Johanna Kaarna
Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä
Kaikista fiksuinta olisi ettei kukaan nyt vastailisi Johannan viesteihin. Tää on loputon suo jota jatkaa ja jatkaa, kun saa bensaa lisää liekkeihin. Ylilaudalle teki jo itsestään ketjun ja sieltä loppui tämä show kun porukka ei enää reagoinut ketjuun. Fb ryhmissä käynyt huudattamassa ihmisiä ja samanlaisia syytöksiä muita kohtaa kun tätä uhria. Täällä tehty kaikki avun neuvomisen suhteen niin eipä taida olla muuta enää tehtävissä.
Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä
Tuota samaa olen jankannut täällä useamman kerran .Jospa nyt menee perille, kun Kikkukin samaa toivoo.Kkku kirjoitti: Su Elo 13, 2023 11:54 pm Kaikista fiksuinta olisi ettei kukaan nyt vastailisi Johannan viesteihin. Tää on loputon suo jota jatkaa ja jatkaa, kun saa bensaa lisää liekkeihin. Ylilaudalle teki jo itsestään ketjun ja sieltä loppui tämä show kun porukka ei enää reagoinut ketjuun. Fb ryhmissä käynyt huudattamassa ihmisiä ja samanlaisia syytöksiä muita kohtaa kun tätä uhria. Täällä tehty kaikki avun neuvomisen suhteen niin eipä taida olla muuta enää tehtävissä.
Mä en oo tehnyt mitään näit asioit mitä johanna väittää, se on omas pienes päässää nyt keksiny nää asiat ja koittaa mustamaalata minuu. En todellakaan oo ikinä raiskannu häntä tai käyttän hyväks mitenkään, oon seuraillu tätä ketjuu nyt siint asti ku johanna on alkan levittää valheit ja kaikki on poliisien tiedos. Ylilaudanki jutut on tiedos missä sanoo samoi valheit ja neki menee poliisien tietoo. T: uhri
Ps. Toivottavasti kukaan ei usko näit juttui
Ps. Toivottavasti kukaan ei usko näit juttui
^
Nyt, jos kukaan ei vastaa, ehka tama haroily viimeinkin loppuu
.
Nyt, jos kukaan ei vastaa, ehka tama haroily viimeinkin loppuu
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Oot tehny mut ei sius oo miestä myöntää! Mites se sillo helmikuus 2021 ku tulit väkisin minun sisään vaik en halunnu? Ja se kun lainailit miulta rahaa "ruokaan" vaik ne meni kaljaa oikeesti etkä ees maksanu takas. Ja et ees pyytänyt anteeks äidiltä ku paskoit sen kylpyammesee. Ja petit miuta Jennin kaa monta kertaa. Ja melkein jäin ilman yöpaikkaa ja tulin Kotkaa turhaa ku peruit kahteen kertaa viimehetkellä! Huomaa et soitit 112 vaa kaljarahan perässäCookei kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 3:54 pm Mä en oo tehnyt mitään näit asioit mitä johanna väittää, se on omas pienes päässää nyt keksiny nää asiat ja koittaa mustamaalata minuu. En todellakaan oo ikinä raiskannu häntä tai käyttän hyväks mitenkään, oon seuraillu tätä ketjuu nyt siint asti ku johanna on alkan levittää valheit ja kaikki on poliisien tiedos. Ylilaudanki jutut on tiedos missä sanoo samoi valheit ja neki menee poliisien tietoo. T: uhri
Ps. Toivottavasti kukaan ei usko näit juttui![]()
Mistään en enää nauti nii turha hakee mistään mitään positiivista. Enkä haluu mitään säälii ja teennäistä lässytystä. On kokeiltu jo lähes kaikkii masennuslääkkeit eikä mikään auta. Ei oo ketää sairaanhoitajaa kenelle kertoo. En pääse yli siitä mitä kaikkee tää "uhri" ja muut pahat ihmiset on miulle aiheuttanut.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 13, 2023 11:24 pm Nyt Johanna lopetat tuon surkuttelun.
Täältä mm löytyy tietoa autismista ja siihen liittyvästä itsetuhoisuudesta.
https://autismiliitto.fi/autismikirjon- ... errattuna/
Tämä ei ehkä ole paras paikka hakea niitä positiivisia asioita ja sanoja mitä ehkä kaipaat?
