tulossa hoitoon tms..
sitten on vain pakko ollut luovuttaa..

Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Touhupuntti
Rico Tubbs

Ludmina kirjoitti: To Kesä 15, 2023 10:33 pm En tiedä miksi mutta itse taas pelkään/epäilen että ovat tappaneet lapsen ja yrittäneet hävittää ruumiin joko polttamalla, uunissa tai jollain aineella.
Isäpuoli sitten todennut ettei tästä mitään tule ja soittanut häkeen.
Voihan se olla että päiväkodista ollaan soitettu onko lapsi tulossa hoitoon tms..
sitten on vain pakko ollut luovuttaa..
Hyvä huomio tuo päiväkoti tuossa. Aamupalan esimerkiksi voinut loppua ja ihmetelty kun ei siihen mennessä ole tullut jne. kellonaika arkena sopisi siihen aikatauluun

Lainaustorni lyhennetty
-NILS-
hmrp
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja hmrp »

Juliet Jones kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:47 pm https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009658795.html

Joko tämä x-naapureiden avoimesti nimillään ja kasvoillaan kerrottu oli täällä?
Kuva on ainakin Rantakylänkatu 11 B edestä otettu. Siellä ilmeisesti Sergei asuu nyt ja Muusa asunut ennen Riihisärkänkatua. Erittäin tuttu piha, B ja F tuttuja paikkoja. Aina välillä 11:n eri asunnoissa asustelee narkkeja tai puleja, joita häädetään pois. Joku keissi tais päästä E-rapusta joskus Poliisit-sarjaankin. Vai olikohan just B? Pitäis katsoa sillä silmällä kaikki vanhat Joensuu-pätkät, tiiä ketä tuttuja siellä näkyis... Omistusasuntoja nuo Rantakylänkatu 11, ei kaupungin kämppiä.
Viimeksi muokannut hmrp, To Kesä 15, 2023 11:34 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Vastaa Viestiin