15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Overcome3621
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Helmi 23, 2022 6:56 am

15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Overcome3621 »

@Doctor Lecter tästä uutisoi ensiksi tuolla Kouvola ketjussa. Nyt on tekijät tiedossa ja ylilaudalla alkoi videon jakaminen itse teosta mikä on aivan järjetön! Toinen pojista kuvaa kun kickboxingia harrastava 15v poika lyö kahta eri 10-vuotiasta Ukrainalaista lasta! Tekijä on joku Suomalainen wannabe räppäri muiden videoiden mukaan ja ilmeisesti tässä haetaan nyt jotain roadman statusta vuotamalla teko nettiin. Toisen pojan nimi ja kuva on tiedossa myös tuolla laudan ketjussa. On kyllä aika huolestuttavaa touhua ja vielä ukranaislaisia lapsia kohtaan jotka tulee tänne oikeaa sotaa pakoon. 5 vuotta nuorempaa skidiä ilman syytä turpaan. Ylilaudalla on moni jakanut tekijän Thomas/Tuomas Pitkäsen osoitetta, puhelinnumeroa, isälle laitettu viestiä jne. Surkeassa jamassa alkaa olla nuorison kasvatus kun tämmöiseen ryhtyy.

Kopioituna laudalta: " 15-v Kouvolalainen Thomas (ig kvlthomas) on oman bionsa mukaan joku potkunyrkkeilija ja kuvaa kun hakkaa metsässä jonkun satunnaisen 10-v ukrainalaisen lapsen. Osa sanoo että sijoitettuna laitoksessa nyt tekijä. Kickboxing seura erottanut pojan. Toiselta uhrilta varastettiin puhelin eli ryöstökin vielä. "

Linkitetty video on liian iso, mutta tästä pääsee katsomaan tätä järjetöntä tekoa: https://www.reddit.com/r/snappisensuroi ... as_vauhis/

ceedf31c7f43b641.jpg
ceedf31c7f43b641.jpg (77.5 KiB) Katsottu 7430 kertaa
62d133fbe7a6101b.jpg
62d133fbe7a6101b.jpg (99.63 KiB) Katsottu 7430 kertaa
04eca7b1d806161b (1).jpg
04eca7b1d806161b (1).jpg (121.8 KiB) Katsottu 7430 kertaa
Kuvien kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Avatar
LENI
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2019 5:06 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja LENI »

Sietäis saada kunnolla selkäänsä. Ei mulla muuta
On se erikoinen homma....
Thor.
Nikke Knakkertton
Viestit: 185
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2016 11:22 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Thor. »

LENI kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 11:50 pm Sietäis saada kunnolla selkäänsä. Ei mulla muuta
Tai sitten jo saanut 10-vuotiaana turpiin 15-vuotiaalta josta oppinut asetelman ja nyt käyttäytyi vain normaalisti?
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Hyi helvetti. Häpeä paska.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
blindpedestrian
Poliisikoira Rex
Viestit: 253
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja blindpedestrian »

Luuliko venäläisiksi?
Olinko eka
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 4:24 am

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Olinko eka »

Pistetäänpä linkit ylilaudalle niin voi jokainen käydä pongaamassa paskiaisen:
https://ylilauta.org/satunnainen/131944018 tämä lanka täynnä.
https://ylilauta.org/satunnainen/131946156

Eiköhän sossutädit ole silitelleet pojan (thomaksen) jo turvapaikkaan.
Vituttaa lukea näistä vatipäistä. Karma :?:
Raivoisa Raipe
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 24, 2014 10:20 am

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Raivoisa Raipe »

Thor. kirjoitti: To Heinä 13, 2023 12:00 am
LENI kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 11:50 pm Sietäis saada kunnolla selkäänsä. Ei mulla muuta
Tai sitten jo saanut 10-vuotiaana turpiin 15-vuotiaalta josta oppinut asetelman ja nyt käyttäytyi vain normaalisti?
Nii mut hei, ehkä se joka hakkas ton hakkaajan oli itsekin tullut hakatuksi 10 vuotiaana josta oppinut asetelman ja nyt käyttäytyi vain normaalisti?
Matti Ja Maija
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1336
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 11:32 am

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

"Kickboxing seura erottanut pojan."

Hyvä, ja toi juttu liikkuu myös muihin kamppailulaji-seuroihin.

