Maahanmuutto repii (kansaa kahtia)

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Knobster
Adrian Monk

Re: Maahanmuutto repii (kansaa kahtia)

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Intiaani kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 1:53 am
Knobster kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 1:35 am

Johtunee siitä että sinua kohdellaan kuten sinä kohtelet muita.... oletko miettinyt?

Kukaan ei ole täydellinen. Jos näen jonkun hädissään makaamassa kadulla niin autan, jos näen natsin makaamassa kadulla hädissään niin nauran. En siis ole suvaitsevainen :D
Tämä kertonee kaiken tarpeellisen. Maahanmuuttoa ei tarkastella objektiivisesti vaan aatteellisesti. Mikä on ongelman ydin.

Valitaan joukkue ja sitä sitten kannatetaan niin vitusti ja täysillä. Pellet.
Niin. Samaa mieltä. Olisi mukava jos maahanmuuton ongelmakohdista voisi keskustella asiallisesti ilman rasismia, ihmisvihaa ja muuta öyhöä. Nyt siitä ei voi ja siksi sille ei voida myöskään tehdä mitään.
Fire
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Fire »

Knobster kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 1:55 am Niin. Samaa mieltä. Olisi mukava jos maahanmuuton ongelmakohdista voisi keskustella asiallisesti ilman rasismia, ihmisvihaa ja muuta öyhöä. Nyt siitä ei voi ja siksi sille ei voida myöskään tehdä mitään.
Suomen ylivoimaisesti rasistisimpia ja ihmisvihaisimpia kansanryhmiä Poliisiammattikorkeakoulun mukaan: sudanilaiset, somalialaiset, turkkilaiset, irakilaiset, afganistanilaiset, iranilaiset:
Villeri kirjoitti: Pe Heinä 14, 2023 5:36 am Poliisiammattikorkeakoulun julkaisun tilasto rasistisista rikoksista epäillyistä. Somaliassa syntyneiden suhdeluku on hurjanpuoleinen 26,7, kun Suomessa syntyneiden suhdeluvuksi asetetaan 1.
Kuva
Intiaani
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Intiaani »

Itse annan kaikille mahdollisuuden. Siis kaikille. Ihan sama mikä olet, saat mahdollisuuden.

Sitten pari esimerkkiä. Helsingissä on Oranssi niminen tila tai mikä vittu onkaan. Kävelin siitä ohi ja siinä mainostettiin, että "kaikki ovat tervetulleita sellaisena kuin olet". Alla oli disclaimer "ei natseja". Kova.

Esimerkki 2. Pe ilta, juna, pääkaupunkiseutu. Somaleita junassa. Puheesta ei kuule kansalaisuutta, mutta näköyhteys oli, mistä pystyi alkuperän päättelemään. Meteli oli kova, mutta eipä paljoa kiinnostanut. Sitten tuli "matkaliput olkaa hyvä". Keskustelusta selvisi, että hyviä selityksiä oli, mutta ei kellään matkalippua. Konduktööri ilmoitti, että matka päättyy sitten seuraavalle asemalle. Jotain kitinää siitä kuului, mutta konnari käski ovien auettua kööriä suksimaan vittuun junasta. Olin aika otettu konnarin ronskeista otteista. Ei kuulunut paljoa nikottelua. Sitten tuli oman lipun tarkastuksen vuoro. Se konnari oli somali...

Pointit. Suvaitsevat eivät kovin usein ole suvaitsevaisia. On olemassa neekereitä, jotka eivät osaa oikein käyttäytyä tai joita ei kiinnosta yhteiskunnan säännöt, mutta ne neekerit joita kiinnostaa, osaavat näköjään laittaa omansa kuriin.
Knobster
Adrian Monk

Intiaani kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 2:12 am Itse annan kaikille mahdollisuuden. Siis kaikille. Ihan sama mikä olet, saat mahdollisuuden.

Sitten pari esimerkkiä. Helsingissä on Oranssi niminen tila tai mikä vittu onkaan. Kävelin siitä ohi ja siinä mainostettiin, että "kaikki ovat tervetulleita sellaisena kuin olet". Alla oli disclaimer "ei natseja". Kova.

