-Jaa, mä vai? Mä en oo kuullu mitään...maija turjukka kirjoitti:Minkä?
Kiinostaako omat, vai vähän muidenkin asiat... Jos ei muuten, niin ihan vaan vähän 7-päivää tyylin takia...?
-Jaa, mä vai? Mä en oo kuullu mitään...maija turjukka kirjoitti:Minkä?
Vuodenajasta viis. Toivottavasti on mahdollisimman tylsää a´la Finland: räntää, loskaa, harmaata. Ei valoa. Mahdollisimman vähän oranssia. Mitäpä sitä tylsyyttä tylsäämään. Mutta jälkibileet...VoDKa kirjoitti:Millaisen sään toivoisit olevan hautajaisissasi? Entä vuodenajan?
Nyt taitaa mennä OT:n puolelle, mutta pakko sanoa tää:Kylli kirjoitti:Vuodenajasta viis. Toivottavasti on mahdollisimman tylsää a´la Finland: räntää, loskaa, harmaata. Ei valoa. Mahdollisimman vähän oranssia. Mitäpä sitä tylsyyttä tylsäämään. Mutta jälkibileet...VoDKa kirjoitti:Millaisen sään toivoisit olevan hautajaisissasi? Entä vuodenajan?
Mielenkiintoista, kerro lisää.
Se ihan riippuu, mielellään niin pitkään kuin nukuttaa. (Valitettavasti tosi harvoin mahdollista)jsamu84 kirjoitti:Montako tuntia nukut silloin kun on mahdollisuus nukkua tavallista pidempään?
Uskon, koska tunnen hyvin ihmisen, jolla on aina ollut tosi hyvä onni, vaikka hän on joutunut usein kummallisiin vaaratilanteisiin. Hän mm. törmäsi R.Hammarin porukkaan Kittilän korvessa ollessaan marjamatkalla. Tästä on toistakymmentä vuotta jo aikaa, milloin se kuuluisa pakomatka olikaan...Oli jopa avannut auton ikkunan ja jutellut Hammarin kanssa eikä kuitenkaan hänelle tehty mitään eikä edes autoa anastettu vaikka "autonvaihtoviikot" oli Hammarilla parhaillaan.Uskotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Uskon, että onni suosii toisia enemmän, koska sitä on itsekin nähnyt tuollaista. Joillakin on vain hyvä tuuri ja onni elämässä kuin toisilla se on todella harvassa. Mielestäni se on omalla tavallaan epäreiluakin niitä kohtaan, joilla onni ei vaan elämässä ole kovin usein läsnä. Vähän tasa-arvoa tähänki juttuu ois hienoa.Uskotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Kyllä uskon ja itse kuulun niihin todella epäonnisten joukkoon. (No, kai tässä jotain hyvääkin on sattunut...)Maybrick kirjoitti: Sama kysymys: Usksotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
mulla on nytki shortsit, jotka yltäpäältä maalissa. nämä on minun maalausvaatteet ja nyt on lämmintä 19 astetta ja kyllä se tällaselle Lapin kasvatille on vielä kesääNanne kirjoitti:Kyllä uskon ja itse kuulun niihin todella epäonnisten joukkoon. (No, kai tässä jotain hyvääkin on sattunut...)Maybrick kirjoitti: Sama kysymys: Usksotko, että onni suosii toisia ihmisiä useammin kuin toisia? Pidätkö itseäsi enemmän huono- vai hyväonnisena?
Joko alkaa shortsikausi olla takana, vai vieläkö pitää käden ulottuvilla?