Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Zorro7
Jane Marple

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 5:21 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 5:16 pm
JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 8:33 amTää paskaläjä sano itse asiassa valehteli rakastavansa miuta, se oli just yks niistä henkisen väkivallan merkeistä mitä se teki. Ja se alkoholismin varjolla oikeutti pettämisen, minun äiti kämpän sotkemisen, ohareiden teon, ilkeät kommentit ja sen että se melkein hakkas minun lukiokaverin.
Huh huh. Kyllä nyt on sen luokan rikoksista kyse et ymmärrän kyllä henkirikoksen oikeutuksen.
Eikö saa kostaa kun toinen tekee noita edellämainittuja asioita ja lisäks raiskaa ja esittää rakastavansa? Oisko pitäny kiittää ja kumartaa vai mitä?
Voit kysyä suoraan poliisilta saako noiden takia tappaa, kyllä sä itsekin tiedät sen vastauksen.
Olet kyllä melkoinen tapaus.
Tää ketju on pahin mitä tullut vastaan
JohannaK
Sabrina Duncan

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Miten voin olla narsisti jos miul on tarve miellyttää muita, jopa tätä "uhria" aikoinaan? Ja olin monen ystävä pitkään vaik ne kohteli kuin roskaa ja silti yritin olla niille mieliks oman hyvinvoinnin kustannuksella?
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 2:58 pm Se on sama ku lapsi laitettais vankilaa, hyväksyisitkö samal senkin et 10-vuotias laitettais vankilaa?
10 vuotiaat ei tee mitään ilman holhoajaa. Sovitaanko et säkään et enää tee mitään ilman holhoajaa?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Käykö ne vessaskin holhoojan kaa jos ei oo kehari? :D miten niin ei 10-vuotias vois olla väkivaltainen. en saa mistään holhoojaa.
JohannaK
Sabrina Duncan

En oo yrittäny tappaa, mutta kyllä vahingoittaa voi. Jos sekoilisin samal tavalla parisuhteessa ku tää exäni nii se ois ihan oikein miulle et kostettais väkivallalla, ymmärtäisin sitä toista puoliskoo.
JohannaK
Sabrina Duncan

Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 1:15 pm Johanna eiköhän se jo ole mennyt perille miten paljon on pahaa aiheuttanut siulle.

Sinä olet myös tekemisillä aiheuttanut pahaa sille exälle.

Jos vaikka olisikin raiskannut, sinun olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus. Ei lähteä kostoretkelle puukon kanssa kahteen kertaan.
Ihan aiheesta olet poliisin kanssa ollut tekemisissä. Vai ajattelitko että ei tule mitään seurauksia kun yritit tappaa?
Miten niin aiheutin pahaa, ei vaikuta mitenkään kärsineeltä ku täälläkin kirjottelee ja suoltaa valheita😆 en tehnyt sillo rikosilmoitusta ku oon kuullut ettei raiskauksen uhreja uskota ja sillo oltiin viel parisuhteessa enkä halunnu et se jättää miut. Sit kun se jätti ja kertoi et koko suhde oli valetta eikä koskaan rakastanut miuta vaik niin väitti nii kai vähemmästäkin suuttuu. Yritin aluks puhuu mut ei kuunnellut miuta ja vähätteliå ja vittuili nii mitä vaihtoehtoi jää muita jäljelle ku väkivalta?
JohannaK
Sabrina Duncan

Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 2:53 pm Jaa että kehitysvammaisilla pitäisi olla jokin yksinoikeus Suomessa tappaa ilman seurauksia.

Aika paljon olet kai opiskellut että luulen että esität tyhmempää kuin olet.
Autismilla ei kaikkea saa anteeksi. Ei kaikki Suomen muutkaan autistit ole tuolla puukkohippasilla jos tulee pettymyksiä.
Ei ne pysty tappaa ku ovat niin heikko, en ainakaan mie. Nii siks miunkaan väkivaltaan ei pidä suhtautuu tapon yrityksenä. Ja tiesitkö että sekin vaikutti että olin samaan aikaan saanut töistä potkut ja saman päivän tää "uhri" jätti miut nii miten tollasen kahden suuren menetyksen jälkeen pystyis olee iloinen ja jatkaa elämää onnellisena? Opinnot olivat niin helppoja että tyhmempikin selviää niistä.
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 5:25 pm
JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 12:17 pm Ihan hyvät syyt miul on uskoo et se paskaläjä petti miuta Jennin kaa ku myönsi pussanneensa sitä pari viikkoo ennen meidän parisuhteen alkua. Ja tää paskaläjä yökyläili jennin luona ainakin kaks kertaa meidän suhteen aikana eikä suostunut kertoo mitä siel tapahtu eikä myöskään Jenni. Kyl se hälytyskelloi soittaa ku menee yökyläilee exänsä luo, miksei päivällä voi nähä. Olin sillo viel hoikka ku seurusteltiin.
Cry me a river
Hyväksyisitkö omalta poikaystävältä tuollaisen toiminnan?
Zorro7
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 6:54 pm
Zorro7 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 2:53 pm Jaa että kehitysvammaisilla pitäisi olla jokin yksinoikeus Suomessa tappaa ilman seurauksia.