Nuoruudessa ite harrastin n. 7-8 vuotta karatea.

Kerran olin kaverini kanssa kaupungilla joka harrastanut itse yli 10 vuotta nyrkkeilyä.

Meillä oli olutta mukana, ja kaksi vanhempaa jätkää tulivat vaatimaan niitä itselleen, alkoivat uhitella ja kolmesti löi minua, mutta kolmannen lyönnin jälkeen kerran monotin jätkää, niin lepäsi kadulla.

Onneksi en ollut vielä juonut. Kaveri ei voinut/uskaltanut ottaa riskiä että olisi tyrmännyt toisen, kun oli jo ehtinyt juoda alkoa.

Kova oli selvittäminen seurassa tilannetta, että erotetaanko minut, mutta ei koska poliisien lausunnot ja kun olin selvinpäin pelasti.
Slava Ukraini! <3
koulutuspäällikkö
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ma Maalis 01, 2021 6:00 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja koulutuspäällikkö »

Kylmäävää menoa sikäli että sekä pääjehun että kuvanneen kaverinsa vanhemmat kaikkine tietoineen on kaivettu esiin ja massamaalitus lienee käynnissä.
Cadi John
Roger Murtaugh
Viestit: 864
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Mä olen niin kyllästynyt näihin wannabe roadman pikku pelleihin ettei tosikaan. Tosi hyvä et tää kääntyi heitä vastaan ja ottaneet itse videoita et saa tekijöiden naamat näkyviin. Ei edes yksin uskalleta mennä omanikäisen kimppuun vaan jengillä ja tässäkin pitää potkia pikkulapsia. Siinä taas isänmaan toivot kasvaa, kovat kundit jostain Kouvolan lähiöstä .. saakeli et ärsyttää.
kissafani2
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: Su Loka 21, 2018 11:04 am

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja kissafani2 »

Oksettavaa ja aivan oikein että 15v nuorten miesten tiedot julkistettu. Itse ovat julkaisseet videot ja ovat teoistaan ilmeisen ylpeitä
Tuon ikäinen kyllä ymmärtää tekonsa ja hyvä kun vanhemmatkin joutuvat nyt viimeistään kasvatusvastuuseen. Yäk
Avatar
Ifigeneia
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1311
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Luokaton aines ei kauaa kamppailulajeissa vanhene. En tiedä mikä laji oli kyseessä, mutta oli joku tyyppi saanut päähänsä pyrkiä tahallaan vahingoittamaan parejaan. Oli lentänyt seurasta kuin leppäkeihäs.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3278
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

koulutuspäällikkö kirjoitti: To Heinä 13, 2023 6:00 pm Kylmäävää menoa sikäli että sekä pääjehun että kuvanneen kaverinsa vanhemmat kaikkine tietoineen on kaivettu esiin ja massamaalitus lienee käynnissä.
Täysin oikein. Koska "oikeus"laitos ei näille paskaläjille juuri mitään tuomiota tule antamaan niin tehköön sen sitten yhteiskunta.
Knobster:
Äläs nyt sössötä. Tässäkihän äiti on kai siis näitä seonneita "persuuntuneeita" hörhöpuolueissa pyöriviä kristallihippejä. Ja tämä ilmiöhän on Persujen siittämää sekasikiötä. En tosin tiedä paljonko tämä vaikutti itse kuolemaan.
jasso
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja jasso »

koulutuspäällikkö kirjoitti: To Heinä 13, 2023 6:00 pm Kylmäävää menoa sikäli että sekä pääjehun että kuvanneen kaverinsa vanhemmat kaikkine tietoineen on kaivettu esiin ja massamaalitus lienee käynnissä.
Voi kyynel. Täysin ansaittu maalitus, olisiko kannattanut edes yrittää kasvattaa lapsensa. Toisaalta, jos annat lapsellesi nimeksi Thomas niin tuskin siellä isänkään vintillä montaa lamppua ole päällä.
Mäkkäri
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Kesä 21, 2021 9:57 pm

Re: 15-vuotias poika pahoinpiteli kahta ukrainalaista lasta Kouvolassa!

Viesti Kirjoittaja Mäkkäri »

Ei jumalauta. Missä on tän pahoinpitelijän vanhemmat ja kasvatus? Tää roadman kulttuuri pitäs nyt kitkeä pois tästä maasta ja vähän äkkiä.
Vastaa Viestiin