Esimerkki 2. Pe ilta, juna, pääkaupunkiseutu. Somaleita junassa. Puheesta ei kuule kansalaisuutta, mutta näköyhteys oli, mistä pystyi alkuperän päättelemään. Meteli oli kova, mutta eipä paljoa kiinnostanut. Sitten tuli "matkaliput olkaa hyvä". Keskustelusta selvisi, että hyviä selityksiä oli, mutta ei kellään matkalippua. Konduktööri ilmoitti, että matka päättyy sitten seuraavalle asemalle. Jotain kitinää siitä kuului, mutta konnari käski ovien auettua kööriä suksimaan vittuun junasta. Olin aika otettu konnarin ronskeista otteista. Ei kuulunut paljoa nikottelua. Sitten tuli oman lipun tarkastuksen vuoro. Se konnari oli somali...

Pointit. Suvaitsevat eivät kovin usein ole suvaitsevaisia. On olemassa neekereitä, jotka eivät osaa oikein käyttäytyä tai joita ei kiinnosta yhteiskunnan säännöt, mutta ne neekerit joita kiinnostaa, osaavat näköjään laittaa omansa kuriin.
Kyllä itsekin pidän koomisena mm. punkkareiden suosimaa "Safe space" & "Kill all the nazis" yhdistelmää. Mutta kuten sanoin sinua kohdellaan kuten sinä kohtelet muita.

On minuakin spermasuu (kuten Purra itseään kutsui) ojentanut junassa. Eli konnari. Kaljaa kitannut. Ja satoja kertoja nähnyt kun ojentavat muita spermasuita. Hienoa toimintaa sinun tapauksessasi tältä konnarilta ja aivan oikein.
Fire
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Fire »

Intiaani kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 2:12 am Esimerkki 2. Pe ilta, juna, pääkaupunkiseutu. Somaleita junassa. Puheesta ei kuule kansalaisuutta, mutta näköyhteys oli, mistä pystyi alkuperän päättelemään. Meteli oli kova, mutta eipä paljoa kiinnostanut. Sitten tuli "matkaliput olkaa hyvä". Keskustelusta selvisi, että hyviä selityksiä oli, mutta ei kellään matkalippua. Konduktööri ilmoitti, että matka päättyy sitten seuraavalle asemalle. Jotain kitinää siitä kuului, mutta konnari käski ovien auettua kööriä suksimaan vittuun junasta. Olin aika otettu konnarin ronskeista otteista. Ei kuulunut paljoa nikottelua. Sitten tuli oman lipun tarkastuksen vuoro. Se konnari oli somali...

Tämä junaepisodi on juuri sitä ketjussa mainittua rasismia. Somalit uskoivat "samalta kuin he itse" näyttävää konnaria, mutta jos konnari olisikin ollut suomalainen, olisi perseily ja väkivalta alkanut välittömästi. Varmasti myös olettivat konnarin "uskonnon" olevan sama kuin heillä, koska ihonväri ilmeisesti täsmäsi. Somalien rasismikerroin onkin Suomen toiseksi korkein heti sudanilaisten jälkeen, 27,6-kertainen verrattuna suomalaisiin.
siiantaika
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja siiantaika »

Fire kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 3:24 am
Intiaani kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 2:12 am Esimerkki 2. Pe ilta, juna, pääkaupunkiseutu. Somaleita junassa. Puheesta ei kuule kansalaisuutta, mutta näköyhteys oli, mistä pystyi alkuperän päättelemään. Meteli oli kova, mutta eipä paljoa kiinnostanut. Sitten tuli "matkaliput olkaa hyvä". Keskustelusta selvisi, että hyviä selityksiä oli, mutta ei kellään matkalippua. Konduktööri ilmoitti, että matka päättyy sitten seuraavalle asemalle. Jotain kitinää siitä kuului, mutta konnari käski ovien auettua kööriä suksimaan vittuun junasta. Olin aika otettu konnarin ronskeista otteista. Ei kuulunut paljoa nikottelua. Sitten tuli oman lipun tarkastuksen vuoro. Se konnari oli somali...

