Parkkipate pahoinpideltiin Helsingin Puhoksella

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jonnepoika
Aloitteleva Besserwisser

Re: Parkkipate pahoinpideltiin Helsingin Puhoksella

Viesti Kirjoittaja jonnepoika »

Conan kirjoitti: To Elo 03, 2023 2:25 pm
ajanpatina kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 5:08 pm Tämä yksityinen pysäköinnin valvonta tulisi lopettaa. Valvonta kokonaan itse kunkin kunnan hoidettavaksi, niin jää ne sakkorahatkin kuntaan. Samalla saadaan kuntaan vakituisia työpaikkoja, joista verotuloja. Nyt nämä Parkkipetet ja vastaavat käyttää taloyhtiöissä eläkeläisiä kyttäämään, kuinka pysäköidään, pikku provikalla. Kaippa näilläkin firmoilla vakityösuhteessa on ihmisiä, mutta milläpä liksalla?
No parempi laki olisi, että maan/parkkipaikan omistaja saa esim. vandalisoida luvattoman ajoneuvon.
Joskus 10v sitten kun jatkuvasti oli minun paikalla kerrostalon pihassa vieraita autoja, kävin irroittamassa useamman auton eturenkaasta venttiilin ja nostin sen auton katolle. Näin useamman kerran kun ukot hyppivät noituen tasajalkaa kun tyhjän renkaan huomasivat. Osa vaihtoi vararenkaan paikalla ja osa kaasutteli tyhjällä renkaalla lähimmän huoltamon suuntaan. Ei ikinä sama auto palannut mun paikalle :twisted:
Tessu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Nyt jos tuota tekis kun autoissa kamerat on naama jossain foorumissa heti ja saattaapi olla oma auto paskottu yöllä ettei tartte kun hinuria!
Tosin samaa olen kuullu jo entisaikaankin että on rikottu kyläpoliisin auto kun menty sanomaan kun pienemmästäkin on rikottu kaikkea.
Chikatilo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Eivätkö nämä järjestäytyneen rikollisuuden keskinäiset kahakat kuuluisi minfon JR-osioon? 8)
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Suorasuu
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Suorasuu »

Mach 1 kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 6:19 pm
Kummisetä kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 2:34 pm Parkkipaten toiminnallahan ei ole mitään yhteistä normaalin kunnallisen pysäköinninvalvonnan kanssa joten ihan sitä saivat mitä ovat tilanneetkin jo pitemmän aikaa. Hähhähhäää!
Kerroppas mikä taho hoitaa yksityisten taloyhtiöitten pysäköinninvalvonnan tai kauppojen parkkiksien mitkä ei kuulu kunnalliseen valvontaan ?
Ainakin yksityisen taloyhtiön pihan saa kunnallisen valvonnan piiriin, jos taloyhtiön hallitus tekee sopimuksen kunnallisen valvonnan kanssa. Tulevat laittamaan kyltit paikalleen ja valvovat.

Been there, done that.
Conan
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Conan »

jonnepoika kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 1:55 pm
Conan kirjoitti: To Elo 03, 2023 2:25 pm
ajanpatina kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 5:08 pm Tämä yksityinen pysäköinnin valvonta tulisi lopettaa. Valvonta kokonaan itse kunkin kunnan hoidettavaksi, niin jää ne sakkorahatkin kuntaan. Samalla saadaan kuntaan vakituisia työpaikkoja, joista verotuloja. Nyt nämä Parkkipetet ja vastaavat käyttää taloyhtiöissä eläkeläisiä kyttäämään, kuinka pysäköidään, pikku provikalla. Kaippa näilläkin firmoilla vakityösuhteessa on ihmisiä, mutta milläpä liksalla?
No parempi laki olisi, että maan/parkkipaikan omistaja saa esim. vandalisoida luvattoman ajoneuvon.
Joskus 10v sitten kun jatkuvasti oli minun paikalla kerrostalon pihassa vieraita autoja, kävin irroittamassa useamman auton eturenkaasta venttiilin ja nostin sen auton katolle. Näin useamman kerran kun ukot hyppivät noituen tasajalkaa kun tyhjän renkaan huomasivat. Osa vaihtoi vararenkaan paikalla ja osa kaasutteli tyhjällä renkaalla lähimmän huoltamon suuntaan. Ei ikinä sama auto palannut mun paikalle :twisted:
Haha.. hieno tapa antaa "opetusta". 👍🏼
Suomalainen sosialismi ruokkii valkoroskan syntymistä ja siten luo väkivaltaa. Valtio on arvokas, veronmaksaja ei. Henki- ja omaisuusrikoksilla ei ole merkitystä. Rikoksilla valtiota vastaan on (talous/huume). Uhri ja omaiset eivät saa oikeutta.
Vastaa Viestiin