Kalle-Ville kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:24 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:41 pm
joensuun lapsenmurha, ammattilainen osallistuu keskusteluun:
narkkauspro kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:12 pm
en muista
Se koko ketju on paskottu niin älyttömillä faktat sivuuttavilla viesteillä, joissa on kirjoittajien omat tunteet mukana, etten ole sinne viitsinyt enää sen vuoksi kirjoittaa mitään.
Toivottavasti keskustelu siellä tulisi menemään jossakin vaiheessa edes vähän parempaan suuntaan, kun tapahtumista tulee lisää tietoa.
Sama mulla.
Naurattaa ja vituttaa ihmisten tyhmyys. Tänne rekkautumisern pitäisi vaatia luku- ja kirjoitustesti, testi luetun ymmärtämisrstä ja loogisesta päättelystä. Jos ei läpäise, joutuu tyytymään bain palstan lueskeluun. Alaikäraja palstalle voisi olla 40v. Tunnerunkkaus ja hymiöt vähenisivät kummasti.
Ko. Ketjusta on tullut tunnetunkkarien runkkumateriaalia, pojan kuolemalla kiihotettaan omia tunnetiloja, ei vatkata tattia, vaan omia tunteita, kauhistellaan ja jeesustellaan kuinka pitää omaa penskaa halia.
Se mikä myös naurattaa myös, on mammojen narsistinen oman elämän tunkeminen ketjuun. Hyvä jos postauksen alussa on sana tai pari aiheesta ja loppuvuodatus oman lapsen ominaisuuksista ja kehuja kuinka hyvä äiti itse on.
Vaikka poika on murhattu nämä pellet peilaavat omaa elämäänsä tapaukseen "koska meidän lapsi sitä ja tätä, niin se on näin uhrinkin kohdalla". Oma kokemus ei ole yleispätevä totuus.
Että tavallaan kun ei yhtään pystytä objektiivisesti pohtimaan tätä rikosta eri kkanteilta. Osa ei pysty lainkaan ymmärtämään ihmisten ja elämäntilanteiden erilaisuutta ja erillisyyttä. Ihan sama kun menisi lääkäriin ja valittaisi mahakipua ja lääkäri sanoisi, ei mulla koske pötsiin, niin eipä se sullakasn voi koskea.