Yeti kirjoitti:Pakko kysyä, olitko unessa, kun tsunami onnettomuus tapahtui?hämärän enkeli kirjoitti:Päivää ennen Thaimaan tsunamia minulle sanottiin unessa, että "kohta tippuu paljon ihmisiä lentokoneesta mereen". no, eipä siitä paljon hyötyä ollut, koska ymmärsin tarkoituksen vasta, kun aamulla kuulin tapahtuneesta. Siellähän kuoli paljon juuri turisteja..
T: C.G. Jung
Toteutuneet enneunet
-
hämärän enkeli
- Scooby-Doo
Re: toteutuneet enneunet
-
hämärän enkeli
- Scooby-Doo
Re: toteutuneet enneunet
en muista olenko ollut valveilla vai unessa tapahtumahetkellähämärän enkeli kirjoitti:Yeti kirjoitti:Pakko kysyä, olitko unessa, kun tsunami onnettomuus tapahtui?hämärän enkeli kirjoitti:Päivää ennen Thaimaan tsunamia minulle sanottiin unessa, että "kohta tippuu paljon ihmisiä lentokoneesta mereen". no, eipä siitä paljon hyötyä ollut, koska ymmärsin tarkoituksen vasta, kun aamulla kuulin tapahtuneesta. Siellähän kuoli paljon juuri turisteja..
T: C.G. Jung
joku tyyppi istui laiturilla, katseli taivaalle ja sanoi sanottavansa..tavallaan olin mukana, ikäänkuin sivustaseuraajana...
En usko enneuniin mutta...
Vuosia sitten näin monena yönä peräkkäin unta jossa (silloinen)poikaystäväni ajaa bemarilla rekkaa päin ja kuolee.Sen verran taikauskoinen olil etten kertonut tästä kundille vaan parhaalle ystävälleni.Muutama viikko tästä eteenpäin paras ystäväni kuoli...Oli ajanut bemarilla rekkaa päin(ensi lumet oli juuri satanut)...
Puolisen vuotta sitten aloin nähdä taas unta tämän samaisen miehen kuolemasta. Tällä kertaa tämä edesmennyt ystävänikin oli unessa ja yritti kertoa minulle jotain.En oikein saanut selville että mihin tämä exäni unessa kuoli. noh jokatapauksessa,exäni tuli käymään kahvilla ja kerroin hänelle että olen nähnyt tälläistä unta sekä käskin hänen olla varovainen.Seuraavana päivänä exäni uusi tyttöystävä soitti ja kertoi löytäneensä hänet kuolleena sohvalta.En vieläkään tiedä tarkkaa luolinsyytä,ilmeisesti elimistö romahtanut lääkkeiden väärinkäytön johdosta(oli aikaimoinen yllätys)...
En tiedä voiko noita enneuniksi sanoa???Olisi myös monia muita esimerkkejä mut en nyt jaksa niitä sepustaa...
Vuosia sitten näin monena yönä peräkkäin unta jossa (silloinen)poikaystäväni ajaa bemarilla rekkaa päin ja kuolee.Sen verran taikauskoinen olil etten kertonut tästä kundille vaan parhaalle ystävälleni.Muutama viikko tästä eteenpäin paras ystäväni kuoli...Oli ajanut bemarilla rekkaa päin(ensi lumet oli juuri satanut)...
Puolisen vuotta sitten aloin nähdä taas unta tämän samaisen miehen kuolemasta. Tällä kertaa tämä edesmennyt ystävänikin oli unessa ja yritti kertoa minulle jotain.En oikein saanut selville että mihin tämä exäni unessa kuoli. noh jokatapauksessa,exäni tuli käymään kahvilla ja kerroin hänelle että olen nähnyt tälläistä unta sekä käskin hänen olla varovainen.Seuraavana päivänä exäni uusi tyttöystävä soitti ja kertoi löytäneensä hänet kuolleena sohvalta.En vieläkään tiedä tarkkaa luolinsyytä,ilmeisesti elimistö romahtanut lääkkeiden väärinkäytön johdosta(oli aikaimoinen yllätys)...
En tiedä voiko noita enneuniksi sanoa???Olisi myös monia muita esimerkkejä mut en nyt jaksa niitä sepustaa...
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
Nyt on taitanut exät mennä sekaisin?kattinen kirjoitti:En usko enneuniin mutta...
Vuosia sitten näin monena yönä peräkkäin unta jossa (silloinen)poikaystäväni ajaa bemarilla rekkaa päin ja kuolee.Sen verran taikauskoinen olil etten kertonut tästä kundille vaan parhaalle ystävälleni.Muutama viikko tästä eteenpäin paras ystäväni kuoli...Oli ajanut bemarilla rekkaa päin(ensi lumet oli juuri satanut)...![]()
Puolisen vuotta sitten aloin nähdä taas unta tämän samaisen miehen kuolemasta. Tällä kertaa tämä edesmennyt ystävänikin oli unessa ja yritti kertoa minulle jotain.En oikein saanut selville että mihin tämä exäni unessa kuoli. noh jokatapauksessa,exäni tuli käymään kahvilla ja kerroin hänelle että olen nähnyt tälläistä unta sekä käskin hänen olla varovainen.Seuraavana päivänä exäni uusi tyttöystävä soitti ja kertoi löytäneensä hänet kuolleena sohvalta.En vieläkään tiedä tarkkaa luolinsyytä,ilmeisesti elimistö romahtanut lääkkeiden väärinkäytön johdosta(oli aikaimoinen yllätys)...![]()
![]()
ai kuin niin?en ite ainakaan huomaa
eli ekassa unessa näin exäni kuoleman,bestikseni silloin kuoli ko tavalla. Tokassa unessa näin exäni kuoleman ja sen jälkeen tämä kuoli.Hiffasitko?
Taidan olla vähän sekava 
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Hmm...
1996 kesällä näin unta, että nuori tyttö oli kadonnut. (?)
Olin mukana etsinnöissä. Oli talvi ja paljon lunta. Jotenkin kiinnitin katseeni sellaiseen suureen lumikasaan ja koin tunteen, että minun on etsittävä tuolta. Tunnelma oli todella ahdistava. En ehtinyt "loppuhuipennukseen", vaan heräsin.
Tämä uni on jäänyt minua vaivaamaan, eikä sitä voine suorastaan enneuneksi tulkitakaan.
Ja pappaani lainaten: Joka uniinsa uskoo, se varjoonsa pelkää.
1996 kesällä näin unta, että nuori tyttö oli kadonnut. (?)
Olin mukana etsinnöissä. Oli talvi ja paljon lunta. Jotenkin kiinnitin katseeni sellaiseen suureen lumikasaan ja koin tunteen, että minun on etsittävä tuolta. Tunnelma oli todella ahdistava. En ehtinyt "loppuhuipennukseen", vaan heräsin.
Tämä uni on jäänyt minua vaivaamaan, eikä sitä voine suorastaan enneuneksi tulkitakaan.
Ja pappaani lainaten: Joka uniinsa uskoo, se varjoonsa pelkää.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
No kaikenlaista pientä mielenkiintoista ihan lapsesta saakka, itse en lukeudu minkään suurten tapahtumien näkijöihin.
Esim. 9-vuotiaana näin unen, jossa joku televisiossa kertoi tulossa olevasta kuunpimennyksestä. Hän kuvaili tarkkaan, miltä kuu ko. ajankohtana näyttäisi jne. Melkein jo unohdin koko unen, kunnes n. 3 viikon päästä luin lehdestä uutisen tulollaan olevasta kuunpimennyksestä. Jutussa kuvattiin, miltä kuu tuolloin näyttää...Mutta itsehän jo tiesin sen.
Nuorena kerran odottelin tiettyä kirjettä tietyltä firmalta useita viikkoja, jopa muutamia kuukausia. Eräänä yönä unessa isäni toi minulle paidan, jossa ko. firman logo oli painettu isolla ja fosforivärillä. Aamulla kerroin isälleni, että odottelemani kirje muuten tulee tänään. Hän ei uskonut ja vähätteli sanomaani vielä iltapäivälläkin, kun näki kirjeen saapuneen...
Em. kaltaisissa unissani on mielenkiintoista se, että ne ovat osittain värillisiä. Yleensä en näe värillisiä unia.
Tuo mainittu telepatia-aihe on myös mielenkiintonen, ainakin läheisten ihmisten välinen yhteys vaikuttaa mahdolliselta. Kerran olin lomamatkalla lapseni kanssa hänen ollessaan 3-vuotias. Matkalukemiseksi löysin mökkikylän varastosta jonkun meedio-aiheisen kirjan, olisiko ollut T. Maunosesta. Huom. tyttö ei osannut lukea ihan vielä tuolloin. En myöskään kertonut hänelle, mitä luin. Kun rupesin tekemään lähtöä syömään, lapsi istui silmät ummessa sängyllä ja kertoi, ettei voi ihan vielä lähteä, kun "sellainen vanha nutturapäinen mummo koettaa kertoa mulle vielä jotain".
