Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Niks
Poliisikoira Rex

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Niks »

Miten ollakaan et tällanen lävähti fb:feedissä vastaan

Alimmaisessa Johanna kyselee Jenniltä miehestä jonka kuulemma vei Johannalta jo vuonna 2017 ja yllättäen tämä kyseinen uhri mainitaan tuossa nimeltä 🙄

https://www.viikonloppu.com/feissarimok ... un-miehen/

P.S en osannu liittää tähän pelkkää kuvaa tuosta 🙈
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
Leafeon
Susikoski

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Leafeon »

Jostain syystä Johanna kuvittelee näin. Ehkä on kateellinen Jennille koska onhan se nätti ja hoikka nainen? Mitään totuutta ei tässäkään väittämässä kyllä ole, mut yllättääkö se enää ketään.
Zorro7
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Voi olla kyse myös siitä että Johanna ei kovin hyvin jos ollenkaan osaa käsitellä pettymyksiä. Voi johtua myös osittain siitä autismista.
Virheen hän tekee kun näin julkisesti lähtee asiaa setvimään.

Jonkinlaista apua jos saisi niiden tunteiden käsittelyyn ja hallintaan mutta ilmeisesti aika haluton ottamaan sitä apua edes vastaan kun kaikki on niin huonoja/huonosti.
Spekulaatio
Leafeon
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Leafeon »

Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 12:04 pm Voi olla kyse myös siitä että Johanna ei kovin hyvin jos ollenkaan osaa käsitellä pettymyksiä. Voi johtua myös osittain siitä autismista.

Jonkinlaista apua jos saisi niiden tunteiden käsittelyyn ja hallintaan mutta ilmeisesti aika haluton ottamaan sitä apua edes vastaan kun kaikki on niin huonoja/huonosti.
Spekulaatio
Tämäkin voi olla mahdollista. Mutta joka tapauksessa vaikka ei osaisikaan käsitellä pettymystä niin valheita raiskauksesta ym ei keksitä ja levitellä ympäri nettiä.
JohannaK
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Leafeon kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 11:13 am
Niks kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 11:02 am Miten ollakaan et tällanen lävähti fb:feedissä vastaan

Alimmaisessa Johanna kyselee Jenniltä miehestä jonka kuulemma vei Johannalta jo vuonna 2017 ja yllättäen tämä kyseinen uhri mainitaan tuossa nimeltä 🙄

https://www.viikonloppu.com/feissarimok ... un-miehen/

P.S en osannu liittää tähän pelkkää kuvaa tuosta 🙈
Jostain syystä Johanna kuvittelee näin. Ehkä on kateellinen Jennille koska onhan se nätti ja hoikka nainen? Mitään totuutta ei tässäkään väittämässä kyllä ole, mut yllättääkö se enää ketään.
Ihan hyvät syyt miul on uskoo et se paskaläjä petti miuta Jennin kaa ku myönsi pussanneensa sitä pari viikkoo ennen meidän parisuhteen alkua. Ja tää paskaläjä yökyläili jennin luona ainakin kaks kertaa meidän suhteen aikana eikä suostunut kertoo mitä siel tapahtu eikä myöskään Jenni. Kyl se hälytyskelloi soittaa ku menee yökyläilee exänsä luo, miksei päivällä voi nähä. Olin sillo viel hoikka ku seurusteltiin.
JohannaK
Sabrina Duncan

Leafeon kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 10:20 am
JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 8:33 am
Leafeon kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 11:55 pm

