Miksi vähättelette sitä henkistä ja seksuaalista väkivaltaa mitä "uhri" on miulle tehnyt? Onko naisen arvo näin alhainen Suomessa edelleen? Ja antakaa niitä konkreettisii itsemurha-vinkkejä
dippainssi kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:05 pm
Johanna, tuu Oilersiin, Sportti pubiin tai Albertiin juttelee, niin katsotaan mikä on tilanne.
Sopii miulle oikein hyvin, mutta tuskin uskallat edes kertoo kuka oot.
etoleystävä kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:28 pm
No hyppäisitkö mieluiten 4. vai 8. kerroksesta alas jos haluaisit kuolla?
8. vois olla parempi mut en tiiä jos siitä jääkin henkii
inka kirjoitti: La Elo 12, 2023 3:49 am
Tai tee uusi ketju otsikolla "Hei, olen JohannaK, antakaa huomioo ja säälikää miuta". Tms.
Jäisi tämä ketju rauhaan ja keskityttäisiin itse ketjun aiheeseen.
Ja turha vedota ettet osaa kun: autismi! Hyvin näyttää onnistuvan kirjoittaminen tähänkin ketjuun.
Ja nm. kakkosurpolta erittäin hyvä ja ytimekäs kirjoitus.
Autisteilla on epätasainen kykyprofiili, jotkut asiat onnistuu ja joissain asioissa tarvitsee paljon tukea. Et selkeästi tiiä autismista mitään. No kysy sitten rikoksesta miulta äläkä itse karkaa ketjun aiheesta.
etoleystävä kirjoitti: La Elo 12, 2023 11:07 am
Ja anteeksi nyt vaan JohannaK, mutta miten voi selviytyä yliopiston opinnoista tavoiteajassa jne vaikka täällä selität, että tarvisit apua kaikkeen kuten itsemurhan tekoon..? Ei mene mun jakeluun eikä manipulointi-yrityksesi pure muhun. Luulenpa myös että yrität mustamaalata vain eksääsi. Sinua taisi vaan suututtaa se kun sinut jätettiin.
Autisteilla on epätasainen kykyprofiili, jotkut asiat onnistuu normaalisti joissain asioissa tarvitsee paljon tukea. Ota selvää mitä on autismi ennen kuin tuut aukoo päätä. Ja kuten sanoin, opinnot olivat niin helppoja että lähes kuka tahansa selviää niistä ja valmistuu.
Mardukki3 kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 10:48 pm
Varustautuu sytytysnesteellä ja tulentekovälineillä, mutta ei tiiä mitä niillä tehdään kun on autisti

päästäkää tää jo päiviltä tän palstan osalta.
Ostin ne hetken mielijohteesta ja ajattelin ettei se voi kovin vaikeaa olla, mutta en osannut. Kiva kun naurat minun vammalle, et vaikuta kovin älykkäältä. En tiennyt paljon sytytysnestettä pitää laittaa ja minun motoriikka on niin huonoa että on vaikea sytyttää tulitikkua.