Tämä junaepisodi on juuri sitä ketjussa mainittua rasismia. Somalit uskoivat "samalta kuin he itse" näyttävää konnaria, mutta jos konnari olisikin ollut suomalainen, olisi perseily ja väkivalta alkanut välittömästi. Varmasti myös olettivat konnarin "uskonnon" olevan sama kuin heillä, koska ihonväri ilmeisesti täsmäsi. Somalien rasismikerroin onkin Suomen toiseksi korkein heti sudanilaisten jälkeen, 27,6-kertainen verrattuna suomalaisiin.
Jenkkilässä yleistyy sellainen termi kuin "käänteinen rasismi", jolla tarkoitetaan vähemmistöjen valtaväestöön kohdistamaa rasismia. Termin käyttö tuolla tavalla on tietenkin typerää, koska kyse on tavallisesta rasismista. Mielestäni parempi käyttötarkoitus "käänteiselle rasismille" olisi juuri tämä, miten rasistinen vähemmistö uskoo kyllä oman rotunsa edustajaa vaikka vastaavassa tilanteessa hyökkäisi muiden kimppuun. Tällaiset tilanteet nimittäin juuri todistavat sen, että valtaväestöön kohdistuvassa vihassa on kyse avoimesta rasismista eikä pelkästään yleisestä yhteiskunnan pelisääntöjen vähättelystä.

Maitoparta olisi todennäköisesti hakattu hengiltä, ellei hän olisi älynnyt antaa somppujen matkustaa liputta.

Tästä on jo muutama vuosi aikaa, mutta siihen aikaan tuli kuljettua junalla enemmän. Kolmikymppinen somali antoi suomalaiselle konnarille opiskelijalipun ja alkoi sen jälkeen selittää unohtaneensa opiskelijakorttinsa kotiin (varmaan sinne Somaliaan). Konnari antoi miehen jäädä junaan ja matkustaa perille asti ilman tarkastusmaksua. Tuokin on oikeastaan esimerkki konnarin rasistisuudesta, sillä suomalainen matkustaja olisi ensin saanut kuunnella julkista nöyryytystä ja sen jälkeen lentänyt ulos.
Villeri
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Intiaani kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 2:12 am Sitten pari esimerkkiä. Helsingissä on Oranssi niminen tila tai mikä vittu onkaan. Kävelin siitä ohi ja siinä mainostettiin, että "kaikki ovat tervetulleita sellaisena kuin olet". Alla oli disclaimer "ei natseja". Kova.
Kun asemoi itsensä absoluuttisen hyväksi, ja pidättää vallan määrittää, ketkä ovat natseja tai muulla lailla pahoja, voimme puhua tähän päivään päivitetystä taistolaisuudesta, taistolaisuus 2.0:sta. Juuri mainitulla tavalla taistolaiset kävivät muiden kimppuun - siis myös omiensa, jotka kyllä tunnustivat vaikkapa Neuvostoliiton upeuden, mutta - voi ei! - väärällä tavalla.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Knobster kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 1:35 am
Ifigeneia kirjoitti: Su Heinä 16, 2023 10:41 pm Tänks. On nämä asiat mietityttäneet jo 8 v. Mutta kyllä näistä pystyy puhumaan asiallisesti. Ehkä nykyään jopa helpommin.

Minulle on vittuiltu jopa lähiomaiseni kuolemalla, ja oikeutettu se sillä että "natsille saa sanoa mitä vaan". Minusta on täysin käsittämätöntä miten älyttömäksi "suvaitsevaisuus" välillä meni. Jos haluan elää kaikessa rauhassa piskuisen 5 milj. kansan kanssa, niin millä helkkarin ilveellä kymmenissä tai sadoissa miljoonissa pyörivien kansojen änky sinne ja tänne on oikeutetumpaa? Ikään kuin jotkut olisivat halunneet että lopulta olemme reservastissa joka iikka. Poissa parempiemme tieltä?
Johtunee siitä että sinua kohdellaan kuten sinä kohtelet muita.... oletko miettinyt?

Kukaan ei ole täydellinen. Jos näen jonkun hädissään makaamassa kadulla niin autan, jos näen natsin makaamassa kadulla hädissään niin nauran. En siis ole suvaitsevainen :D
Jos kuvittelet omassa päässäsi kuka on natsi, todennäköisesti sulta menee raskaasti pieleen, etkä eroa paatuneista rasisteista millään tavalla. Lisäksi joku natsihan saattaisi alkaa ajattelemaan suvakista jotain hyvää, jos saisi tältä apua. Mutta eihän se nyt käy päinsä että natsi muuttaisi ajatteluaan, koska antirassukoilla pitää aina olla vihollisia. Eihän heitä mikään muu hihhuloinnissaan kiinnostakaan. Ulkomaalaiset ovat oikeasti vain statisteja koko touhussa, kun suvakki haluaa kostaa muille suomalaisille jotain omia nuoruuden ongelmiaan, ja tuntea itsensä paremmaksi kuin muut. On nämä jutut nähty ja läpikäyty...

Natsi-nimittelyjä sain kuulla koska olin alleviivannut nettikirjoittelussani etten halua tänne mitään levottomien muslimimiesten laumaa. Tilannehan on sama kuin joskus satoja vuosia sitten kun viikinkimiehet lähtivät levittäytymään asuinalueiltaan Skandinaviasta. Aina kun on liikaa miespuolista nuorta ainesta jolla ei tunnu olevan "oikein mitään" kotiseudullaan (noita sanoja muuankin "maahanmuuttaja" lehtihaastattelussa käytti: minulle ei ollut siellä mitään, siis Irakissa), syntyy epävakautta maailmaan kun pitää alkaa tekemään kansainvaelluksia ja sotimaan että saisi sitä elintilaa. Jos saadaan vallattua tarpeeksi lääniä muilta mailta, haetaan myöhemmin koko suku paikanpäälle. Näin se on mennyt kautta ihmiskunnan historian. Nykyään väkeä on vaan sikäli paljon että kaikki mestat on jo varattuna. Mikä velvollisuus suomalaisella on ojentaa noin vain vapaaehtoisesti tontti, tönö ja tyttärensä jollekin tänne asti ihmissalakuljettajien avustuksella tulleelle ventovieraan kulttuurin edustajalle?

Natsiksi en itse itseäni miellä, kun en ole tunkemassa ketään keskitysleirille enkä polttouuniin. En ole käymässä omassa maassa asuvien oman maan kansalaisten kimppuun, kuten tekivät natsisaksalaiset juutalaisille. Televisiossa on tullut erinomainen ja kiinnostava dokumenttisarja juutalaisten kiusaamisen historiasta, ja aivan älyttömin perusteinhan se on alkunsa saanut. Saksalaisia ja juutalaisia ei voinut toisistaan erottaa, ja käytännössä he olivat sama kansa. Olisivat edelleenkin ilman Hitlerin ja kumppanien "neronleimauksia". Kehitys siihen suuntaan oli hyvällä alulla, kun kirkon valta mureni.

Mutta miten minä itse toimin? Toimin niin että kun näen kaupassa ulkomaalaisen kanssa, menen hänen tykönsä suorittamaan ostokseni, tervehdin ja hymyilen kuten toki suomalaisillekin kassoille. Haluan antaa ulkomaalaiselle, varsinkin naiselle, sellaisen vaikutelman että tässä maassa kannattaa tehdä töitä ja elää länsimaalaista elämää. En kuitenkaan kaihda esim. apteekissa huivipäistäkään naista asiakaspalvelijana, vaikka minua se naisten sorto harmittaakin, eli toivoisin että niistä hiukset peittävistä virityksistä hankkiuduttaisiin eroon. Ehkä se siitä kohenee sukupolvi sukupolvelta. Jos tulokkaat havaitsevat että länsimainen elämäntapa on hyödyllisempi ja parempi.

Tapasin myös käydä syömässä ulkomaalaisten paikoissa, kunnes ne hinnat nousivat sikäli paljon ettei oikein viitsi enää. Tai en ole ehtinyt selvittää mikä olisi hyvä entisen vakikebaberiani tilalle.

Miten ulkomaalaiset ovat suhtautuneet minuun?

2015 istuin bussissa kun satuin vilkaisemaan ikkunasta ulos, ja siellä oli nuori lähi-itäläisen näköinen poika joka katsoi minuun murhanhimoisen näköisenä.

Joku myöhempi vuosi kävelin kohti bussipysäkkiä jossa ei ollut ketään muita kuin ylipainoinen musta mies joka puhui olletikin arabiaa puhelimeen. Hän räki eteensä, siis itsensä ja minun väliin, ja tuijotti minua vihaisena. Pelotti aikalailla, kunnes mies häipyi bussiin (ja aikanaan tuli se omanikin).

Eräänä kesänä seisoskelin eräällä bussipysäkillä jossa auton pitää tehdä U-käännös. Bussi tuli täysillä kohti, ja jouduin juoksemaan pöpelikköön karkuun, koska jos olisi seissyt pysäkillä, kuski olisi ajanut päälleni. Kun pääsin autoon, paikalta lähdettiin suurinpiirtein kahdella renkaalla kaahaten. Eikä tietenkään minkäänlaista vastausta tervehdykseeni. Kuski sen näköinen että Lähi-idästä tai pohjois-Afrikasta lähtöisin.

