Johanna Kaarna
Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä
Itse uskon että autistinen voi olla. Mutta kaikkea ei voi sillä autismilla selittää omaksi hyväkseen.
Kasvonpiirteet on sen verran ilmeettömät että ainakin sopii autismiin se seikka.
Kasvonpiirteet on sen verran ilmeettömät että ainakin sopii autismiin se seikka.
Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä
On autistinen koska diagnosoitu asperger mikä kuuluu autismikirjoon. Kylläkin LIEVÄ asperger toisin kuin Johanna täällä ja muualla väittää. Blogissa mistä kuvakaappaus lukee kuitenkin totuus. Hänen tekonsa ja mitä nytkin harraataa, valehtelua, mustamaalaamista jne johtuu ihan muusta kuin autismista. Mutta helppo piiloutua sen taakse, esittää autistisempaa kuin oikeasti on että saisi lievemmän tuomion.Zorro7 kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 9:24 pm Itse uskon että autistinen voi olla. Mutta kaikkea ei voi sillä autismilla selittää omaksi hyväkseen.
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Horatio Caine
Äläpä sinä kerro mitä uhri saa tehdä ja mitä ei.JohannaK kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 9:03 pm Jos uhri ois oikeesti peloissaan ja traumatisoitunut nii ei kirjottelis tänne yhtään mitään. Omapahan uhrin ja hänen lähipiirin vika kun ovat miulle tehneet pahaa, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Oliko tuo uhkaus?
No ainakin se oli vale kun täällä sanoi ettei pysty syömään lihaa koska oksentaa?
Mitä instagramista ainakin löytyy kuva hyvin lihaisasta annoksesta jossain Kuopion terassilla, mitä ilmeisesti oli itse syömässä.
Onko sitten muuttunut ettei enää pysty syömään vai oliko valetta.
Spekulaatio
Mitä instagramista ainakin löytyy kuva hyvin lihaisasta annoksesta jossain Kuopion terassilla, mitä ilmeisesti oli itse syömässä.
Spekulaatio
Viimeksi muokannut Zorro7, Ke Elo 16, 2023 10:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Instagramissa on myös kuvia ja videoita Johannan tekemistä tankotanssi liikkeistä joihin ei Johannan mukaan tarvita yhtään voimaa tai lihaksia.Zorro7 kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 9:52 pm No ainakin se oli vale kun täällä sanoi ettei pysty syömään lihaa koska oksentaa.
Mitä instagramissa ainakin oli kuva hyvin lihaisasta annoksesta jossain Kuopion terassilla, mitä ilmeisesti oli itse syömässä.
Spekulaatio
Mitähän vittua nyt sekoilet ja mikähän kuva, en syö lihaa kun en kykene, onko se niin vaikea ymmärtääZorro7 kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 9:52 pm No ainakin se oli vale kun täällä sanoi ettei pysty syömään lihaa koska oksentaa.
Mitä instagramissa ainakin oli kuva hyvin lihaisasta annoksesta jossain Kuopion terassilla, mitä ilmeisesti oli itse syömässä.
Spekulaatio
Miksi postaat 10 vuotta vanhoja blogitekstejä
23.7. 2018. lisätty kuvasarja Terdellä jä vönerillä Kuopiossa
Sieltä löytyi lihaisa kuva annoksesta
Sieltä löytyi lihaisa kuva annoksesta
Sovitaan vaikka niinJohannaK kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 10:08 pmMiksi postaat 10 vuotta vanhoja blogitekstejäjoissa yritin kaiken lisäksi kaunistella autismiani. Farmaseutiksi opiskeluun pääsyn ei vaadita muuta oikeestaan ku et osaa helppoja kertolaskuja, voi olla vakavakin Autismi että pääsee opiskelee. Meidänkin vuosikurssilla oli miun lisäks tyttö joka ei puhunut ja laukkasi vaan käytävillä, selkeest autisti.