Näitä on enemmänkin, mutta omat kokemukset kun eivät ole kamalan mediaseksikkäitä niin tämä ihan vaan sillä, että uskoisin näitä kokemuksia olevan aika yleisesti!
Esim. 9-vuotiaana näin unen, jossa joku televisiossa kertoi tulossa olevasta kuunpimennyksestä. Hän kuvaili tarkkaan, miltä kuu ko. ajankohtana näyttäisi jne. Melkein jo unohdin koko unen, kunnes n. 3 viikon päästä luin lehdestä uutisen tulollaan olevasta kuunpimennyksestä. Jutussa kuvattiin, miltä kuu tuolloin näyttää...Mutta itsehän jo tiesin sen.
Nuorena kerran odottelin tiettyä kirjettä tietyltä firmalta useita viikkoja, jopa muutamia kuukausia. Eräänä yönä unessa isäni toi minulle paidan, jossa ko. firman logo oli painettu isolla ja fosforivärillä. Aamulla kerroin isälleni, että odottelemani kirje muuten tulee tänään. Hän ei uskonut ja vähätteli sanomaani vielä iltapäivälläkin, kun näki kirjeen saapuneen...
Em. kaltaisissa unissani on mielenkiintoista se, että ne ovat osittain värillisiä. Yleensä en näe värillisiä unia.
Tuo mainittu telepatia-aihe on myös mielenkiintonen, ainakin läheisten ihmisten välinen yhteys vaikuttaa mahdolliselta. Kerran olin lomamatkalla lapseni kanssa hänen ollessaan 3-vuotias. Matkalukemiseksi löysin mökkikylän varastosta jonkun meedio-aiheisen kirjan, olisiko ollut T. Maunosesta. Huom. tyttö ei osannut lukea ihan vielä tuolloin. En myöskään kertonut hänelle, mitä luin. Kun rupesin tekemään lähtöä syömään, lapsi istui silmät ummessa sängyllä ja kertoi, ettei voi ihan vielä lähteä, kun "sellainen vanha nutturapäinen mummo koettaa kertoa mulle vielä jotain".
Näitä on enemmänkin, mutta omat kokemukset kun eivät ole kamalan mediaseksikkäitä niin tämä ihan vaan sillä, että uskoisin näitä kokemuksia olevan aika yleisesti!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Toissayönä oli taas meikäläisellä pieni omituinen uni. Olin lukenut myöhään netissä Ulvilan tapauksesta, ja nukahdettuani aloin "yllättäen" nähdä murha-aiheisia unia. En kuitenkaan Ulvilan tapauksesta, vaan herättyäni muistin vain, miten katselin ylhäältä kerrostalon ikkunasta mustan museoauton (semmoinen kuin Räisäsen tapauksessa etsitty) vieressä olevaa kahta miestä. Muistelen ihmetelleeni unessa, että niitä miehiä olikin sitten kaksi.
Tänään sitten tuli tuo Raisan katoamisen todistajanlausunto lehteen.
Tänään sitten tuli tuo Raisan katoamisen todistajanlausunto lehteen.
-
Merivuokko
- Jane Marple
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Viime yönä näin unta, että olin entisellä ala-asteellani (jälleen kerran). Istuin luokassa erään tuttuni kanssa, johon olen tutustunut vasta aikuisiällä. Tämä kyseinen tuttuni oli siinä unessa jotakuinkin 10-vuotias. Koko muu luokka oli täynnä hikipinkoja ja kehitysvammaisia. Naureskeltiin niiden kehitysvammaisten törttöilyille, kunnes sitten alkoi kyllästyttämään koko homma ja marssin luokan eteen ja ilmoitin, ettei minua enää tulla näkemään siinä luokassa. Sen jälkeen juoksin käytävälle ja huusin isoon ääneen, että koulu palaa, koulu on tulessa tms. Pääsin pihalle ja mietin voiko joku saada minut kiinni, kun heräsin.
Tänään luin uutisista:
Lähes 400 koululaista jouduttiin evakuoimaan Helsingin Kannelmäen peruskoulusta aamupäivällä tiistaina, kun rakennuksen tiloihin kehittyi savua. Koululaiset pääsivät takaisin luokkiin tunnin tuuletuksen jälkeen.
Pelastuslaitoksen mukaan savun aiheutti vika kompressorissa. Evakuointi sujui rauhallisesti, eikä tilanteesta aiheutunut vaaraa.