Aika paljon olet kai opiskellut että luulen että esität tyhmempää kuin olet.
Autismilla ei kaikkea saa anteeksi. Ei kaikki Suomen muutkaan autistit ole tuolla puukkohippasilla jos tulee pettymyksiä.
Ei ne pysty tappaa ku ovat niin heikko, en ainakaan mie. Nii siks miunkaan väkivaltaan ei pidä suhtautuu tapon yrityksenä. Ja tiesitkö että sekin vaikutti että olin samaan aikaan saanut töistä potkut ja saman päivän tää "uhri" jätti miut nii miten tollasen kahden suuren menetyksen jälkeen pystyis olee iloinen ja jatkaa elämää onnellisena? Opinnot olivat niin helppoja että tyhmempikin selviää niistä.
Joo kyllä ymmärrän että on ollut vaikeaa ja vaikuttanut. Mutta se että et mene asiassa eteenpäin ja jatkat täällä miehen nöyryytystä? Miksi?
Samalla energialla hakisit vaikka töitä tai opiskelet uuden ammatin.
Ei tossa ole mitään järkeä miksi kinastelet täällä!
Mies pilasi sinun elämän niin pakko pilata myös hänen?
Ainakaan tuolla käytöksellä tuskin enää uutta poikaystävää löytyy
JohannaK
Sabrina Duncan

Miten voisin mennä eteenpäin ku ei oo mitään uutta hyvää elämään tullu kahteen vuoteen eikä tulekaan? On nöyryyttänyt miuta nii nöyryytän takas. Ansaitsee koston. Ei oo rahaa opiskella mitään ku kaikki opintotuet ja lainat tuhlattu yhteen tutkintoon, lähtisitkö ite opiskelee jos siul 19 000 velkaa eikä mistään saa rahaa? En pääse mihinkää töihin kun oon liian hidas ja sosiaalisesti kömpelö enkä pysty keskittyy ja huomio häiriintyy helposti. Ei sitä poikaystävää löydy millään käytöksellä, kokeiltu on. Yks mies sano suhteen poikki vähän aikaa sit vaik olin sille kiltti ja yritin olla kaikin tavoin mieliksi. Ei ees kerenny parisuhteeksi kehittyy ku katkas jo tapailun.
JohannaK
Sabrina Duncan

Olin huomionhakuinen ja soitin psykiatriselle osastolle. Siel hoitaja vaan sano et syö ja käy suihkussa, niinhän ne elämän ongelmat joo ratkeaakin😅 ja eilen kävin jo suihkus ja söin äsken nii hirveesti oli apua
Niks
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Niks »

JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 5:21 pm Eikö saa kostaa kun toinen tekee noita edellämainittuja asioita ja lisäks raiskaa ja esittää rakastavansa? Oisko pitäny kiittää ja kumartaa vai mitä?
Ei saa. Kosto ei ole ikinä oikea ratkaisu. Ja useimmiten johtaa rangaistukseen kuten tässä omassakin tapauksessasi.

Katkeruus on asia joka hallitsee sun elämää ja paistaa läpi viesteistä.
Päästä irti, mene elämässä eteenpäin.
En ihmettele yhtään että voit noin huonosti kaiken tuon katkeruuden keskellä.

Hanki apua.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
JohannaK
Sabrina Duncan

Niks kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 8:08 pm
JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 5:21 pm Eikö saa kostaa kun toinen tekee noita edellämainittuja asioita ja lisäks raiskaa ja esittää rakastavansa? Oisko pitäny kiittää ja kumartaa vai mitä?
Ei saa. Kosto ei ole ikinä oikea ratkaisu. Ja useimmiten johtaa rangaistukseen kuten tässä omassakin tapauksessasi.

Katkeruus on asia joka hallitsee sun elämää ja paistaa läpi viesteistä.
Päästä irti, mene elämässä eteenpäin.
En ihmettele yhtään että voit noin huonosti kaiken tuon katkeruuden keskellä.

Hanki apua.
Mitä sit pitäis tehä jos ei saa kostaa, padota paha olo sisäänsä, niinkö? En voi ku ei oo mitään elämää ja miulle on tapahtunut niin paljon pahaa. Yritin hakee tänään apuun mut hoitajaa ei kiinnostanut jutella miun kaa, sano vaa et syö ja mee suihkuun vaik ei oo nälkä ja muutenkin jo liian lihava ja oon puhdas.
jaitzu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

Kyllä varmaan kaikille on tullut selväksi että tämä Johanna K on "hieman" epävakaa...luonnehäiriöinen persoona joka yrittää piiloutua autismin taakse ja siten puolustella tekojaan?? 10 vuotias ei pääsisi yliopistoon :D
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 8:13 pm mee suihkuun
siinä hoitsulla kunnon dachau-tyyppinen lopullinen ratkaisu.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Vastaa Viestiin