Orpo ja Purra ovat vaahdonneet, että "jokaisen työkykyisen on velvollisuus elättää itse itsensä" ja on ilmoitettu toimeentulotuen tekemisestä ehdolliseksi.Ifigeneia kirjoitti: Pe Elo 04, 2023 9:49 amOnkos hän nyt sitten sanonut että kaikki (usein eri tavoin) sairaat ihmiset pitää pakottaa töihin, tai jos ei niin kuolkoot pois?
Kuten olen jo ilmaissut, niin itselläni oli tilanne, että hyvä, että pystyin kusella käymään vessassa vittumaisen taudin takia ja minut jätettiin hoitamatta ja minulle ilmoitettiin, että minua ei enää hoideta. Käytännössä olin siis tällöin "työkykyinen". Eli Orpon ja Purran poliittinen projekti olisi, että ihmisellä olisi tällaisessa tilanteessa pyhä velvollisuus kuolla, kun samaan aikaan nämä huorakkeet tappavat ihmisiä kymmenen Porschen päiväpalkalla.
*pltmtxtvp*tm
Eli sinun mielestä rikosten uhreilla ei ole ihmisoikeuksia. Kertoo, millaista unelmaa te olette rakentamassa: sarjamurhaajilla on pelkkiä oikeuksia ja uhreilla pelkkiä velvollisuuksia. Tähänhän tässä loppuviimein pyritään.