Entä mitä muuta olen havainnut?

Istuin kerran yleisessä saunassa, kun sivusilmällä näin että hyvin ruskettuneen näköinen kalju mies astui lauteilta alas ja yhtäkkiä karjaisi PÖÖ jollekin vanhalle miehelle. Vanhus sanoi että "emmä tota neekeriä pelkää". Vähän kummeksuin, menin sitten ulos ja siellä vasta tajusin että se karjujahan olikin ollut mustaihoinen. Minä kun en jaksa ihmisiä tuijotella, en ollut hoksannut tätä saunassa.

Kerran istuin kirjastossa nettisalissa, kun siihen tuli vanhempi herra joka oli varannut koneen. Hänen varaamallaan koneella istui ulkomaalaisen näköinen nuori nainen. Mies alkoi karjua ja ärjyä, koska oli vihainen ettei toinen ollut jo poistunut kun hänen aikansa oli alkanut. Yhtään ainutta rasistisesti halventavaa nimitystä en kuullut. Nainen säikähti niin että pillahti itkuun, ja pari kirjastovirkailijaa tuli lohduttamaan häntä ja soimasi miestä.

Em. tilanteiden lisäksi on tietenkin ollut useita myönteisiä tai neutraaleja kohtaamisia ja tilanteita joissa on ollut ulkomaalaisia mukana. Harrastuksessani näitä olen jokusenkin kohdannut, ja mitään pahaa sanottavaa ei ole ollut. Ihmetellyt kuitenkin sitä että liikunnallisessa tilanteessa naisella kerran oli sellainen muslimien viritelmä yllään mistä roikkui pitkät liepeet kaulasta, niin että oikein pahassa paikassa hän olisi voinut sportin myötä vaikka kuristua hengiltä. Uskonto tekee ihmisen elämästä todella hankalaa, kun se johtaa siihen ettei voida pukeutua lajinomaisesti eli turvallisesti.

2015 tuntuivat ihmiset sekoavan tykkänään niin että järjen käyttö unohtui vallan. Turvapaikanhakijoita (näitä joita itse epäilen "turisteiksi") juoksutettiin päiväkodeissa ja kouluissa. Varmaan olleet ihmeissään, kun tuskinpa heidän kotimaassaan jotain mieslaumaa viedään sinne missä on lapsia. Ylilyönteihin kuului mm. se että eräskin "turvis" oli julkaissut Facessa seinällään pikkutytön kuvan ja esitellyt tämän suomalaisena tyttöystävänään. Kun itse keuhkosin asiasta somessa, sain vain ihmettelyjä että mitä erikoista nyt siinä on että joku Lähi-idän nuori mies kuvaa itsensä vaalean pikkutytön kanssa jne. Kyllähän sitä melkein vaan odottaa että koska alkaa lehdissä ja kirjallisuudessa näkyä materiaalia tyyliin "vanhempani olivat suvaitsevaisia ja olin tämän vuoksi seksuaalisen hyväksikäytön uhri".

Liikuin itse paljon alueella missä sijaitsi jonkin aikaa VOK jossa parhaimmillaan/pahimmillaan oli ehkä nelisensataa miestä. Optimistiset ja iloiset ihmiset kehottivat että minun pitäisi mennä tutustumaan näihin, kun kerroin että minua suoraan sanoen pelottaa liikkua enää missään. Jollekin naiselle oli kuulemma Tampereella tiedotustilaisuudessa sanottu että "ei pidä olla helppo nakki hähä hähä", kun hän oli esittänyt ääneen huoliaan siitä että miten uskaltaa liikkua pimeällä.

Kun ymmärretään millainen ihan todellinen uhka naisilla on raiskatuksi ja ahdistelluksi tulemisen suhteen jo ihan suomalaistenkin miesten taholta, tuntui perin ihmeelliseltä, naurettavalta ja loukkaavalta että vähäteltiin naisten pelkoja mitä tuli ulkomaalaisiin miehiin. Jos kyseessä oli turvaturisti jolla ei ollut aitoa aikomustakaan jäädä tänne, niin tällainen "rokkistaran" tapaan Eurooppaa kiertävä tyyppihän saattoi ajatella että teen mitä lystään, en kuitenkaan kärsi siitä millään tavalla. Eiköhän se aika nopeasti ollut tietoon tullut sekin että täkäläiset vankilat ovat kuin hotelleja Lähi-idän vankiloihin verrattuna.

