Kummelista tuttu Timo Kahilainen kärysi ratista

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
MrAhab
Sofia Karppi

Re: Timo Kahilainen kärysi ratista

Viesti Kirjoittaja MrAhab »

dazu kirjoitti: Ma Elo 21, 2023 3:37 pm Ite joskus join yhden lonkeron biljardibaarissa Tampereen keskustassa ja lähdin kahden tunnin päästä kotiin, niin matkalla oli ratsia ja puhalsin jotain 0,4. Poliisi päästi kyllä jatkamaan matkaa, mutta pidin lukemaa aika omituisena, kun olin ollut varma, että siellä on maks 0,1. Olo ei myöskään ollut missään vaiheessa humalainen.
Joskus taas olin illan aikana juonut jotain kuusi ravintola-annosta ja puhalsin 0,3.
Itselläni samanlaisia kokemuksia.
Se palamisaika ei todellakaan ole vakio.
Järppä90
Sofia Karppi

Re: Kummelista tuttu Timo Kahilainen kärysi ratista

Viesti Kirjoittaja Järppä90 »

Timppa perkele. Sulla on varaa matkustaa taksilla kotiin eikä ottaa tämmösiä riskejä. Tai, jos ei ole, niin sit rahanhallinta kusee ja pahasti, ja ainakin siinä asiassa on ongelma
Jagge
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Jagge »

JohnDee kirjoitti: Pe Elo 18, 2023 2:41 am Hey come on! Äijä kuitenkin otti vastuun, myönsi virheensä, eikä alkanut selittää paskaa. Kaikille sattuu virheitä.
Aika erikoista olisi koettaa kiistää kun kerran on kiistaton näyttö syyllisyydestä.
Suorasuu
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Suorasuu »

URSULÅ kirjoitti: Pe Elo 18, 2023 4:45 pm Hieno mies on, myönsi virheensä niin asia ok. Kyllähän miehen pitäisi kestää muutama lasillinen viiniä niinkuin minäkin hentona naisena voin juoda sen ja lähteä kruissilee huoletta.
Hieno mies ei lähde päihtyneenä rattiin.
Se, että kiinni jäädessään tunnustaa, ei mun mielestä tee asiasta ok:ta eikä miehestä hienoa.
Joukahainen
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Joukahainen »

URSULÅ kirjoitti: Pe Elo 18, 2023 4:45 pm Hieno mies on, myönsi virheensä niin asia ok.
Olipa Jammu tyhmä mies, kun ei tällaista keksinyt.
Puhelinkortti
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Suorasuu kirjoitti: Pe Elo 25, 2023 5:38 am
URSULÅ kirjoitti: Pe Elo 18, 2023 4:45 pm Hieno mies on, myönsi virheensä niin asia ok. Kyllähän miehen pitäisi kestää muutama lasillinen viiniä niinkuin minäkin hentona naisena voin juoda sen ja lähteä kruissilee huoletta.

Hieno mies ei lähde päihtyneenä rattiin.
Se, että kiinni jäädessään tunnustaa, ei mun mielestä tee asiasta ok:ta eikä miehestä hienoa.
Täytyy ottaa huomioon että Kahilainen on saunatontun kokoinen. Ei kannata miehiin verrata :D
Joukahainen
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Joukahainen »

Puhelinkortti kirjoitti: Su Elo 27, 2023 1:51 pm
Täytyy ottaa huomioon että Kahilainen on saunatontun kokoinen. Ei kannata miehiin verrata :D
Minä olen nähnyt monta saunatonttua ja kaikilla on ollut munat.

Lisäksi Kahilaisen pitäisi tietää, millainen saunatonttu on.
Vastaa Viestiin