Jokerien pelaaja kävi käsiksi lipuntarkastajiin

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jhou
Perry Mason

Jokerien pelaaja kävi käsiksi lipuntarkastajiin

Viesti Kirjoittaja jhou »

Hokipelaajien elämäkään ei oo mitään neitikiakkoo. Lind ilmeisesti ajatteli, että kun tarkastajille tuli noin ilmeinen merkkausvirhe, niin minäpä menen sitten päätyyn asti. :lol:

Rangaistusmääräys tosin ihmetyttää hivenen: voiko Jokerien edustusjoukkueessa pelaavan pelaajan tulot jäädä minimirajoille. Mutta se taidetaan laskea edellisvuoden verotuksen perusteella, joten ehkä pojalla ei vielä silloin ollut tuloja.

https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/61 ... b9836e0d9b
Jokerien Onni Lind, 18, kävi käsiksi tarkastajaan metrossa – Kaksi sai lieviä vammoja

Jokerit-hyökkääjä Onni Lind kävi käsiksi matkalippujen tarkastajaan metrossa ja metroaseman laiturilla Itäkeskuksessa.

Syyttäjälaitoksen vahvistaman rangaistusmääräyksen mukaan Mestis-seura Jokerien 18-vuotias hyökkääjä Onni Lind kohdisti väkivaltaa kahteen virkatehtävissä olleeseen tarkastajaan Helsingissä 19. toukokuuta.

Rangaistusmääräyksen teonkuvauksen mukaan Lind oli noussut matkalippujen tarkastamisen yhteydessä metrovaunun penkistä tarkastajien estelystä huolimatta ja työntänyt tarkastajan käytävän toisella puolella olevien penkkien väliin.

Lind oli poistunut väkisin metrovaunusta ja kaatanut tässä yhteydessä tarkastajan metrolaiturille. Lind poistui Itäkeskuksen metroasemalta juosten Turunlinnantien suuntaan.

– Tarkastuksen yhteydessä kaksi lipuntarkastajaa saanut lieviä vammoja, teonkuvauksessa kerrotaan.

Poliisi tavoitti Lindin numerosta, jonka hän oli aiemmin antanut matkalippujen tarkastamisen yhteydessä tarkastajille.

Lind myönsi myöhemmässä puhelussa tapahtuneen.

Poliisi kirjoitti järjestystä ylläpitävän henkilön vastustamiseen syyllistyneelle Lindille 16 päiväsakkoa, jotka tekivät nuoren hyökkääjän tuloilla 96 euroa.

Lisäksi Lind joutui maksamaan 40 euron suuruisen rikosuhrimaksun.

Rangaistusmääräyksen asianomistajat ovat kaikki naisia.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
viivahattu
Watson itse

Re: Jokerien pelaaja kävi käsiksi lipuntarkastajiin

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Pidä smurffi pää pystyssä, koko illan tulee!
Kummisetä
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Kyseessähän on Suomen kaikkien aikojen arvostetuimman uutisankkurilegendan Arvi Lindin pojan Juha Lindin poika.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Siis eihän Jokereissa kukaan pelaaja tienannut euroakaan viime kaudella. Ja toi junnu Onni ei tienaa tulevalla kaudellakaan edes tonnia kuussa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
John Kimble
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Kummisetä kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 8:30 pm Kyseessähän on Suomen kaikkien aikojen arvostetuimman uutisankkurilegendan Arvi Lindin pojan Juha Lindin poika.
Olin juuri kirjoittamassa samaa mutta ehdit ensin. Tätä Onni Lindiä juuri hehkutettiin jossain tulosruudussa televisiossa. Isänsä Juha Lind pelannut myös Leijonissa ja taisi olla NHL-seura Dallas Starsissa myös vähän aikaa. Tässä tapauksessa ei ilmeisesti pojasta polvi paranee -sanonta päde. Ja median kirous jatkuu. Mikä siinä on että mediat tekee juuri rikoksista epäillyistä hehkutusjuttuja.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
aumari
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja aumari »

Ei vissiin uhonnut, että "ettekste tiedä kuka mä oon".
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kyllä jokaisen tulevan lätkäsankarin pyhä tehtävä on osoittaa misogyniansa jo heti nuorella iällä. :?
X X X X X
lumiaura
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja lumiaura »

Taitaa olla siinä iässä että pitää pitää hormonitasot koholla että kasvaa.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 9:17 pm misogynia
mä en tiedä mistä oot karannut mutta miten tää liittyy misogyniaan?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Eriksson
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

aumari kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 8:41 pm Ei vissiin uhonnut, että "ettekste tiedä kuka mä oon".
Niin tai sanonut lipuntarkastajalle että "mä tiedän missä sä asut!"
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
Kummisetä
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 11:05 pm
Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 9:17 pm misogynia
mä en tiedä mistä oot karannut mutta miten tää liittyy misogyniaan?
Tuskinpa tuo mitätön jokerirääpäle olisi miesten päälle uskaltanut käydä.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
swaghettiyolognese
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

Ne tarkastajat osaa olla todella rasittavia ja yrittää estää pääsyn pois kulkuneuvosta, vaikka ihmisellä olisi miten paha kiire tahansa. Kaveri kävellyt ohi ja on vähän smurffi heilahtanut, tästä nyt sitten uhriudutaan lehtiä myöten.
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 1:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
Vastaa Viestiin