Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
JakomäenNeruda
- Alibin satunnaislukija
Olympialaiset on joka neljäsvuosi. Tai oikeastaan joka toinen vuosi on Olympiatapahtuma, kun lasketaan myös talvikisat mukaan. Silloin kun on Olympialaiset, niin silloin nukutaan kun kisakaupungissa on yö. Pekingissä ei ole nyt yö, joten siksi siis olen hereillä nyt.JakomäenNeruda kirjoitti:
Miksi olet hereillä tähän aikaan?
Kuinka usein tässä ketjussa on kysymys, johon et syystä tai toisesta halua vastata?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Omasta mielestäni olen rauhallinen ja pelisilmän omaava hlö.. Karismaattiseksi minua on kehunut muutkin kuin äitini.ABC kirjoitti:Oletko omasta mielestäsi karismaattinen/onko joku sanonut sinulle niin?
sama eteenpäin...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Lyhytjänteisyyttä voisi hiukan venyttää...Aariel kirjoitti:Minkä luonteenpiirteen muuttaisit itsessäsi, jos voisit?
Mikä hiton "sama..." ilta täällä on menossa?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi