tuskin vituttaa,tietentahtoen itsensä sinne hankki.Porin kirjoitti:Mahtaako Fougaa vituttaa, kun sai maistaa hetken vapauttaa ja nyt taas edessä on istumista tuntematon määrä.
ei mikään "vahinko" ollu
Minä uskon, että tämä liitto kestää. Forever. Jo kuvistakin näkee, että rakkautta on ilmassa.loneliness kirjoitti:Veikkauksia, kuinka pitkään tämä avioliitto kestää?
"Jag kan bli ihop med Juha igen"sorsake kirjoitti:Vai psykologi tuo yksi ex-vaimo Fouganthine...
Susie selittää, että monet naiset löytävät jotain yhteistä niistä miehistä, joihin rakastuvat. Sen tähden naiset uskaltavat mennä yhteen myös vaarallisiksi kutsuttujen miesten kanssa.
Tiedän, että rakastumisen syitä on vaikeaa selittää, mutta että...öh... siis aika harva ihminen kai ei pidä eläimistä ja aika harvan kanssa kai ei löydä kerrassaan mitään yhteistä.. Toivon, että tuossa tekstin tyylissä on toimittajan sormet pelissä, mutten silti haluaisi tuollaisen psykologin sohvalle makaamaan...Juha pitää eläimistä, minäkin pidän ratsastuksesta, Susie kertoo.
paskaa puhetta!Harriet Makepeace kirjoitti:Kyllä itse olen sitä mieltä että kovemmat rangaistukset vähentävät rikollisuutta.
Pahoinpitelyistä, joista jää toiselle jokin pysyvä vamma, tulisi aina tuomita ankarasti. Jos asiaa katsoo toiselta kantilta kuin dollariexpress, niin onhan rikollinen kuitenkin pitemmän ajan poissa ihmisten ilmoilta pahoinpitelemästä muita viattomia. Se mitä vapautumisen jälkeen tapahtuu onkin sitten eri juttu, mutta tehdään rikoksia aina, oli sitten tuomio lyhyt tai pitkä. Moni vanki ei lyhyenkään tuomion jälkeen enää sopeudu yhteiskuntaan ja pysty hakemaan normaaleja töitä ja olemaan "kiltisti".DollariExpress kirjoitti:
-sanotaan vaikka että pahoinpitelystä saisi aina minimissään 2 vuotta istumista,niin jos syyllistyisin vaikkapa nyt vaikka sinun pahoinpitelyyn,niin eipä jäisi enää enää pariin nyrkin iskuun,murjoisin koko 2 vuoden edestä luita poikki ja toivoisin sinun vammautuvan erittäin vakavasti,pahimmassa tapauksessa kuolisit.
-jos aseellisesta ryöstöstä saisi aina vaikkapa 8 vuotta istumista minimissään ja tekisin jostain syystä kyseisen tempun,niin aivan varmasti ampuisin surutta kohti jokaista joka yrittää estää pakoa.
saattasiin ampua varmuuden vuoksikin jos epäilisin jonkun yrittävän jotain..