Eli nämä nauraa meille meidän selän takana, ja me vaan täällä nimitellään toisiamme natseiksi ja rasisteiksi. Jep jep.

Jaa, mainittakoon vielä että tämä minua netissä natsiksi nimitellyt ihminen oli itse Virossa asuva suomalainen, siis maahanmuuttaja. Olletikin hän siis oli maahanmuuttajien puolella koska oli itse sellainen. Mutta surkuhupaisaa on että - minun käsittääkseni - Viro ei ole missään vaiheessa ottanut sellaisia turvislaumoja vastaan kuin Suomi hampaattomasti otti. Eli jos natsi on sellainen joka ei halua omaan maahansa ketä sattuu maankiertäjiä, niin hänen olisi kannattanut keskittyä vaikuttamaan siellä Virossa, eikä mäkättämään Suomessa asuvalle suomalaiselle.

Itse en pahimmalle vihamiehellenikään (semmoista ei tälläerää ole, jos nyt on koskaan ollutkaan) menisi nälvimään mitään hänen lähiomaisensa kuolemasta, jos on sellaisesta kertonut. Netiketti on tavannut olla sellainen, enkä muista koskaan kenenkään muun kohdalla niin käyneen että aletaan vittuilemaan tuollaisessa tilanteessa. Mutta minulle tuo on jäänyt mieleen esimerkkinä somesuvaitsevaisten käytöksestä. Siinä ei ole niin minkäänlaisia inhimillisyyttä tunnustavia rajoja, kun oikein on maalannut piruja seinilleen.
Viimeksi muokannut Ifigeneia, Ma Heinä 17, 2023 10:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Villeri kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 9:29 am
Intiaani kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 2:12 am Sitten pari esimerkkiä. Helsingissä on Oranssi niminen tila tai mikä vittu onkaan. Kävelin siitä ohi ja siinä mainostettiin, että "kaikki ovat tervetulleita sellaisena kuin olet". Alla oli disclaimer "ei natseja". Kova.
Kun asemoi itsensä absoluuttisen hyväksi, ja pidättää vallan määrittää, ketkä ovat natseja tai muulla lailla pahoja, voimme puhua tähän päivään päivitetystä taistolaisuudesta, taistolaisuus 2.0:sta. Juuri mainitulla tavalla taistolaiset kävivät muiden kimppuun - siis myös omiensa, jotka kyllä tunnustivat vaikkapa Neuvostoliiton upeuden, mutta - voi ei! - väärällä tavalla.
Kaikkein idioottimaisinta tässä on että mm. Venäjähän käyttää intomielisiä minkä hyvänsä asian hihhuleita surutta hyväkseen. Toki tätä samaa hyväksikäyttöä tapahtuu "nuivistienkin" suhteen. Pitäisi olla tarkkana siitä ettei ala laulamaan toisten lauluja huutamaan laumana niin että on vain hyväksikäytetty hölmö.

Pyörin 2015 jonkin aikaa nettiryhmissä joissa vastustettiin maahanmuuttoa, ja jos en nyt ihan yhtä ikävästi sanonut kuin Purra ilmeisesti on sanonut, niin huumorilla kuitenkin tuli käsiteltyä omia pelkoja ja vastenmielisyyttä sitä kohtaan että ei riitä pelätä suomalaisten miesten takia, vaan pitää pelätä entistä enemmän kun tulee vielä ulkomaalaiset miehet siihen päälle. Mutta aika nopeasti siihen touhuun kyllästyi. Ja sittemmin olen ihmetellyt että miksei kukaan osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan aina se menee niin että "kerää koko sarja". Eli jos vastustat turvaturismia, niin sun on mukamas PAKKO vastustaa kaikkea maahanmuuttoa. Lisäksi kuuluu jumaloida Trumpia (hyi helvetti) ja uskoa että korona on satu, tai ainakin vähintään jättää rokotteet ottamatta. Minä olen ottanut viisi koronarokotetta, ja otan niitä jatkossakin, jos suositellaan. Ja toivon että Trumpia ei todellakaan valita.

