Muuta keskustelua
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kävin lukemassa sen palauteketjun huuto.netistä. Ei ollut kyllä mikään terävimmän oloinen kaveri. Aitoa kopiota ilmeisesti kaupattu aitona tuotteena yms. Monet olivat myös pistäneet kohtuullisia summia tyypille, joten oikeudessa jotain pientä tuomion tynkää varmaan tullut tai tulossa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Jännä miten ihmiset vaan ostaa tuolta tyypiltä vaikka näkevät jo ennen kaupantekoa nuo negatiiviset- ja neurtaalit palautteet.
Itse en enää edes vaivautuisi. Tosin voi olla että tällä hemmolla on myynnissä sellaista "haluttua" ja ehkä vaikeasti saatavaa tavaraa. Tiedäppä häntä.
Itse en enää edes vaivautuisi. Tosin voi olla että tällä hemmolla on myynnissä sellaista "haluttua" ja ehkä vaikeasti saatavaa tavaraa. Tiedäppä häntä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
^ Tässäkaikkein paras myyntiartikkeli ko. tyypiltä, oikein sydäntälämmittävä kuvauskin:
Pelastin tämän 80-luvulla isoisän Silver Wraith Rolls Roycestä pahan onnettomuuden jälkeen jonka yhteydessä sekä auto että isoisä sai tavata luojiaan... Valitettavasti ei ollut mitään tehtävissä - auto ja isoisä joutuivat hautausmaille. Isoisästä jäi pelkkä abstrakti muisto joka elää mielessäni, mutta Rolls Roycestä sain pitää Spirit of Ecstacy-patsaan.
Ajattelin joskus laittaa se kiinni "tavalliseen" autoon, mutta jotenkin se ei tuntunut sopivalta... On kuitenkin aika mennä eteenpäin. Annan nyt toisten miettiä sitä.
-
purple_heart
- Alibin satunnaislukija
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Vaikeuksilla on tapana kasaantua. Kohta pikku ihmisen pienet murheet tuntuvat pieniltä kun 3. maailmansota syttyy 2-3 vuoden sisällä. Sijoittakaa kultaan jos on ylimääräistä.Setä kirjoitti:Miten kaikki voi yhtäkkiä mennä päin helevettiä...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Juuri katson Prisman dokumenttia "Älykkäät rotat" ja siinä kerrotaan monia mielenkiintoisia juttuja.
Minulle hämmentävin asia: Miinarotta! Rotan hajuaisti toimii stereona, ja se pystyy aistimaan hajun suunnan alle 50 millisekunnissa ja sillä on yli 10 miljoonaa hakureseptoria ja Tansaniassa erästä rottaa on koulutettu etsimään räjähteitä. Ohjelmassa rotta pääsi valjaissa sitten seikkailemaan miinakenttäalueelle seuraten hajuaistinsa avulla miinan hajua ja kyllä se peijooni sen löysi.
Minulle hämmentävin asia: Miinarotta! Rotan hajuaisti toimii stereona, ja se pystyy aistimaan hajun suunnan alle 50 millisekunnissa ja sillä on yli 10 miljoonaa hakureseptoria ja Tansaniassa erästä rottaa on koulutettu etsimään räjähteitä. Ohjelmassa rotta pääsi valjaissa sitten seikkailemaan miinakenttäalueelle seuraten hajuaistinsa avulla miinan hajua ja kyllä se peijooni sen löysi.
-
combat18
- Martin Beck
Luettelo metsäisimmistä maista
Maa ↓ Metsän osuus pinta-alasta (%) ↓
Surinam 90,5
Salomonsaaret 88,8
Gabon 84,7
Brunei 83,9
Guyana 78,5
Palau 76,1
Suomi 72,0
Pohjois-Korea 68,2
Papua-Uusi-Guinea 67,6
Seychellit 66,7
Maa ↓ Metsän osuus pinta-alasta (%) ↓
Surinam 90,5
Salomonsaaret 88,8
Gabon 84,7
Brunei 83,9
Guyana 78,5
Palau 76,1
Suomi 72,0
Pohjois-Korea 68,2
Papua-Uusi-Guinea 67,6
Seychellit 66,7
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

Tuo lepopaikka.fi-ketju pistettiin lukkoon ja ohjattiin linkillä sellaiseen ketjuun kun "linkkejä". Miksi näin?
Kuitenkin tuossa oli puhetta siitä sivustosta ja ilmeisesti juuri siksi että joku muukin voisi siitä oman mielipiteensä sanoa. Ei pelkästään heitetty linkkiä vaan myös alustettiin tekstiä(vähän).
Jäin vaan miettimään että miksi tuollainen ratkaisu modelta.
Eriasia jos olisi heitetty vaan pelkkä linkki, silloin se kuuluisi linkkeihin.
Tai sitten itse olen väärässä. Mutta kunhan nyt aikani kuluksi mietiskelin kun en parempaakaan keksinyt tähän hätään
Kuitenkin tuossa oli puhetta siitä sivustosta ja ilmeisesti juuri siksi että joku muukin voisi siitä oman mielipiteensä sanoa. Ei pelkästään heitetty linkkiä vaan myös alustettiin tekstiä(vähän).
Jäin vaan miettimään että miksi tuollainen ratkaisu modelta.
Eriasia jos olisi heitetty vaan pelkkä linkki, silloin se kuuluisi linkkeihin.
Tai sitten itse olen väärässä. Mutta kunhan nyt aikani kuluksi mietiskelin kun en parempaakaan keksinyt tähän hätään
век живи, век учись.
век живи, век учись.
No joo toisaalta kyllä.Mariella kirjoitti:Mun mielestä kaikki eri sivustoista käydyt keskustelut voisi laittaa just sinne linkkejä -ketjuun.
Tästä vaan oli sitten kuitenkin enempikin keskustelua ja mielestäni se olisi käynyt hyvin tuon alkuperäisen lepopaikka-topicin alla. Nyt siitä on useampi eri ketju. Kaikki olis voinu kasaa saman otsikon alle esim. tää http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5056
Mut joo, vähäpätöinen asia niinkun jo sanoin
век живи, век учись.
век живи, век учись.