Hyva isaehdokas ja passeli av(i)omies

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Selvennykseksi että vastaus oli enemmälti jiiärrälle, Mariellan kanssa monilta osin samaa mieltä.

Siivoustaitojen vaatiminen on TÄYSIN kohtuutonta. :)
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Hmm, no tärkein on, että ollaan samalla aaltopituudella.
Toisekseen aika yleispätevästi, mitä rumempi ni sen parempi. Se on lähes aina korvattu aitoudessa ja luonteessa.
Kolmannekseen, mun heikko kohta on koomikot, grrrau.

Ja vielä miehille:
-et voi ymmärtää naisen logiikkaa
-älä edes yritä ymmärtää, vaan niele
-pitkävihaisuus ei kannata, sillä nainen voittaa aina
-kun jaksat oikuttelut, nainen kunnioittaa sinua viisaampana puoliskona (yleensä jopa hyvittää turhat oikut)

Vai oonko ainut johon pätee ?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^monessa kohtaa asiaa. Kuten useammankin kanssasisaremme kommenteissa.

Kylli vierastaa tässäkin asiassa liian rankkoja yleistyksiä. Pojat hyvät: monikaan asia ei ole säälittävämpi kuin kommentit tyyliin "kaikki naiset...", "niille ei kelpaa kun...", "aina pitäis...", "kun en ole rikas/komea/romanttinen/kuuluisa/jnejnejne...". UGH! Säälipisteet eivät tässä kohtaa todellakaan houkuttele kohteen suuntaan vaan todellakin päinvastoin.

P.S. Ei Kyllin puolisko ole rikas eikä kuuluisa eikä se ratsasta ainakaan vaalenpunaisilla siivekkäillä runoratsuilla. ~nyt tarttis taas sen oksennushymiön kun mielikuvakin tekee pahaa~
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
JakomäenNeruda
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja JakomäenNeruda »

Kylli kirjoitti: Kylli vierastaa tässäkin asiassa liian rankkoja yleistyksiä. Pojat hyvät: monikaan asia ei ole säälittävämpi kuin kommentit tyyliin "kaikki naiset...", "niille ei kelpaa kun...", "aina pitäis...", "kun en ole rikas/komea/romanttinen/kuuluisa/jnejnejne...". UGH! Säälipisteet eivät tässä kohtaa todellakaan houkuttele kohteen suuntaan vaan todellakin päinvastoin.

P.S. Ei Kyllin puolisko ole rikas eikä kuuluisa eikä se ratsasta ainakaan vaalenpunaisilla siivekkäillä runoratsuilla. ~nyt tarttis taas sen oksennushymiön kun mielikuvakin tekee pahaa~
Yleistykset ovat tosiaan sieltä itsestään.

Mutta mitä vikaa runoratsuissa on? ;)
pero la noche llega y comienza a cantarme...
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Mitä tarkoittaa runoratsu?
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Judge Dredd kirjoitti:Mitä tarkoittaa runoratsu?
Kai ne on sitten niitä jannuja, jotka puhuu ja (ennen kaikkea) runoilee romanttisella verbaliikalla, joka on höystetty sopivasti tilanteen mukaan esim. melodramaattisuudella tms. naiset "pyörryksiin" siihen pisteeseen, että aamulla kysytään vaan "-Paljon peli on?".
3-0...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Judge Dredd kirjoitti:Mitä tarkoittaa runoratsu?
Varmaankin jotain henkilöä, jolla runosuoni sykkii? Veikkaan vain tätä koska itse olen sanan näin aina ymmärtänyt.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Runoratsu on Pegasos, antiikin taruston siivekäs hevonen, josta tuli muusien ratsu. Siksi Pegasos on runoratsu, ja kielikuvana on käytetty runoilijoiden ja kirjailijoiden ratsastamista Pegasoksella, kun heillä on luomistyö käynnissä.

Mutta kun otetaan huomioon verbin "ratsastaa" nykyiset sivumerkitykset, päästään kaiketi siihen, miksi myös runoilijoita itseään voidaan sanoa runoratsuiksi? :P
Every ship must sail a world.
Kylli
Perry Mason

Johan saitte herumaan Kyllin pienestä yrityksestä runolliseen suuntaan. Kylli on käytännön ihminen. : mies, joka toistuvasti jauhaa romanttisia fraaseja ja klisheitä ei saa herumaan.

Kauniit puheet on konkreettisia. Tekoja. Arrrggh.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kylli, juuri näin. Teoistaan ihminen tunnetaan. Jos se tekee pahoja, se on paha, jos hyviä, hyvä.
Kylli
Perry Mason

rapier on samaa rotua.

Erektio on konkreettinen ja kaunis.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Oon taatusti täysi tylsimys, kun oon pennusta asti (14v) ollut saman ihmisen kans.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kylli kirjoitti: Erektio on konkreettinen ja kaunis.
Oikein nätisti sanottu. Olet selvästi ratsastanut joko pegasoksella tai muulla orilla... :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kylli kirjoitti:rapier on samaa rotua.

Erektio on konkreettinen ja kaunis.
Kylli, yritän nähdä sinusta unia, monia unia.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^Hirmu flirtit täällä päällänsä... :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Vastaa Viestiin