Peking 2008, Minfon kisastudio

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

:? Onko nyt niin, että potkupalli on olympia laji...? :roll: :oops:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mike Manner kirjoitti::? Onko nyt niin, että potkupalli on olympia laji...? :roll: :oops:
Eihän toi oo ollutkaan kuin n. 100 vuotta olympialaji :)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Bombay kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti::? Onko nyt niin, että potkupalli on olympia laji...? :roll: :oops:
Meitsi on kunnon rehujussi... :? :oops:
Just tänä aamuna puhuttiin yhden kaverin kanssa jalkapallosta ja totesin siinä, että "-Jalkapallossa on ne MM-kisat, niin se ei oo olympia laji..." :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Wallabi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Wallabi »

Peukalot pystyyn sitten tänään iltapäivästä, Kyrklund ja Max ratsastavat kürin tänään. Lähetys alkaa FST5:lta joskus kahden aikoihin ja Kyrklund ratsastaa YLEn tietojen mukaan joskus vähän ennen neljää.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Bombay kirjoitti:
Perhana kun liikutun joka kerta nähdessäni nuo Pekan kauniit lausahdukset allekirjoituksessasi. Kiitos! :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Pahin pommi ovat suomalaisturistiurheilijat, kuten se munaton kuulantyöntäjä, Mikä Seoli Wasa IF seurast.

Niin kutsuttu estejuoksia, joka ei näe esteitä, vaan törmää niihin, jottei tarvitse juosta.

Pituushyppääjä, joka astuu kolme hyppyään yli, mutta kotimaassa oli kovat puheet ennen kisaa.

Mitä tekee judoka kisoissa, kun karsiutuu ensimmäisessä ottelussaan ja on hommaan tyytyväinen.

Kas kun ei ole nyrkkeilijää, joka tyrmätyksi tulemisensa jälkeen kehua retostelisi, että olihan makeat unet, joten kyllä kannatti tulla Kiinaan nukkumaan.

Painija väänteli ja puristeli vastustajansa munia kaksi erää, mutta ei auttanut, ilmeisesti on harjoitellut liikaa svedujen kanssa siellä pohojanmaalla.

Mikela Inge Berg, sekä tosi pommi, selostaja "Bubi" Wallenius, pomminvarmoine kysymyksineen, sekä suomennoksineen.

Kyllä kisoja on ollut hauskaa seurata, kun kaikki on mennyt juuri niin kun on odotettu, eli mitalit ovat tuoneet marginaalilajit, kuten ammuntakin on.

Sinänsä upeita saavutuksia ja suuret kiitokset ja onnittelut heille, jotka niistä mitalit ovat tuoneet ja Suomen kisat, eli ennen kaikkea sen johdon ovat pelastaneet.

Se on ainakin pomminvarmaa, että neljän vuoden kuluttua sanmat urheilujohtajat patsastelevat kisoissa, missä ne sitten silloin ovatkin, niin ja tietenkin myös Mikaela Inge Berg, sekä "Bubi" Wallenius, samoinen kyselyinenn ja suomennoksineen.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei taida Ingberg enää 4 v kuluttua paljoa paiskis :D Nyt on vähän muhkumpaa miestä painonnostossa, vai onko toi voimanosto, menee termit sekasin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Marsalkka kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Perhana kun liikutun joka kerta nähdessäni nuo Pekan kauniit lausahdukset allekirjoituksessasi. Kiitos! :)
Haha! Sama vika, Pekka oli jumala mieheksi.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Pitkämäen Tero epäonnistuu keihäänheitossa ja jää mitalitta. Tero Järvenpää saattaa sen sijaan hyvinkin onnistua ja saada mitalin. Jarkko Kinnusen kävelystä tulee myös mitali. Siinä joitakin arvioitani.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ainakin ovat kehuneet, että Tero olisi kovassa kunnossa. Itse uskon kyllä, että Pitkämäki saa sen 87-88 m aikaiseksi, mikä luultavasti riittää mitaliin. Veikkaan, että Suomi saa keihäästä kaksi mitalia, hopean ja pronssin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Ihan sama
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Tshekki sai tänään kulta.
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Uskomatonta sössimistä pikaviesteissä. :shock:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Onneksi ei tarvitse katsoa kisoja eikä lukea uutisia koko olympialaisista, kun minulla on teidät, pysyy ajan tasalla eikä vaikuta ihan idiootilta esim. työpaikalla olympialaisista keskusteltaessa. Tack. :wink:
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Minä olen siitä kummallinen, että olympiakisat kiinnostavat ihan kympillä, mutta muuten olen ehdoton anti-penkkiurheilija (eipä muutenkaan voi puhua meikäläisestä ja urheilusta samassa lauseessa). Esim. autourheilu ja palloilulajit aiheuttavat lähinnä puistatusta. Ja kyllä sen pitää kansainvälisen tason kilpailu olla, että allekirjoittaneen mielenkiinto herää. 8)
Hessu52 kirjoitti: Kas kun ei ole nyrkkeilijää, joka tyrmätyksi tulemisensa jälkeen kehua retostelisi, että olihan makeat unet, joten kyllä kannatti tulla Kiinaan nukkumaan.

Juurikin näin! :lol: :lol: :lol:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Vastaa Viestiin