Jos sinulla on masennusta niin siihen voi kai saada lääkkeellistäkin apua? Kerro masennusoireista ja itsetuhoisuudesta sairaanhoitajalle.
Koita mennä eteenpäin elämässä jooko, Tsemppiä!
Älä jaa tänne itsestäänselvyyksiä, en pysty syömään monipuolisesti kun ei mee alas kun vaa tietyt ruoat ja mahaa sattuu ja oksettaa jos koitan syödä monipuolisesti. Ja melkein kaikki hedelmät kutittaa suun limakalvoja.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 13, 2023 11:41 pm Tähän vielä lisään mitä olen asiaan joskus perehtynyt että autismi ihmisillä voi olla syöminen melko suppeaa, joitain ruokia mitä ei esimerkiksi pysty syystä tai toisesta syömään.
Voi tulla erilaisia puutostiloja, ravintopuoleen kannattaa myös kiinnittää huomiota ja kysyä vaikka sairaanhoitajalta apua. Tietyt puutostilat ja hyvin yksipuolinen ruokavalio voivat myös lisätä mielen ongelmia.
En usko että täällä notkuminen ja exän syyttely auttaa sinua ainakaan tuossa tilanteessa..
Eli aika äärimmäinen aistiyliherkkyys.JohannaK kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 7:24 pmÄlä jaa tänne itsestäänselvyyksiä, en pysty syömään monipuolisesti kun ei mee alas kun vaa tietyt ruoat ja mahaa sattuu ja oksettaa jos koitan syödä monipuolisesti. Ja melkein kaikki hedelmät kutittaa suun limakalvoja.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 13, 2023 11:41 pm Tähän vielä lisään mitä olen asiaan joskus perehtynyt että autismi ihmisillä voi olla syöminen melko suppeaa, joitain ruokia mitä ei esimerkiksi pysty syystä tai toisesta syömään.
Voi tulla erilaisia puutostiloja, ravintopuoleen kannattaa myös kiinnittää huomiota ja kysyä vaikka sairaanhoitajalta apua. Tietyt puutostilat ja hyvin yksipuolinen ruokavalio voivat myös lisätä mielen ongelmia.
En usko että täällä notkuminen ja exän syyttely auttaa sinua ainakaan tuossa tilanteessa..
Ei siinä ruumis hyvin voi jos syöt vaan muutamaa ruokaa.
Olet hyvin negatiivinen niin ehkä siitä olisi hyvä aloittaa ja koittaa löytää positiivisia asioita?
Et ole kuitenkaan ainut autisti tässä maailmassa, auttaako jos ajattelet että kohtalotovereita löytyy?
Mutta kunnioitan muiden toiveita enkä vastaile tämän enempää.
Viimeksi muokannut Zorro7, Ma Elo 14, 2023 7:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
jätkä pisti ruokarahat kaljaan, petti jennin kanssa ja paskoi kylpyammeeseen. kyllä vähemmästäkin on tapettu!!!JohannaK kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 7:18 pm Oot tehny mut ei sius oo miestä myöntää! Mites se sillo helmikuus 2021 ku tulit väkisin minun sisään vaik en halunnu? Ja se kun lainailit miulta rahaa "ruokaan" vaik ne meni kaljaa oikeesti etkä ees maksanu takas. Ja et ees pyytänyt anteeks äidiltä ku paskoit sen kylpyammesee. Ja petit miuta Jennin kaa monta kertaa. Ja melkein jäin ilman yöpaikkaa ja tulin Kotkaa turhaa ku peruit kahteen kertaa viimehetkellä! Huomaa et soitit 112 vaa kaljarahan perässä![]()
No ei varmaan mut en vaa pysty vaik yrittäny oon. Siin ois yks hyvä syy lisää tappaa ittensä. Oon yrittänyt ajoittain olla positiivinen mut takkiin tulee aina nii en ees jaksa enää yrittää. Löytyy mut en haluu toisten vammaisten kaa keskustella ku alan inhoon itteeni viel enemmän ku näen millasee joukkoon kuulun. Testattu on.Zorro7 kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 7:35 pmEli aika äärimmäinen aistiyliherkkyys.JohannaK kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 7:24 pmÄlä jaa tänne itsestäänselvyyksiä, en pysty syömään monipuolisesti kun ei mee alas kun vaa tietyt ruoat ja mahaa sattuu ja oksettaa jos koitan syödä monipuolisesti. Ja melkein kaikki hedelmät kutittaa suun limakalvoja.Zorro7 kirjoitti: Su Elo 13, 2023 11:41 pm Tähän vielä lisään mitä olen asiaan joskus perehtynyt että autismi ihmisillä voi olla syöminen melko suppeaa, joitain ruokia mitä ei esimerkiksi pysty syystä tai toisesta syömään.
