Juu sori. Taitaa tämä herra olla hiukan myös sekaisin.HerPoi kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 9:27 pmTaisi viestisi lipsahtaa väärään ketjuun.....Carelin kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 9:12 pm Sitä en kyllä ymmärrä miten tästä päihdeongelmaisesta taiteilijasta tehdään nyt monen lehden sivulla neroa. Mitä itse olen selaillut kirjoja, niin aika paskaa ollut. Suomessa riittää, kun olen vitun erikoinen, niin on se sitten erinomainen taiteilija. Mielestäni hän oli ihan ok kirjoittamaan ja herkkäsieluinen taiteilijapersoona. Ei mitään sen mullistavampaa.
Kaksi 18-vuotiasta naista löytyi toukokuussa kuolleena asunnosta Oulussa
Re: Kaksi 18-vuotiasta naista löytyi toukokuussa kuolleena asunnosta Oulussa
Aino P ja hänen paras ystävänsä, kuka mahtoi olla tämä ystävä? Ja kumpikohan hankki aineet, tuskin oli kovin pitkää sekoilutaustaa, luultavasti ns.aloittelijoita.
Instakuvan perusteella ihan normaali nuori nainen mutta kuvat ei kerro paljoakaan mitä elämässä tapahtuu.
Kommenttien perusteella vanhemmat ainakin ikävöi hyvin paljon tytärtään ja miettii miten siellä taivaassa menee.
Instakuvan perusteella ihan normaali nuori nainen mutta kuvat ei kerro paljoakaan mitä elämässä tapahtuu.
Kommenttien perusteella vanhemmat ainakin ikävöi hyvin paljon tytärtään ja miettii miten siellä taivaassa menee.
No worriesCarelin kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 10:13 pmJuu sori. Taitaa tämä herra olla hiukan myös sekaisin.HerPoi kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 9:27 pmTaisi viestisi lipsahtaa väärään ketjuun.....Carelin kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 9:12 pm Sitä en kyllä ymmärrä miten tästä päihdeongelmaisesta taiteilijasta tehdään nyt monen lehden sivulla neroa. Mitä itse olen selaillut kirjoja, niin aika paskaa ollut. Suomessa riittää, kun olen vitun erikoinen, niin on se sitten erinomainen taiteilija. Mielestäni hän oli ihan ok kirjoittamaan ja herkkäsieluinen taiteilijapersoona. Ei mitään sen mullistavampaa.
♥
Säästöä tuli. Olisihan noikin ennemmin tai myöhemmin jatkanut valkoroskasukujaan.Kummisetä kirjoitti: Ma Heinä 03, 2023 9:14 pm Vaihtoehto a) menetettiinkö 2 potentiaalista veronmaksajaa vai b) säästikö veronmaksajat huiman summan?
Suomalainen sosialismi ruokkii valkoroskan syntymistä ja siten luo väkivaltaa. Valtio on arvokas, veronmaksaja ei. Henki- ja omaisuusrikoksilla ei ole merkitystä. Rikoksilla valtiota vastaan on (talous/huume). Uhri ja omaiset eivät saa oikeutta.
Entisen työkaverin lähisukulainen oli toinen kuollut, läheltä pitänyt ettei kolmanneltakin lähtenyt henki (tästähän ei ole ollut missään mediassa halaistua sanaakaan).Gruber kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 11:33 pm Aino P ja hänen paras ystävänsä, kuka mahtoi olla tämä ystävä? Ja kumpikohan hankki aineet, tuskin oli kovin pitkää sekoilutaustaa, luultavasti ns.aloittelijoita.
"Sanotaan näin, että kyllä se luotettavuusarviointiin vaikuttaa myönteisesti, jos on poliisi."