Olisin todellakin mieluusti nimenomaan vasemmistolainen, kunhan sillä taholla jätettäisiin se naivismi että jokainen ulkomaalainen on automaattisesti kunnon kaveri.

Kaikenlainen fanaattinen hihhulismi oksettaa. Olen saanut uskonnoista tarpeekseni.
Knobster
Adrian Monk

^^

Usko tai älä mutta olen suurimmasta osasta teksiäsi (molempia yllä) samaa mieltä. Se ei ole rasistista älämölöä vaan ihan hyvin kirjoitettua asiaa. Rakentavasti näistä pitäisi keskustella kuten parhaasi yritätkin. En pidä sinua minään natsina toisin kuin eräitä. Käytän itse tuota Persujen retoriikkaa koska he haluavat normalisoida tämän keskustelutyylin niin mennään sitten sillä koska yläpuolelle nouseminenkaan on hankalaa muiden huutaessa "puikulapäätä" ja mitä lie.

e: Itse siis kyllä olen myös huomannut näitä epäkohtia vaikka ja missä. Olen myös asunut Afrikassa ja voin sanoa että koin siellä toki rasismia valkoisena että on minulla näkökulmaa siihenkin. En silti vihaa sokeasti ketään ihonvärinsä tai kulttuuritaustansa vuoksi. Uskontoja en arvosta instituutioina; ihmisten aivopesua ja hallintaa. Jokaisen henkilökohtaista uskoa silti kunnioitan enkä pilkkaa kunhan se ei vahingoita muita ihmisiä.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Minä vihaan kaikkea sitä paskaa mitä uskontojen ja kulttuurien nimissä tehdään. En tiedä paljonko uskontoa voi muokata tai karsia niin että se on yhä sama uskonto, mutta kulttuuri ei siihen tyssähdä jos siitä karsitaan sairaat käytännöt pois. Silvonnat ja sensellaiset. Minusta oli järkyttävää että kun Riku ja Tunna kohtasivat Afrikassa heimon jossa vauvat viillellään partaterällä että syntyy arpikuvioita, he alkoivat huutaa who are we to judge. Olisivat pitäneet turpansa kiinni, jos oli muka väärin todeta että hyi helvetti. Asioita voi näyttää kommentoimatta, ja antaa katsojan itse miettiä asiaa mitä mieltä on.

Kaihdan suvaitsevaisuutta aina kun se mahdollistaa tai hyväksyy terveydelle haitalliset käytännöt.

Henkilökohtaisesti ihminen voi uskoa sellaiseen jumaluuteen kuin haluaa, kunhan ei vahingoita muita, ei edes lapsiaan. Minun omassa uskossani ihmiskunnan pitäisi kehittyä kohti yksilöllistymistä niin että lapset ja naiset eivät enää ole miehen tai suvuksi nimitetyn lauman omaisuutta.

Länkkäreillä vaan pukkaa jotain eksistentiaalikriisiä, eivätkä he osaa arvostaa sitä mitä heillä on. Sitten kilahdetaan muslimiksi, kun larppaus on niin hauskaa. Sitten pusataan kalifaattia, kun pitää olla luvattu maa.
John Kimble
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Meanwhile in Poland, Puolassa tällaista, video:

"Puolan mellakkapoliisi joutui tulemaan paikalle uima-altaalle Bytomissa eilen estääkseen noin 60 miestä hyökkäämästä neljän siirtolaisen kimppuun, joiden epäillään käyttäneen seksuaalisesti hyväkseen alaikäisiä tyttöjä uima-altaalla.

Pidätetyt 18-41-vuotiaat miehet olivat suojassa rakennuksessa ennen kuin heidät saatettiin ulos poliisiautoon."

Milloin Suomessa sama?
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

^ Epäilen että ei milloinkaan. Mutta jos nyt ajatellaan jotain semmoista suvakkia joka on aivan raivotiloissa siitä että kaikki kantasuomalaiset eivät haluakaan kaveerata toiselta puolelta maailmaa vaeltaneiden mieslaumojen jäsenten kanssa, niin pitäisi kyetä ymmärtämään että eiväthän ihmiset peloilleen ja huolilleen mitään mahda. Jos ihan oikeasti lapsiin kajotaan, niin ei kai kukaan täyspäinen sellaista hyvällä katso?