Salli mun nauraa 😂 minä en itke kuinka rankkaa on, kato en harrasta toisin ku eräät 😉 voit väittää ihan niin paljon ku haluat et se manipuloi mua, ei minuu kiinnosta mitä sä kuvittelet tai luulet tietäväs 😁 voit väittää ihan vapaasti et oon sairas. Mut muista et minä en ole se joka on yrittäny puukottaa toista ihmistä, minä en ole se joka on istinu vankilassa, minä en ole se joka ruinaa netissä kommentteja ulkonäöstäni, minä en ole se joka itkee paskaa elämää ja pyydän vinkkejä itsemurhaan 😉 Ja nythän sinä väität että lihavat ei ole vahvoja, anna mun kaikki kestää 😂 Joskus se että toinen ei rakasta sua mut sinä rakastat sitä voi tuntua hyväksikäytöltä vaikka se ei sitä todellisuudessa ole. Sun kaikkien viestien perusteella missä vingut ku vinkulelu kuinka paska oot ja mitähän kaikkea muuta itsesääli juttuja nyt olikaan, luulis et tajuat ihan itse miks se ei sua koskaan rakastanu jos se ei rakastanu 😉 En voi sille mitään et se rakasti mua ja rakastaa vieläki. Totuus sattuu kultaseni 😘
Pitäiskö sit sanoo et kaikki hyvin jos ei ole, mitä järkee on valehdella itselleen ja kieltää todellisuus? Läski ei oo lihasta jos et tienny😂 ja en ollu sillo enkä nytkään vahva ku hengästyin jos juoksin ees vähän matkaa enkä käyny tankotanssis ku pari kertaa kuussa ja muuta liikuntaa en harrastanut nii ei sillo voi olla vahva eikä ainakaan perustason tankotanssitunnit millä kävin kehitä voimaa juurikaan. Siel tehdään liikkeitä mihin kaikki pystyy taustasta riippumatta. Tää paskaläjä sano itse asiassa valehteli rakastavansa miuta, se oli just yks niistä henkisen väkivallan merkeistä mitä se teki. Ja se alkoholismin varjolla oikeutti pettämisen, minun äiti kämpän sotkemisen, ohareiden teon, ilkeät kommentit ja sen että se melkein hakkas minun lukiokaverin. Voi kuule, se sanoo ehkä rakastavansa siuta mut se valehteli miulleki nii ei kannata kovin tosissaan ottaa sen puheita😉 oisko teillä kahdella antaa vinkkejä miten tekisin itsemurhan?
😂😂😂 Nyt väitätä niinku että läskeillä ei ole lihaksia, voi kuule kyllä ne samaan pakettiin mahtuu 😂 ja uskon kyllä et jossain vaiheessa se sinuu rakasti, jokaisella tulee kerran elämässä joku häiriö ja tekee elämänsä suurimman virheen ja rakastuu ihmiseen joka ei rakkautta todellakaan ansaitse. Sit ku herää todellisuuteen ja tunteet häviää ja haluaa erota saakin puukosta. Surullista. Päästä irti katkeruudesta ja kateudesta. Lopeta netissä itsesäälissä itkeminen ja huomion hakeminen, sekä toisen ihmisen haukkuminen ja valheiden levittäminen, kun ei ole tehnyt sinulle mitään muuta kuin halunnut erota. Koita nyt hyvänen aika päästä siitä yli aikuinen ihminen 😂
Mutta kun nuo asiat ja raiskaus on tapahtunut oikeesti, miks olisin hiljaa niistä? Etpä kommentoinut mitään noihin sen tekemiin asioihin, järkytyitkö miten se on toiminu😂 etkä kommentoinut myöskään mitään kuntoiluni vähäisyyteen, pakko siun on myöntää etten tolla liikuntamäärällä voinu olla hyvä kunnos😂 ootko nähny esim. läskiä voimistelijaa? Tuskin, siinä näkee ettei vakavastiotettavis lajeissa oo läskejä harrastajii. Eikä läski oo sama asia ku lihas, koita ymmärtää elämänkoululaine ees noi yksinkertainen asia😂 en hae huomioo ja säälii, jos hakisin huomioo ja säälii nii itkisin läheisille ja ammattihenkilöille ku niiltä sitä saa paremmin. Haluun et tää "uhri" tietää kuinka paljon pahaa on aiheuttanut miulle.
JohannaK
Sabrina Duncan

Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 12:04 pm Voi olla kyse myös siitä että Johanna ei kovin hyvin jos ollenkaan osaa käsitellä pettymyksiä. Voi johtua myös osittain siitä autismista.

Spekulaatio
En saa apua, tunteiden käsittelyyn ja hallintaan saamani apu on luokkaa, älä mieti ikävii juttu ja piristy. Ja aggression käsittelyyn saanu neuvoks et työnnä tunteet pois ja älä näytä vihaa. Näin tein ennen ja viha vaa patoutu muun sisään.
Zorro7
Jane Marple

Johanna eiköhän se jo ole mennyt perille miten paljon on pahaa aiheuttanut siulle.

Sinä olet myös tekemisillä aiheuttanut pahaa sille exälle.