↑
Saisitpa autismin itelles nii loppuis toi uikutus et keksin omasta päästä kaiken! Autismin takia ihmiset kuten tuo exäni hyväksikäyttää ja tekee pahoja asioita miulle ku en tiiä keneen voi luottaa. Jos kerta seurustelet miun exän kaa nii kumma et kulutat täällä aikaa miulle jutellen etkä sen seuras, ei teil vissii kovin hyvin mee

Saisitpa autismin itelles nii loppuis toi uikutus et keksin omasta päästä kaiken! Autismin takia ihmiset kuten tuo exäni hyväksikäyttää ja tekee pahoja asioita miulle ku en tiiä keneen voi luottaa. Jos kerta seurustelet miun exän kaa nii kumma et kulutat täällä aikaa miulle jutellen etkä sen seuras, ei teil vissii kovin hyvin mee
↑
Mistäpä sinä tiedät onko mulla autismi vai ei
ja kuten jo ekassa kirjoituksessa kerroin niin oltiin yhdessä yli vuosi, ollaan erottu mutta ollaan hyviä ystäviä. Katsos mä en yrittäny puukottaa sitä erottuamme niin mun kanssa voi olla eron jälkeen ystävä 

Mistäpä sinä tiedät onko mulla autismi vai ei
↑
ADHD paremminkin ku et pysty keskittyy ja ymmärtää lukemaas
sellane diagnoosi teillä elämänkoululaisil yleensä on. Ylilaudal kyl joku sano et oot exäni nykyinen
luuletko että haluan olla ystävä eron jälkee sellaisen ihmisen kaa joka myönsi kusettaneensa miuta koko suhteen ajan ja kohteli muutenkin huonost? Eikä se ois pitäny miuhun muutenkaan mitään yhteyttä enää eron jälkeen vaik en oiskaan yrittäny puukottaa.
ADHD paremminkin ku et pysty keskittyy ja ymmärtää lukemaas
En oo niin fiksu et oisin osannut huijata mielentilatutkimukses. Pitäiskö siun hakee lääkikseen ja siitä sinne Vanhaan Vaasaan töihin kun oot noin etevä diagnosoimaanLeafeon kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 9:41 pmOn autistinen koska diagnosoitu asperger mikä kuuluu autismikirjoon. Kylläkin LIEVÄ asperger toisin kuin Johanna täällä ja muualla väittää. Blogissa mistä kuvakaappaus lukee kuitenkin totuus. Hänen tekonsa ja mitä nytkin harraataa, valehtelua, mustamaalaamista jne johtuu ihan muusta kuin autismista. Mutta helppo piiloutua sen taakse, esittää autistisempaa kuin oikeasti on että saisi lievemmän tuomion.Zorro7 kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 9:24 pm Itse uskon että autistinen voi olla. Mutta kaikkea ei voi sillä autismilla selittää omaksi hyväkseen.
Ymmärrätkö ollenkaan miten puhut ittes pussiin täälläJohannaK kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 10:44 pmADHD paremminkin ku et pysty keskittyy ja ymmärtää lukemaasLeafeon kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 10:40 pmMistäpä sinä tiedät onko mulla autismi vai eiJohannaK kirjoitti: Ke Elo 16, 2023 10:36 pm
Saisitpa autismin itelles nii loppuis toi uikutus et keksin omasta päästä kaiken! Autismin takia ihmiset kuten tuo exäni hyväksikäyttää ja tekee pahoja asioita miulle ku en tiiä keneen voi luottaa. Jos kerta seurustelet miun exän kaa nii kumma et kulutat täällä aikaa miulle jutellen etkä sen seuras, ei teil vissii kovin hyvin mee![]()
ja kuten jo ekassa kirjoituksessa kerroin niin oltiin yhdessä yli vuosi, ollaan erottu mutta ollaan hyviä ystäviä. Katsos mä en yrittäny puukottaa sitä erottuamme niin mun kanssa voi olla eron jälkeen ystävä
![]()
sellane diagnoosi teillä elämänkoululaisil yleensä on. Ylilaudal kyl joku sano et oot exäni nykyinen
luuletko että haluan olla ystävä eron jälkee sellaisen ihmisen kaa joka myönsi kusettaneensa miuta koko suhteen ajan ja kohteli muutenkin huonost? Eikä se ois pitäny miuhun muutenkaan mitään yhteyttä enää eron jälkeen vaik en oiskaan yrittäny puukottaa.
↑
Nää muut exät sie mukaan lukien onkin päihdepiireis pyörivii huorii jotka antaa tehä itselleen mitä vaan ja on nii kaltoinkohdeltui ressukoita et tää exän toiminta ihan normaalii
teil onkin vissii normaali käytöstä mm. se et paskoo puolison äidin kylpyammeeseen kännissä ja suuttuu jos ei puolison äidin luona saa juoda
ja tehä ohareit ku pakko jatkaa ryyppyputkee ja käyttää henkistä ja seksuaalista väkivaltaa ja kusettaa rahaa toiselta.
Nää muut exät sie mukaan lukien onkin päihdepiireis pyörivii huorii jotka antaa tehä itselleen mitä vaan ja on nii kaltoinkohdeltui ressukoita et tää exän toiminta ihan normaalii