Kyllä oli ihan oikea. Ainahan sitä voi joku muu käyttää puolesta kuin tekijä itse.Aurajuusto kirjoitti: To Touko 25, 2023 5:22 pmOnkohan oikea tyyppi sitten kyseessä jos on voinut poistaa kuvan? Aika monta profiilia löytyy tuolla nimellä? Eihän vankilassa pitäisi facebookkia pystyä käyttämään?Sienisalaatti kirjoitti: To Touko 25, 2023 11:34 amTämä kuva olikin poistunut tekijän Facebookista aivan äskettäin.
Pohjois-Savo: Miehelle 10 vuotta vankeutta törkeistä lapsen raiskauksista
-
Sienisalaatti
- Axel Foley
Re: Pohjois-Savo: Miehelle 10 vuotta vankeutta törkeistä lapsen raiskauksista
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
-
Aurajuusto
- Aloitteleva Besserwisser
Ok. Sinulla sitten on ilmeisesti varma tieto asiasta.Sienisalaatti kirjoitti: To Touko 25, 2023 5:25 pmKyllä oli ihan oikea. Ainahan sitä voi joku muu käyttää puolesta kuin tekijä itse.Aurajuusto kirjoitti: To Touko 25, 2023 5:22 pmOnkohan oikea tyyppi sitten kyseessä jos on voinut poistaa kuvan? Aika monta profiilia löytyy tuolla nimellä? Eihän vankilassa pitäisi facebookkia pystyä käyttämään?Sienisalaatti kirjoitti: To Touko 25, 2023 11:34 am
Tämä kuva olikin poistunut tekijän Facebookista aivan äskettäin.
Facebookki profiili mielestäni henkilökohtainen joten outoa jos joku käyttää toisen profiilia.. mutta tämäkin vain minun mielipide.
-
Soluttautuja
- Alokas
Ex-puoliso lähti pois ja erosi heti, kun ilmeni, että mies oli käyttänyt hänen tytärtään hyväksi. Ex-puoliso ei tiennyt asiasta mitään. Nykyinen puoliso on eri, kuin tapahtuma-aikaan.Aurajuusto kirjoitti: To Touko 25, 2023 11:53 amKyllähän tuollaisessa tilanteessa olisi luullut vaimon lähteneen pois ja eronneen jos ei ole itse ollut mukana. Miten kukaan voisi antaa tuollaiset teot anteeksi ja jäädä vielä odottamaan pitkän vankeus tuomion ajan.Sienisalaatti kirjoitti: To Touko 25, 2023 10:40 amYmmärrän. Olen joskus kuullut vähän vastaavanlaisista, sairaista tapauksista, missä puoliso ei syystä tai toisesta ole oikeastikaan tiennyt mitä kaikkea toinen tekee. On toki voinut aavistaa, että kaikki ei ole kunnossa, mutta mitään konkreettista epäilyä herättävää ei vaan ole tullut ilmi, kunnes lopulta sitten.Aurajuusto kirjoitti: To Touko 25, 2023 8:50 am
En tietenkään halua syyttömiä sotkea asiaan. On vain aika uskomatonta että ei vaimo olisi huomannut miehensä kaksois elämää jos noin monta vuotta on sitä tehnyt tai kukaan muukaan kun kuitenkin pienestä lapsesta kyse. Sen takia tuli ajatus että liekkö vaimokin ollut mukana jutussa.
Minun mielipide on että jotain vikaa perheen sisällä on jos ei tälläiset teot tule ilmi kuin vasta vuosien päästä.
Täällä sivustolla on monta perheen sisällä tapahtunutta juttua jotka järkyttävät.
-
Aurajuusto
Ok. Tässäpä tulee aika selväksi uhri nyt ja hänen henkilöllisyys aika helppo selvittää. Aika oudolta kuulostaa että ei oma äiti olisi tiennyt teoista jos kerran noin kauan on mies tekoja tehnyt tai sitten on tosissaan itsekkin ollut mukana. Ei tuollaisilla ihmisillä pitäisi lapsia olla ollenkaan. Kuulostaa myös oudolta että uusi kumppani olisi tälläiselle miehelle heti löytynyt? Ettei vain olisi perinteinen ero riita johon on laitettu vähän kovempia panoksia peliin..Soluttautuja kirjoitti: Ti Touko 30, 2023 8:32 amEx-puoliso lähti pois ja erosi heti, kun ilmeni, että mies oli käyttänyt hänen tytärtään hyväksi. Ex-puoliso ei tiennyt asiasta mitään. Nykyinen puoliso on eri, kuin tapahtuma-aikaan.Aurajuusto kirjoitti: To Touko 25, 2023 11:53 amKyllähän tuollaisessa tilanteessa olisi luullut vaimon lähteneen pois ja eronneen jos ei ole itse ollut mukana. Miten kukaan voisi antaa tuollaiset teot anteeksi ja jäädä vielä odottamaan pitkän vankeus tuomion ajan.Sienisalaatti kirjoitti: To Touko 25, 2023 10:40 am
Ymmärrän. Olen joskus kuullut vähän vastaavanlaisista, sairaista tapauksista, missä puoliso ei syystä tai toisesta ole oikeastikaan tiennyt mitä kaikkea toinen tekee. On toki voinut aavistaa, että kaikki ei ole kunnossa, mutta mitään konkreettista epäilyä herättävää ei vaan ole tullut ilmi, kunnes lopulta sitten.
Minun mielipide on että jotain vikaa perheen sisällä on jos ei tälläiset teot tule ilmi kuin vasta vuosien päästä.
