Kuulovammaisen kännitappo Kaukajärvellä (T-re, 2008)?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Kuulovammaisen kännitappo Kaukajärvellä (T-re, 2008)?

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Olisiko kenelläkään tietoja siitä Tampereen Kaukajärvellä sattuneesta kännitaposta, jossa 41-vuotias kuulovammainen mies sai surmansa keväällä 2008? Minä satuin kuulemaan kulkupuheet.

Tapaus oli niin tyypillinen kännitappo, että juttu sai hädin tuskin palstatiloja edes paikallisissa sanomalehdissä. Tapaus eteni kuulemma näin, että paikallisessa kuppilassa kuulovammainen mies ryhtyi vekottelemaan naista, jonka entinen ukko sattui olemaan paikalla ja näkemään tilanteen ja tälle tuli niin ankara mustasukkaisuuspuuska, että puukotti heti kuulovammaista miestä ainakin kolmesti. Mies kuoli verenvuotoon miltei heti tai vasta sairaalassa.

:shock:
Viimeksi muokannut Mäsä-Masa, Ma Loka 13, 2008 11:39 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Uhrin nimi on kuulemma J--- A---nen.
Viimeksi muokannut Mäsä-Masa, Ma Loka 13, 2008 11:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Minun mielestäni puukotuksen uhrin, J--- A---sen, kuolema olisi tapahtunut jossakin sairaalassa tai vastaavassa paikassa vasta pitkän ajan kuluttua itse veriteosta, koska sanomalehdissä hädin tuskin uutisoitiin juuri tuosta tapauksesta. Tekijäkin näytti jääneen kiinni heti, jos kerran motiivi tiedettiin: känninen mustasukkaisuus. Tapahtumapaikkana oli kuulemma joku juottola Kaukajärvellä tai sen läheisissä lähiöissä, kuten Vehmainen ja Annala.
Uhria pidettiin syrjäytyneenä.
Vastaa Viestiin