Huvittavaa.
Tänään luin uutisista:
Lähes 400 koululaista jouduttiin evakuoimaan Helsingin Kannelmäen peruskoulusta aamupäivällä tiistaina, kun rakennuksen tiloihin kehittyi savua. Koululaiset pääsivät takaisin luokkiin tunnin tuuletuksen jälkeen.
Pelastuslaitoksen mukaan savun aiheutti vika kompressorissa. Evakuointi sujui rauhallisesti, eikä tilanteesta aiheutunut vaaraa.
Huvittavaa.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Näin kerran unta että oli maanjäristys, herättyäni avasin telkkarin ja sattui juuri tulemaan uutiset jossa sanottiin että Japanissa oli maanjäristys.
Toisella kerralla näin unta että serkkni ja hänen lapsi tulee katsomaan mina sairaalaan, kun heräsin sanoin äidilleni että näin unta jossa, x ja x tulee käymään. Ja hetken kuluttua ne tulivat käymään. Ja se oli yllätys käynti eikä asiasta oltu sovittu aikaisemmin.
Toisella kerralla näin unta että serkkni ja hänen lapsi tulee katsomaan mina sairaalaan, kun heräsin sanoin äidilleni että näin unta jossa, x ja x tulee käymään. Ja hetken kuluttua ne tulivat käymään. Ja se oli yllätys käynti eikä asiasta oltu sovittu aikaisemmin.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Unia on tullut nähtyä monenlaisia... mutta kaksi tapausta muistuu näin äkkiseltään mieleen, joita voisi ehkä sanoa enneuniksi.
n.kolme vuotta sitten näin unta, että synnytin tyttövauvan. Uni oli hyvin todentuntuinen. n.muutama päivä sen unen jälkeen sain tietää olevani raskaana ja se olikin melkoinen yllätys, sillä raskaus oli jo pitkällä ja YLLÄTYS(sillä varmaksi luultu pitkäaikainen ehkäisy oli pettänyt..) no, kaikki meni hyvin enkä halunnut raskausaikana selvittää kumpi on tulossa; tyttö vai poika. Synnytys koitti, ja kuinka ollakaan: tyttö tuli!
toinen tapaus on myös muutaman vuoden takaa. Silloinen minun ja mieheni ystävä joutui vakavaan auto-onnettomuuteen, ja joutui teho-osastolle. oli ollut parisen viikkoa teholla, niin näin unen jossa mieheni ja tämä kyseinen ystävä kantoivat ruumisarkkua, ja se ihmetytti kovin.. seuraavana päivänä tuli viesti sairaalasta, että tämä ystävä oli menehtynyt.
en tiedä voiko näitä enneuniksi sanoa, mutta itseä ne on ainakin jääneet askarruttamaan, ja ovat mieleen jääneet.
tässä hiljattain näin outoa unta, jossa eräs julkkis katosi. häntä ei löydetty ja rikosta epäiltiin.. ilmeisesti oltu taas liikaa murha.infossa, kun uniinkin tulee tuollaset jutut
no, se kuuluu ehkä johonkin toiseen topiciin täällä..
n.kolme vuotta sitten näin unta, että synnytin tyttövauvan. Uni oli hyvin todentuntuinen. n.muutama päivä sen unen jälkeen sain tietää olevani raskaana ja se olikin melkoinen yllätys, sillä raskaus oli jo pitkällä ja YLLÄTYS(sillä varmaksi luultu pitkäaikainen ehkäisy oli pettänyt..) no, kaikki meni hyvin enkä halunnut raskausaikana selvittää kumpi on tulossa; tyttö vai poika. Synnytys koitti, ja kuinka ollakaan: tyttö tuli!
toinen tapaus on myös muutaman vuoden takaa. Silloinen minun ja mieheni ystävä joutui vakavaan auto-onnettomuuteen, ja joutui teho-osastolle. oli ollut parisen viikkoa teholla, niin näin unen jossa mieheni ja tämä kyseinen ystävä kantoivat ruumisarkkua, ja se ihmetytti kovin.. seuraavana päivänä tuli viesti sairaalasta, että tämä ystävä oli menehtynyt.
en tiedä voiko näitä enneuniksi sanoa, mutta itseä ne on ainakin jääneet askarruttamaan, ja ovat mieleen jääneet.
tässä hiljattain näin outoa unta, jossa eräs julkkis katosi. häntä ei löydetty ja rikosta epäiltiin.. ilmeisesti oltu taas liikaa murha.infossa, kun uniinkin tulee tuollaset jutut