Tiukentuva "maahanmuutto"politiikka suojelee niitä ulkomaalaisia jotka elävät täällä ihan kunnollisesti, kaikessa rauhassa ja kenellekään mitään pahaa tekemättä. Jos mädät ompot nakataan sukkelaan maasta veks, silloin ei ole jatkuvaa syytä huoleen ja epäluuloon ulkomaalaisten kanssa asioidessa. Ja turha tästä mitään kansallisuusdebattia on tehdä. Kyllähän jopa minäkin uskon että esim. irakilaisissakin on ihan kunnon väkeäkin, mutta on helpompi uskoa jos tosiaan seulotaan epämääräinen aines pois. Ei meillä ole täällä mikään velvollisuus levottomia ja jopa rikollisia ihmisiä elättää. Heidän ongelmansa ovat alunperin saaneet alkunsa jossain muualla, ja siellä ne pitäisi hoitaakin. Ihan turha jankuttaa että emme ole pystyneet integroimaan. Onko muka jossain muualla pystytty? Jos joku haluaa elää rikollista elämää, siinä ei auta minkään sortin integrointi, ei itku, ei parku.

Eli toteaisin siis kuten Jerry Cotton että "ei rumat kukat saa rehottaa". Sähkötuoliin en vaan ole niitä istuttamassa, vaan palauttamassa ongelmat sinne minne ne kuuluvat.

Kun jokin ei mene väkipakollakaan läpi, niin se ei vaan mene läpi. Ja se mikä ei mene läpi on se että meidän pitäisi hyysätä ja paapoa niitä yksilöitä joilla ei ole pienintäkään halua normaaliin elämään.

- Näin aikoinaan jonkin antirasistisen tms. FB-ryhmän kommentteja jossain. Naiset kiukkusivat siellä että jos joku ulkomaalainen aiotaan pakkopalauttaa lentokoneessa, niin koneen lentäjän pitäisi kieltäytyä lentämästä konetta. Naisia ei kiinnostanut millään tavalla minkä sortin tapauksia oltaisiin palauttamassa. Suvaitsevat miehet sensijaan totesivat omissa kommenteissaan että jos rikollista palautetaan, niin saa palauttaakin. Ihmetyttää että miksi naisilla pitää lähteä järki tyystin päästä, kun ulkomaalaisisista on kyse.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Jos on oikeasti joku pakko lisätä (työperäistä) maahanmuuttoa, niin sitten tällaista lisää kiitos.
Espooseen on syntynyt oma "Little India" – Länsiväylä kurkisti yhteisöön, joka pelaa krikettiä, syö vada paveja ja pitää tiivisti yhtä

Mangaloresta lähtöisin oleva ohjelmistosuunnittelija pitää tauon ja alkaa kertoa elämästään Suomessa.

Hän on yksi vajaasta kolmestatuhannesta Espoossa asuvasta intialaisesta. Määrä on 2000-luvulla kasvanut jyrkästi, ja erityisen suurta keskittyminen on Suurpellon ja Olarin alueille.

Jotkut intialaiset kutsuvat aluetta jo leikkimielisesti Little Indiaksi, Pikku-Intiaksi.

Vaikka katukeittiön ruoat ovat edullisia, intialaismaahanmuuttajien ei tarvitse juuri säästellä. Useimmat kuuluvat ylempiin tuloluokkiin, ovat korkeasti koulutettuja ja työskentelevät arvostetuilla aloilla, Arora kuvailee.

IT- ja teknologia-ala ovat edelleen suurimpia työllistäjiä. Start upit kirivät kovaa vauhtia.

– Perhe muuttaa useimmiten miehen työn perässä, mutta myös naisille avautuu mahdollisuuksia.

– Monet kouluttautuvat Suomessa ja työllistyvät sitten esimerkiksi opettajiksi, lääkäreiksi tai sairaanhoitajiksi, Arora luettelee.

– Kasvanut itsenäisyys on monelle tärkeä asia.
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/6062836#cxrecs_s

Koulutettuja, sopeutuvia, ongelmattomia, tasa-arvoisia.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Intiaani kirjoitti: Ma Heinä 17, 2023 2:12 amSitten pari esimerkkiä. Helsingissä on Oranssi niminen tila tai mikä vittu onkaan. Kävelin siitä ohi ja siinä mainostettiin, että "kaikki ovat tervetulleita sellaisena kuin olet". Alla oli disclaimer "ei natseja". Kova.
Käys lukemassa Punk In Finland "keskustelupalstaa"
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Vastaa Viestiin