Täällä sivustolla on monta perheen sisällä tapahtunutta juttua jotka järkyttävät.
Fakta on se et tän uhrin äiti ei todellakaan tiennyt mitään ja on täysin syytön!!
On mitä parhain äiti ja otti heti eron kun asia paljastui.
Todella törkeää syyttää tms tätä äitiä!!!
-
Aurajuusto
Ei kai kukaan ole syyttänyt ketään vaan spekulointia miten ei oma äiti tunnista lapsensa hätää ja miehensä tekoja? Ei minusta ole mahdollista että noin monta vuotta voi hyväksi käyttöä tapahtua niin että ei äiti huomaa pienessä lapsessa jälkiä ja lapsi ei oireilisi ollenkaan. Kyseessä kuitenkin ilmeisesti aikuinen, isokokoinen mies ja pieni tyttö ja syytteet törkeitä raiskauksia.Devilini kirjoitti: Su Elo 06, 2023 2:18 am Fakta on se et tän uhrin äiti ei todellakaan tiennyt mitään ja on täysin syytön!!
Näitä tapauksia uuden lainsäädännön jälkeen on aika paljon tullut tutkintaan. Nuoret, alaikäiset tytöt antavat valheellisia syytöksiä aikuisia miehiä ja naisia kohtaan.
Esim. Auerin tapaus hyvä esimerkki.. syyttömät ihmiset istuivat tuomiota ja nyt jälkeen päin selviää että syytökset hyväksikäytöstä olivat valhetta kaikelta osin.
Lapset osaa yllättävän hyvin salata ja piilottaa asioita, etenkin tälläinen jossa varmasti kielletty puhumasta.Aurajuusto kirjoitti: Su Elo 06, 2023 11:48 amEi kai kukaan ole syyttänyt ketään vaan spekulointia miten ei oma äiti tunnista lapsensa hätää ja miehensä tekoja? Ei minusta ole mahdollista että noin monta vuotta voi hyväksi käyttöä tapahtua niin että ei äiti huomaa pienessä lapsessa jälkiä ja lapsi ei oireilisi ollenkaan. Kyseessä kuitenkin ilmeisesti aikuinen, isokokoinen mies ja pieni tyttö ja syytteet törkeitä raiskauksia.Devilini kirjoitti: Su Elo 06, 2023 2:18 am Fakta on se et tän uhrin äiti ei todellakaan tiennyt mitään ja on täysin syytön!!
Näitä tapauksia uuden lainsäädännön jälkeen on aika paljon tullut tutkintaan. Nuoret, alaikäiset tytöt antavat valheellisia syytöksiä aikuisia miehiä ja naisia kohtaan.
Esim. Auerin tapaus hyvä esimerkki.. syyttömät ihmiset istuivat tuomiota ja nyt jälkeen päin selviää että syytökset hyväksikäytöstä olivat valhetta kaikelta osin.
Tunnen äidin ja on mitä ihanin ja rakastavin ihminen.
Jokainen voi miettiä tilanetta omalle kohdalleen,olisitko sinä huomannut saatika mille sinusta tuntuisi kun asia paljastuu.
-
Aurajuusto
↑
Uskon että kyllä itse lapsestani huomaisin raiskauksen jäljet ja oireet. Itselläni on asioista ja oireista tietoa pienten lasten kohdalla.
Hienoa jos tunnet kyseisen äidin. Tämän keskustelun myötä varmasti aika moni tietää kyseisen perheen ja heidän asiat. Kyseessä niin pieni paikkakunta. Sen vuoksi en ymmärrä syytetyn kuvan ja nimen julkaisuja. Uhri ja muut läheiset vain kärsii enemmän asioiden leviämisestä ja leimaantuvat tähän asiaan myös.
Tämä ryhmä on spekulointia ja mielipiteitä varten joten jokainen voi vapaasti sanoa mitä asioista ajattelee.
Itse olen kyllä vieläkin sitä mieltä että jotain outoa on perheessä jossa näin on voinut tapahtua. Uskonnollisissa yhteisössä ja eri kulttuureissa tälläistä vain voi tapahtua ja on yleistä mutta ei normaalissa Suomalaisessa perheessä jossa asiat on hyvin. Suomessa lastensuojelu, neuvola ja esim. Kouluterveyden hoito on asioista yleensä perillä jos jotain epäilyjä tulee.
Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Uskon että kyllä itse lapsestani huomaisin raiskauksen jäljet ja oireet. Itselläni on asioista ja oireista tietoa pienten lasten kohdalla.
Hienoa jos tunnet kyseisen äidin. Tämän keskustelun myötä varmasti aika moni tietää kyseisen perheen ja heidän asiat. Kyseessä niin pieni paikkakunta. Sen vuoksi en ymmärrä syytetyn kuvan ja nimen julkaisuja. Uhri ja muut läheiset vain kärsii enemmän asioiden leviämisestä ja leimaantuvat tähän asiaan myös.
Tämä ryhmä on spekulointia ja mielipiteitä varten joten jokainen voi vapaasti sanoa mitä asioista ajattelee.
Itse olen kyllä vieläkin sitä mieltä että jotain outoa on perheessä jossa näin on voinut tapahtua. Uskonnollisissa yhteisössä ja eri kulttuureissa tälläistä vain voi tapahtua ja on yleistä mutta ei normaalissa Suomalaisessa perheessä jossa asiat on hyvin. Suomessa lastensuojelu, neuvola ja esim. Kouluterveyden hoito on asioista yleensä perillä jos jotain epäilyjä tulee.
Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella
-NILS-