Lappilainen.rapier kirjoitti:No voi vinttu pelkele! Oululainen ei oo lappalainen! Mistä ite oot?
Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
purple_heart
- Alibin satunnaislukija
Voi harmi! Mulle tuli lähtö tanssilointiin... Mutta palaanhan mä sieltä vieläpurple_heart kirjoitti:
Ha, jovaan löytyy. Lagertoppia uppoaa kurkkuuni tahdilla!
Ainakin hyvin odotettavaa on......
Eihän koskaan kyllä tiedä mitä sattuu, mutta..
Palaillaan ja Huippuhyvää Iltaa Kaikille!!!!
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
-
purple_heart
- Alibin satunnaislukija
ei saatana, jumalauta! onnistuin vetämään eilen hirveet perseet vaikka tarkotus oli käydä vaan "parilla". tapasin heinäkuussa jättämäni exänkin. sillä on nykysin semmonen mun (ja sen) mutsin ikäinen nainen. kivat sille. eipä tuo kauaa aikaillut, tais mun avaimen antaa suoraan sen käteen. joittenkin porilaisten tyyppien kanssa istuttiin ja loppuillasta ei ole niin muistikuvia.. aamulla aloin etsiä puhelinta. ei löytynyt mistään. sit joskus yheksän, kymmenen aikaan kolahti postiluukku ja kännykkä ilmestyi sieltä. niinku MITÄ VITTUA?! kuka sen toi? miten osas mulle tuoda? jokatapauksessa höpötin on nyt tallessa, kiitos anonyymin pelastajan.
ja nyt on vasta perjantai..
ja nyt on vasta perjantai..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei edes pahasti epätoivoinen tuo lonelinesin situation...loneliness kirjoitti:Joo moi kati, ooks single
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe