Marsalkka kirjoitti:loneliness kirjoitti:Tarvitseehan baareillakin elinkeino olla.Näin on. Kuten tönimisistään jne.Aikuinen ihminen vastaa itsestään ja teoistaan.
Kyllä vastaa, mutta olen nähnyt juuri tällaisia tilanteita (siis jos lehdet kertovat oikean tapahtumien kulun tässä tapauksessa). Moni ei vaan usko, että nyt tuli lähtö baarista. Kuolemantuottamus ihan oikea tuomio, ei tuo mielestäni tappo ole. Olisitko halunnut taposta tuomion pokelle?
Baari on tässä "sijaiskärsijä".
?
Mielestäni baaria on turha nyt syyttää juomisesta, koska tietoa miehen humalatilasta ei tarkkaan ole, monille jo pieni määrä saa rähinävaihteen päälle. Vaikea arvioida, kelle myydä, kelle ei.
Laki on eri mieltä.Niin kauan kuin jalat kantaa suhteellisen suoraan ja puheesta saa selvää, niin myyköön minun puolestani.
Niin on, ehkä ihan hyvä niin. Katson tätä omasta näkökulmastani.
Ovimies tuomittiin kuolemantuottamuksesta
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Paavo Arhinmäki on äijä!
Minä ajattelen tätä maksavan asiakkaan näkökulmasta. Eli kuninkaan näkökulmasta. 
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
se on totta että portsarit toisinaan käyttää liikaa vakivaltaa poistaessaan asiakkaita. on näitä sattunut aiemminkin. järjestyksenvalvojan tulisi olla asiakaspalvelija, eikä karjuva ja käsiksikäyvä hormonibodari. joillekkin se järkkärin-merkki rintapielessä tuntuu antavan valtuudet vaikka mihin. että jos ei pääse poliisiksi ni sit vartijaksi, jos ei vartijaksi ni ehkä järjestysmieheksi..
en sano että kyseinen ovimies kuuluisi tähä em. porukkaan tai että edes suurin osa ovimiehistä kuuluisi. kaikenlaista on vaan tullut tuolla yöjuoksussa nähtyä.
en sano että kyseinen ovimies kuuluisi tähä em. porukkaan tai että edes suurin osa ovimiehistä kuuluisi. kaikenlaista on vaan tullut tuolla yöjuoksussa nähtyä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Voimakeinoja...esmes- kirjoitti:se on totta että portsarit toisinaan käyttää liikaa vakivaltaa poistaessaan asiakkaita.
Järjestyksenvalvoja vastaa ko. tilan turvallisuudesta ja asiakasviihtyvyydestä, eli eikös se ole silloin asiakaspalvelua? Tilanteissa saattaa olla moniakin riskitekiöitä, mitkä ei välity sen kaljanhuuruisen taviksen ymmärrykseen.on näitä sattunut aiemminkin. järjestyksenvalvojan tulisi olla asiakaspalvelija,
Stereotypia.eikä karjuva ja käsiksikäyvä hormonibodari.
Joku on hyvä työssää, toinen ei. Oli kyseessä sitten rekkakuski tai järjestyksenvalvoja.joillekkin se järkkärin-merkki rintapielessä tuntuu antavan valtuudet vaikka mihin.
Järjestyksenvalvoja.että jos ei pääse poliisiksi ni sit vartijaksi, jos ei vartijaksi ni ehkä järjestysmieheksi..
Ei mies, ei nainen, eikä liioin edes koulutettu simpanssi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ymmärsinkö?esmes- kirjoitti:ehkä ymmärsit mitä ajan takaa kuitenkin.
Yritin vastata esittämiisi väitteisiin/spekulaatioihin ja toivon, että ne valottivat kokonaiskuvaasi edes hiukan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
ei ne stereotypiatkaan tyhjästä synny, väitätkö ettet ole koskaan näitä kaljuja murisevia bodari-järkkäreinä nähnyt? kannattaa mennä esim. kharmaan tsekkaamaan.
..eli kokonaiskuvani ko. ammatinharjoittajista on pääosin positiivinen/neutraali. et sinällään onnistunut valottamaan mitään uutta.esmes- kirjoitti:en sano että kyseinen ovimies kuuluisi tähä em. porukkaan tai että edes suurin osa ovimiehistä kuuluisi. kaikenlaista on vaan tullut tuolla yöjuoksussa nähtyä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
seppoilmari
- Martin Beck
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Noh, ei ole suotavaa töniä ei, mutta järjestyksenvalvojan ammatissa näkee kaikenlaista ja ihmisiä hekin ovat, hermo menee väkisin välillä. Ei yleensä tönäisystä henki lähde, mutta tässä tapauksessa on käynyt huono tuuri. Ei ole suurimpia oikeusmurhia tuo tuomio, vaikka lievä onkin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Vaikee sanoa tuomion oikeellisuudesta, kun en tunne tapauksen yksityiskohtia.seppoilmari kirjoitti:Eipä tunnu oikealta tuo tuomio, ei ketään hengiltä ruveta tönimään varsinkaan työaikana.
Jostain kautta rantain muistelisin vaan kuulleeni, että tuossa tapauksessa asiakas olisi poistettu/hänen sisään pääsynsä olisi evätty ja hän olisi alkanut kimpoilemaan (mekastanut ja yrittänyt väkisin sisään) siinä ovella, jolloin sitä aikansa katsellut poke olisi sitten loppujen lopuksi tönäissyt asiakasta rintaan hänen taas väkisin vääntäytyessä oven rakoon, jolloin känninen asiakas olisi kaatunut ja lyönyt päänsä... Mutta tuo spekulaatio vaan muistelun ja huhupuheen pohjalta.