Ei siinä ruumis hyvin voi jos syöt vaan muutamaa ruokaa.
Olet hyvin negatiivinen niin ehkä siitä olisi hyvä aloittaa ja koittaa löytää positiivisia asioita?
Et ole kuitenkaan ainut autisti tässä maailmassa, auttaako jos ajattelet että kohtalotovereita löytyy?
Mutta kunnioitan muiden toiveita enkä vastaile tämän enempää.
Näit tilanteen saada rahaa ku aina itkit ettei oo sitä menisit töihin nii ei tarvis itkee eikä uhriutuu tollee. Kehuit et oot alikessu, tolleeko luikit vaa pakoon jos tulee sotaCookei kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 8:03 pm Joo soitin 112 et tuokaa mulle kaljarahaa enkä siint syystä että yritit puukottaa minuu..,![]()
Johanna kyllä mä sinuna lopettaisin ton jo.JohannaK kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 8:53 pmNäit tilanteen saada rahaa ku aina itkit ettei oo sitä menisit töihin nii ei tarvis itkee eikä uhriutuu tollee. Kehuit et oot alikessu, tolleeko luikit vaa pakoon jos tulee sotaCookei kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 8:03 pm Joo soitin 112 et tuokaa mulle kaljarahaa enkä siint syystä että yritit puukottaa minuu..,![]()
huomaa näistä kirjotuksistas ettei tää oo vaikuttanu siuhun mitenkää etkä oo traumatisoitunut...
Ei mitään hyvää käytöstä ja sääliksi vähän käy jo miestä.
Onko Johanna itse töissä?
No ei ollu hyvää käytöstä tältä mieheltäkään, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Ei raiskari ansaitse sääliä. En voi autismin takia olla töissä.Zorro7 kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 8:58 pmJohanna kyllä mä sinuna lopettaisin ton jo.JohannaK kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 8:53 pmNäit tilanteen saada rahaa ku aina itkit ettei oo sitä menisit töihin nii ei tarvis itkee eikä uhriutuu tollee. Kehuit et oot alikessu, tolleeko luikit vaa pakoon jos tulee sotaCookei kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 8:03 pm Joo soitin 112 et tuokaa mulle kaljarahaa enkä siint syystä että yritit puukottaa minuu..,![]()
huomaa näistä kirjotuksistas ettei tää oo vaikuttanu siuhun mitenkää etkä oo traumatisoitunut...
Ei mitään hyvää käytöstä ja sääliksi vähän käy jo miestä.
Onko Johanna itse töissä?
Raiskasi vaiko ei raiskannut. Sinä yritit myös puukottaa tai jotain sellaista? Vielä kahteen kertaanko? Se on pahempi mielestäni ja ehkä myös ihmettelen miksi olet vapaalla tällä hetkellä
Eka puukotti ja sit joutu putkaan mistä vietiin sairaalaan ja sairaalast pääs vapaaks vaikka ei ois saannu päästää ja sit lähti shoppailee clasulle mistä osti 2 veistä turvasumutteen sytytysnestettä sytytyspaloi tulitikkui ja sytkärin ainaki ja ei en oo koskaan raiskannu häntä! Hän syyttää mun lisäks toistaki ihmist raiskauksest ja hyväkskäytöst, hän nyt on keksiny nää kaikki täs omast päästään...Zorro7 kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 9:40 pm Raiskasi vaiko ei raiskannut. Sinä yritit myös puukottaa tai jotain sellaista? Vielä kahteen kertaanko? Se on pahempi mielestäni ja ehkä myös ihmettelen miksi olet vapaalla tällä hetkellä