Jos vaikka olisikin raiskannut, sinun olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus. Ei lähteä kostoretkelle puukon kanssa kahteen kertaan.
Ihan aiheesta olet poliisin kanssa ollut tekemisissä. Vai ajattelitko että ei tule mitään seurauksia kun yritit tappaa?
JohannaK
Sabrina Duncan

Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 1:15 pm Johanna eiköhän se jo ole mennyt perille miten paljon on pahaa aiheuttanut siulle.

Sinä olet myös tekemisillä aiheuttanut pahaa sille exälle.

Jos vaikka olisikin raiskannut, sinun olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus. Ei lähteä kostoretkelle puukon kanssa kahteen kertaan.
Ihan aiheesta olet poliisin kanssa ollut tekemisissä. Vai ajattelitko että ei tule mitään seurauksia kun yritit tappaa?
En yrittäny tappaa, eikö se tullu jo selväks? En oo yhtä paljon pahaa aiheuttanut kuin se on miulle aiheuttanut. Ja exän kommenteista täällä päätellen en oo onnistunu oikeestaan mitään pahaa aiheuttamaan hänelle, tuskin naureskelis tällä palstalla miulle jos oisin onnistunu satuttaa häntä edes henkisesti. Ymmärtäisin että olen poliisin kaa ollu tekemisissä jos olisin vahva mies mutta olen heikko kehitysvammainen nainen nii en ymmärrä mikä tarve poliisil oli puuttuu.
Zorro7
Jane Marple

Jaa että kehitysvammaisilla pitäisi olla jokin yksinoikeus Suomessa tappaa ilman seurauksia.

Aika paljon olet kai opiskellut että luulen että esität tyhmempää kuin olet.
Autismilla ei kaikkea saa anteeksi. Ei kaikki Suomen muutkaan autistit ole tuolla puukkohippasilla jos tulee pettymyksiä.
JohannaK
Sabrina Duncan

Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 2:53 pm Jaa että kehitysvammaisilla pitäisi olla jokin yksinoikeus Suomessa tappaa ilman seurauksia.

Autismilla ei kaikkea saa anteeksi. Ei kaikki Suomen muutkaan autistit ole tuolla puukkohippasilla jos tulee pettymyksiä.
Se on sama ku lapsi laitettais vankilaa, hyväksyisitkö samal senkin et 10-vuotias laitettais vankilaa?
Elpram
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elpram »

JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 2:58 pm
Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 2:53 pm Jaa että kehitysvammaisilla pitäisi olla jokin yksinoikeus Suomessa tappaa ilman seurauksia.

Se on sama ku lapsi laitettais vankilaa, hyväksyisitkö samal senkin et 10-vuotias laitettais vankilaa?
Kymmenenvuotias ei välitä vittuakaan jos kaveri meneekin toisen luo. Saati kosta teräaseen kanssa. Olet harhainen juttujesi kanssa, joten kehottaisin hakeutumaan pikaisesti lepäilemään. Niin viihdyttävää tämä kuin onkin.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
JohannaK
Sabrina Duncan

Elpram kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 4:07 pm
JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 2:58 pm

Kymmenenvuotias ei välitä vittuakaan jos kaveri meneekin toisen luo. Saati kosta teräaseen kanssa. Olet harhainen juttujesi kanssa, joten kehottaisin hakeutumaan pikaisesti lepäilemään. Niin viihdyttävää tämä kuin onkin.
Tarkoitan että voimiltani vastaan lasta. Kyllä kymmenenvuotiaskin voi suuttua ja tehä väkivaltaa, teräaseenkin kanssa. Mut sitä ei koeta uhkaavana.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 8:33 amTää paskaläjä sano itse asiassa valehteli rakastavansa miuta, se oli just yks niistä henkisen väkivallan merkeistä mitä se teki. Ja se alkoholismin varjolla oikeutti pettämisen, minun äiti kämpän sotkemisen, ohareiden teon, ilkeät kommentit ja sen että se melkein hakkas minun lukiokaverin.
Huh huh. Kyllä nyt on sen luokan rikoksista kyse et ymmärrän kyllä henkirikoksen oikeutuksen.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Eikö saa kostaa kun toinen tekee noita edellämainittuja asioita ja lisäks raiskaa ja esittää rakastavansa? Oisko pitäny kiittää ja kumartaa vai mitä?
Vastaa Viestiin